OFERTA - kompleksowa obsługa marketingu relacji

 

Od 1998 roku ściśle specjalizujemy się w marketingu relacji. Ukoronowanie kilkunastu lat doświadczeń stanowi oferta, obejmująca III obszary: Motywację, Badania i Jakość Obsługi. Nasze kompetencje, know-how i narzędzia zostały docenione nie tylko przez wiele znanych marek, ale także przez Ministerstwo Finansów RP. >Referencje.




Grupa VSC to trzy marki i trzy zespoły profesjonalistów, współpracujące ze sobą we wspólnej siedzibie firmy. Dzięki temu nas Klienci otrzymują najbardziej rozwinięte i komplementarne usługi z zakresu marketingu relacji oraz unikalny efekt synergii.

Zakres oferty:
/kliknij w obrazek i dowiedz się więcej/

Godło Jakość ObsługiProgramy LojalnościoweProgramy Partnerskie i Premiowe
Jakosc ObslugiSynergia PL-SCNie tylko nagrody
Badania satysfakcji B2C i B2BMystery ShoppingCenny Klient



Korzyści synergii dla firm zainteresowanych lojalnością i motywacją


Na lojalność i motywację wpływają nie tylko rabaty, punkty i nagrody ale także szereg czynników związanych z satysfakcją konsumenta, działaniami konkurencji oraz standardami obsługi. Dlatego mamy w naszej Grupie ekspertów od satysfakcji i jakości obsługi, a badania marketingowe są stałym elementem naszej obsługi.

Dzięki temu projektowanie i obsługa programów lojalnościowych, partnerskich oraz konkursów w wykonaniu Grupy VSC jest bardziej efektywna. Często wspieramy nasze programy lojalnościowe audytami Tajemniczych Klientów, prowadzimy badania satysfakcji klientów we wszystkich kanałach komunikacji, składających się na system lojalnościowy firmy.

Korzyści dla firm, które są zainteresowane badaniami Tajemniczy Klient

Grupa VSC nie tylko sprawnie realizuje audyty Mystery Shopping przy wykorzystaniu największej sieci Tajemniczych Klientów w Polsce*, ale również pomaga w wykorzystaniu wyników do motywacji personelu, pośredników, bądź konsumentów. Co więcej, Tajemniczy Klient może także stać się częścią systemu lojalnościowego i uczestniczyć w premiowaniu sieci sprzedaży.

Dodatkowo, dzięki obecności Polskiego Programu Jakość Obsługi w Grupie VSC, nasi Klienci zyskali nowe możliwości badania satysfakcji klientów i spojrzenia na swoje firmy z dwóch stron, zarówno oczami Tajemniczych Klientów, jak i milionów prawdziwych konsumentów na platformie jakoscobslugi.pl.

*dane na podstawie Rocznika Polskiego Towarzystwa Badaczy Runku i Opinii - PTBRiO, Edycja XVII.


Siła doświadczeń

Zrealizowaliśmy ponad 350 programów lojalnościowych i partnerskich oraz przeszło 400.000 audytów Mystery Shopping i badań satysfakcji B2B i B2C dla sklepów, hurtowni, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Dowiedz się więcej od naszych konsultantów > kontakt.

 
Copyright © 2014 - Grupa VSC / SecretClient®