Rodzaje programów - sprawdzone rozwiązania


Obsługa nagród, wybór, zakup, magazynowanie, pakowanie, konfekcjonowanie, wysyłka, raporty


Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych B2C
Program lojalnościowy to niezwykle skuteczne narzędzie budowy marketingu relacji oraz wzrostu sprzedaży i rentowności. Utrzymanie lojalności jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego Klienta, a lojalny ma moc 10 przeciętnych konsumentów. Na typowy program lojalnościowy składa się informatyczny system lojalnościowy, nagrody oraz komunikacja aktywizująca uczestników. Istotą nowoczesnych programów lojalnościowych nie jest wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę odgrywa w nich marketing relacji. Systemy lojalnościowe Grupy VSC stają się platformą komunikacji, opartą o historię transakcji oraz analitykę i badania marketingowe, w tym regularne badanie satysfakcji klientów. > czytaj więcej i zobacz przykłady...


Programy partnerskie, kluby, premiowe


Programy motywacyjne - partnerskie i premiowe B2B
Warto mieć po swojej stronie sprzedawców i pośredników, ponieważ to od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach. > czytaj więcej i zobacz przykłady...


Obsługa prawna i podatkowa promocji


Promocje B2C i B2B
Jeżeli firma nie jest gotowa na długofalowy program lojalnościowy, rekomendujemy wdrożenie akcji promocyjnych, które pozwolą przekonać się o skuteczności proponowanych przez Grupę VSC narzędzi motywacji. W ramach strategii PULL stymulują popyt konsumentów oraz wspierają pracę pośredników, sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych. Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych proponują metody aktywizacji sprzedaży, dopasowane do grupy docelowej, oparte np. o system motywacji, premie, rabaty, nagrody gwarantowane za zakup bądź punkty i katalogi nagród. Projektowane przez nas promocje cechują się wysoką skutecznością dzięki atrakcyjnym zasadom, porywającej kreacji oraz kompleksowej obsłudze. Wyniki promocji mogą stanowić doskonały fundament pod przyszłe programy i systemy lojalnościowe. > czytaj więcej i zobacz przykłady...


Obsługa prawna i podatkowa konkursów


Projektowanie i całościowa obsługa konkursów
Konkursy mogą być organizowane jako niezależne akcje lub w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników programu lojalnościowego i partnerskiego, składając się na całościowy marketing relacji firmy. Oferujemy wiele oryginalnych i sprawdzonych rozwiązań: konkursy z nagrodami rzeczowymi, nagrodami w postaci przywilejów, prezenty on-line, e-learningi, konkursy wiedzy. Oferujemy kompleksową obsługę prawną i podatkową konkursów. Naszą wartością dodaną przy organizacji konkursów jest wykorzystanie własnego działu badań Grupy VSC oraz Tajemniczych Klientów. Poprzez badania marketingowe zwiększamy skuteczność dotarcia i aktywizacji uczestników konkursów, możemy lepiej planować działania, trafniej dopasować nagrody oraz szybciej reagować na zmiany i wprowadzać udoskonalenia. > czytaj więcej i zobacz przykłady...


Łączenie badań i motywacji


Program Cenny Klient
Cenny Klient to technika, wykorzystująca synergię Grupy VSC. Łączymy badania marketingowe Mystery Shopping z programem motywacyjnym dla pośredników. Cenny Klient sprawdza się wszędzie tam, gdzie zakup Klienta uzależniony jest od aktywności, wiedzy i doradztwa sprzedawców, a więc np. w punktach sprzedaży, w kanale HoReCa, itd. Cenny Klient polega na premiowaniu sprzedawców bądź zespołów, jeżeli w kontakcie z Tajemniczymi Klientami SecretClient® spełnią ustalone standardy i w odpowiedni sposób poradzą sobie ze scenariuszem i zainscenizowaną sytuacją. W nagrodę mogą otrzymać nagrody instant-win lub punkty na nagrody z katalogu. Prezenty ściśle dopasowujemy do grupy docelowej i celu akcji. Poprzez własne Centrum Logistyki Nagród obsługujemy wszelkie typy upominków: rzeczowe, finansowe np. karty prepaid, bony, vouchery, lub premie niematerialne, związane np. z pozycją w rankingu, tytułem lidera, certyfikatami. Tym samym Mystery Shopper staje się integralnym elementem motywacji oraz systemu lojalnościowego firmy. > czytaj więcej i zobacz przykłady...


Akademia Zysków


Programy lojalnościowe z najszerszym zakresem marketingu relacji
We współczesnym biznesie słabnie rola zwykłych programów lojalnościowych, opartych jedynie na punktach i katalogach nagród. Budowa motywacji poprzez swego rodzaju "kupowanie" lojalności sprawdza się jedynie doraźnie i na krótko. Dla nowoczesnych firm, które myślą o systemach lojalnościowych i relacjach z konsumentami, pośrednikami i pracownikami w kategoriach długofalowych, Grupa VSC tworzy programy partnerskie i lojalnościowe, wykorzystujące maksymalny zakres narzędzi marketingu relacji. Te zaawansowane programy opieramy na ważnych dla grupy docelowej wartościach, takich jak jakość obsługi klienta, prestiż, wiedza i integracja. Wartością dodaną dla naszych Klientów są korzyści synergii usług Grupy VSC. Dzięki niej podczas opracowania i obsługi programu lojalnościowego regularnie wykorzystujemy badania marketingowe, między innymi analizy oczekiwań, badania satysfakcji klienta, audyty Mystery Shopping w terenie oraz benchmarking konkurencji. > czytaj więcej i zobacz przykłady...



Potrafimy stworzyć dla Twojej firmy skuteczny program lojalnościowy, motywacyjny lub konkurs.

Dowiedz się więcej od naszych Project Managerów:
Tel. +48 71 799 89 59 wew. 34
Tel. +48 71 799 89 59 wew. 30
Tel. +48 71 799 89 59 wew. 24
Tel. +48 71 799 89 59 wew. 25
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

1
2
3
4
5
6
7
Copyright © 2014 - Grupa VSC / SecretClient®