Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Chiquita – Tajemniczy Klient i program lojalnościowy

Chiquita – program lojalnościowy Tajemniczy Klient

Branża: FMCG / Tytoniowa

Projekt i obsługa kilku edycji Programu Cenny Klient, łączącego badania marketingowe Tajemniczy Klient i program motywacyjny dla sprzedawców i właścicieli w kanale sprzedaży detalicznej.

Celem kampanii Chiquita było wzmocnienie rozpoznawalności marki oraz zachęcenie do zakupu bananów Chiquita oraz udziału w specjalnej loterii. Obok szeregu atrakcji dla konsumentów, nasz Klient postanowił również objąć specjalnym programem i nagrodzić sprzedawców detalicznych. Grupa VSC przeprowadziła akcję, w której Tajemniczy Klient odwiedzał sklepy biorące udział w programie partnerskim, a jego zadaniem było jak najlepsze wcielenie się rolę przeciętnego klienta aby w ten sposób przeprowadzić badanie marketingowe elementów ekspozycji, będących warunkiem uzyskania przez punkt handlowy nagrody.

Prowadząc badania Mystery Shopping w punktach sprzedaży koordynatorzy SecretClient® zadbali o wyposażenie każdego Tajemniczego Klienta w odpowiednie materiały informacyjne, wzory materiałów POS, a także regulamin promocji. Mystery Shopper musiał wybrać odpowiedni moment na wejście do sklepu i podejście do sprzedawcy, badając także jakość obsługi klienta i standardy panujące w danym punkcie sprzedaży.

Czemu Grupa VSC zawdzięcza zainteresowanie agencji reklamowych? Wybierają VSC przede wszystkim z uwagi na nasze doświadczenie i specjalizację. Otrzymują w ten sposób gotowe narzędzia i know-how w oczekiwanym przez siebie i ich Klientów zakresie Mystery Shopping. Agencje reklamowe i domy mediowe zyskują w ten sposób sprawdzoną sieć Tajemniczych Klientów, nieograniczony zasięg, gotowy system raportowy, a same mogą spokojnie skupić się na całościowej opiece nad kampanią. Pomagamy im skrócić czas uruchomienia badań marketingowych wspierających kampanię reklamową oraz obniżyć koszty dzięki efektowi skali.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.