Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Nowości w Acer

Program lojalnościowy jest jak ogród,, wymaga codziennej pielęgnacji. Dlatego wartością dodaną tworzonych przez nas programów jest stała opieka Project Managera, koordynującego działania aktywizujące uczestników, akcje specjalne i konkursy. Zadbany program – jak ogród, wynagradza bujnym rozkwitem relacji. Nowości i innowacje w Acer Masters ProgramPrzykładem jest Acer Masters Program przygotowany i obsługiwany całościowo przez nas dla ...

Liebrecht and Wood

Dla Uczestników Programu BRICKS & MORE przygotowaliśmy wyjątkowy, Wakacyjny Konkurs cykliczny! W każdej edycji będziemy prezentować inne nagrody, związane z daną kategorią np. „W podróży”, czy „W dobrym tonie”. Pokazujemy tym samym, że pod hasłem „MORE” kryją się nie tylko atrakcyjne nagrody z Katalogu Nagród Programu, ale również: Radość wygrywaniaCzyli cenne upominki np. aparat fotograficzny, ...

Lukas Bank – nagrody specjalne i sezonowe – Programy Lojalnościowe

Branża: Bankowość / Finanse Wybór i całościowa obsługa różnorodnych zestawów nagród sezonowych i specjalnych oraz dodatkowa aktywizacja uczestników w ramach kolejnych edycji prowadzonego programu motywacyjnego „Raty dobrze reprezentowane” adresowanego do pośredników kredytowych w kanale sprzedaży detalicznej. Kolejne programy lojalnościowe, które Grupa VSC prowadzi dla Credit Agricole Bank Polska, a wcześniej dla Lukas Bank obejmują dużą ...

Lukas Bank – aktywizacja uczestników, promocje – Programy Lojalnościowe

Branża: Bankowość / Finanse Wsparcie opracowania, projektowanie i obsługa stron www oraz promocji w zakresie dodatkowej aktywizacji uczestników kolejnych edycji programu lojalnościowego „Raty dobrze reprezentowane” w celu wyzwolenia dodatkowej energii grupy docelowej, tj. pośredników sprzedaży ratalnej oraz ambasadorów marki w kanale detalicznym. Programy partnerskie, które Grupa VSC kompleksowo prowadzi dla banku Credit Agricole, a wcześniej ...

Centra – Programy Lojalnościowe

Branża: Motoryzacyjna / Akumulatory Obsługa akcji Cenny Klient, łączącej program lojalnościowy i badania marketingowe prowadzone przez Tajemniczych Klientów w zewnętrznym kanale sprzedaży akumulatorów marki Centra. Kreacja: Agencja S4 Cele programu: Motywacja sprzedawców i doradców w punktach sprzedaży akumulatorów w zakresie kształtowania pożądanych postaw pro klienckich oraz poszerzania przez nich wiedzy w zakresie oferty akumulatorów marki ...

British American Tobacco – Programy Lojalnościowe Tajemniczy Klient

Branża: FMCG / Tytoniowa Projekt i obsługa kilku edycji Programu Cenny Klient, łączącego badania marketingowe Tajemniczy Klient i program motywacyjny dla sprzedawców i właścicieli w kanale sprzedaży detalicznej. Opis programu: Zespół Grupy VSC zaprojektował dla British American Tobacco Polska program, stanowiący połączenie programu motywacyjno-lojalnościowego i badania marketingowego, realizowanego metodą Tajemniczy Klient. Realizacja akcji objęła kanał ...

Grupa SBS katalog nagród – Programy Lojalnościowe

Branża: Budowlana Dobór i aktualizacja nagród, opracowanie katalogu nagród, całościowa obsługa logistyki. Katalog Nagród Zakres obsługi Grupy VSC: :: Opracowanie programu, zasad oraz regulaminów; :: Opracowanie strategii komunikacji; :: Obsługa prawna i podatkowa; :: Obsługa zakupów i logistyki nagród; :: Analizy, badania Uczestników; :: Obsługa Uczestników, Infolinia.

Grupa SBS karta lojalnościowa – Programy Lojalnościowe

Branża: Budowlana Projekt, produkcja i obsługa kart Programu lojalnościowego. Karta Lojalnościowa VISA Zakres obsługi Grupy VSC: :: Opracowanie programu i kart, zasad oraz regulaminów; :: Opracowanie strategii komunikacji; :: Kreacja i produkcja kart lojalnościowych; :: Obsługa prawna i podatkowa; :: Analizy, badania Uczestników; :: Obsługa Uczestników, Infolinia.