Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Grupa Żywiec – Kalendarze – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza Koncepcja, projekty, skład DTP i produkcja materiałów POS i kalendarzy w ramach spójnej linii kreatywnej programu lojalnościowego “Akademia Zysków Grupy Żywiec” do wykorzystania w różnych grupach docelowych i kanałach dystrybucji, w tym w kanale sprzedaży detalicznej. Do projektowania materiałów wykorzystane zostały badania marketingowe oraz doświadczenie Grupy VSC w zakresie wystroju i ...

Grupa Żywiec Cenny Klient – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza, piwo Projekt i kompleksowa obsługa Programu Cenny Klient, łączącego badania marketingowe typu Tajemniczy Klient w sklepach spożywczych i program motywacyjny dla sieci sprzedaży detalicznej. Opis akcji: Program organizowany w ramach wsparcia sprzedaży Grupy Żywiec. Akcja „Żywiec na śniegu” to zimowa akcja reklamowa piw marki Żywiec, której celem jest promocja marki w ...

Grupa Żywiec – Poradniki, newslettery – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza Koncepcja, opracowanie oraz całościowa obsługa redakcyjna Poradników Klubu Partnerskiego, innowacyjnego narzędzia komunikacji, łączącego motywację z edukacją w ramach programu lojalnościowego “Akademia Zysków”, który Grupa VSC zaprojektowała dla Grupy Żywiec”. Poradniki stanowią jedno z ważnych narzędzi, za pomocą którego program partnerski realizuje misję “Akademii”, dostarczając kierownikom i sprzedawcom w tysiącach małych i ...

Grupa Żywiec Hektolitry Nagród – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu partnerskiego HEKTOLITRY NAGRÓD. Zespół Grupy VSC w ścisłej współpracy z menedżerami Grupy Żywiec opracował strategię programu motywacyjnego w kanale dystrybucji, obejmującą innowacyjne połączenie działań i narzędzi motywacji, w dwóch kolejnych ogniwach łańcucha dystrybucji. Strategia typu PUSH, skierowana do partnerów handlowych Grupy Żywiec – hurtowni i ...

Grupa Żywiec Akademia Zysków – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu lojalnościowego w formie klubu partnerskiego dla kanału sprzedaży detalicznej – największy program w branży FMCG w Polsce. Już na etapie koncepcji i strategii, po przeprowadzeniu badań oczekiwań grupy docelowej i po zbadaniu satysfakcji klientów postawiliśmy na szeroko rozbudowany marketing relacji. Zespół Grupy VSC wspólnie z ...

Grupa Żywiec Browar Zysków – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza Projekt i kompleksowa obsługa innowacyjnego programu partnerskiego “Klub Partnerski Browar Zysków” w dedykowanym kanale dystrybucji: w sieci sprzedaży detalicznej Żabka i Freshmarket. Akcja stanowiąca kontynuację linii strategicznej i komunikacyjnej, zapoczątkowanej przez program lojalnościowy “Akademia Zysków Grupy Żywiec” i wprowadzająca w dedykowanym segmencie grupy docelowej dodatkowe zasady i system punktacji, ściśle wynikający ...

Benq – Programy Lojalnościowe i marketing relacji

Branża: IT, nowoczesne technologie, projektory, notebooki Grupa VSC zaprojektowała i od wielu lat rozwija program partnerski B2B w kanale dystrybucji dla resellerów (pośredników sprzedaży), zaopatrujących się w sprzęt IT marki BenQ u największych dystrybutorów IT w Polsce: AB SA, ABC Data, Action, eD’ System Poland, Inter Alnet, NTT, Yamo. Strony internetowe programu partnerskiego: Co wyróżnia ...

Kosmiczna przygoda – Programy Lojalnościowe

Branża: Paliwowa Koncepcja, wdrożenie, zarządzanie i obsługa Konkursu wspierającego sprzedaż. Motyw przewodni konkursu: [ Szczegóły akcji oraz współpracy z Klientem objęte klauzulą poufności ] Zobacz kolejne edycje: Orientalna Wyprawa do Krainy Złotego Smoka / SPA-niała Islandia / Niezwykła Przygoda dla odbiorców paliw   Zakres obsługi Grupy VSC: :: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, ...

Getin konkurs – Programy Lojalnościowe

Branża: finansowa, banki. Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa konkursu konsumenckiego. Grupa VSC zrealizowała konkurs wspierający sprzedaż lokat Getin Banku. Każdy klient otwierający lokatę otrzymywał kupon konkursowy i miał możliwość wygrania jednego z 6 samochodów osobowych. Do konkursu przygotowano wsparcie w postaci reklam prasowych oraz materiałów POS. W skład naszej obsługi weszła obsługa logistyczna oraz prawna, ...