Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Jak nie tracić lojalnych?

/08.2015/ Jak nie tracić lojalnych klientów na przykładzie L’Oreal?   Przedstawiamy kolejne inspirujące case-study o lojalności. Prezentujemy przykład na to, jak schematyczne i bezrefleksyjne porady doradców mogą zburzyć budowaną latami lojalność klientów i podważyć zaufanie do marki. Jak zawsze opieramy się na autentycznych opiniach konsumentów z portalu jakoscobslugi.pl, w których szukamy ciekawego spojrzenia na programy ...

Program lojalnościowy dla konsumentów Chantelle

Program lojalnościowy dla konsumentów – Chantelle. Branża: odzieżowa, salony z ekskluzywną bielizną. Grupa VSC we współpracy z zespołem menedżerów producenta ekskluzywnej marki francuskiej bielizny, zaprojektowała i uruchomiła pierwszy konsumencki program lojalnościowy dla sieci sklepów Chantelle w Polsce. Program motywacyjny pod tytułem „Bonjour Chantelle” został oparty o dedykowany system lojalnościowy, stworzony przez programistów Grupy VSC, którzy ...

Niezwykła Przygoda – konkurs lojalnościowy

konkurs Branża: Paliwowa Koncepcja, wdrożenie, zarządzanie i obsługa Konkursu wspierającego sprzedaż. Motyw przewodni konkursu: [ Szczegóły akcji oraz współpracy z Klientem objęte klauzulą poufności ] Zobacz kolejne edycje: Kosmiczne Atrakcje / Orientalna Wyprawa do Krainy Złotego Smoka / SPA-niała Islandia Zakres obsługi Grupy VSC: :: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie; ...

SPA-niała Islandia

konkurs Branża: Paliwowa Koncepcja, wdrożenie, zarządzanie i obsługa Konkursu wspierającego sprzedaż. Motyw przewodni konkursu: [ Szczegóły akcji oraz współpracy z Klientem objęte klauzulą poufności ] Zobacz kolejne edycje: Kosmiczne Atrakcje / Orientalna Wyprawa do Krainy Złotego Smoka / Niezwykła Przygoda dla odbiorców paliw Zakres obsługi Grupy VSC: :: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, ...

Smok, Chiny – program motywacyjny

konkurs Branża: Paliwowa Koncepcja, wdrożenie, zarządzanie i obsługa Konkursu wspierającego sprzedaż. Motyw przewodni konkursu: [ Szczegóły akcji oraz współpracy z Klientem objęte klauzulą poufności ] Zobacz kolejne edycje: Kosmiczne Atrakcje / SPA-niała Islandia / Niezwykła Przygoda dla odbiorców paliw Zakres obsługi Grupy VSC: :: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie; :: ...

Nowy program lojalnościowy

/05.2015/ Uruchomiliśmy nowy program lojalnościowy dla kobiet.   Grupa VSC przygotowała i wdrożyła konsumencki program lojalnościowy dla sieci sklepów marki Chantelle – jednego z najbardziej ekskluzywnych producentów francuskiej bielizny. Program lojalnościowy „Bonjour Chantelle” ma zasięg ogólnopolski i został równocześnie wdrożony we wszystkich butkach tej marki. Opiera się o karty lojalnościowe, dzięki którym Klienci otrzymują dostęp ...

Gwiazdy Jakości Obsługi 2015

/04.2015/ Gala Jakości Obsługi 2015 – relacja filmowa.   Z okazji Światowego Dnia Konsumenta, Polski Program Jakość Obsługi podsumował VIII edycję badania satysfakcji klientów. Z tej okazji odbyła się uroczysta Gala organizowana w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Grupa VSC była współorganizatorem wydarzenia, podczas którego najprzyjaźniejsze firmy w Polsce zostały uhonorowane tytułem Gwiazd Jakości ...

Gala Jakości Obsługi 2015

/03.2015/ Ogłaszamy Gwiazdy Jakości Obsługi 2015!   Podsumowaliśmy VIII edycję Polskiego Programu Jakości Obsługi. Konsumenci wybrali najprzyjaźniejsze oraz najbardziej rekomendowane firmy. Menedżerowie i prezesi nagrodzonych marek odebrali statuetki Gwiazd 2015 podczas uroczystej Gali w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Uroczystość poprowadzili: Beata Tadla, znana z wiadomości TVP oraz Mirosław Bartoń, Prezes Zarządu Grupy VSC, ...

W Gazecie o nas

/03.2015/ O naszych programach napisała Gazeta Wyborcza.   W dodatku specjalnym z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta dzielimy się naszym doświadczeniem z zakresu budowy relacji. Autorem artykułu jest Dagmara Drozd, która w Grupie VSC kieruje Departamentem Motywacji i Lojalności. Czy program lojalnościowy ma wpływ na jakość obsługi? Wdrażając dla naszych klientów programy motywacyjne i konkursy zwracamy ...