Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Ultimo – program lojalnościowy dla pracowników

Branża: finansowa, obsługa wierzytelności konsumenckich Grupa VSC wraz z zespołem menedżerów firmy Ultimo SA opracowała i wdrożyła ciekawy program motywacyjny, adresowany do ponad 600 pracowników tej firmy. Jego celem jest integracja personelu, wyzwolenie jego potencjału oraz motywacja do współpracy w ramach różnych działów, zespołów i projektów. Zespół Grupy VSC stworzył i wprawił w ruch “Planetę ...

Ultimo – programy lojalnościowe

Branża: finansowa, wierzytelności konsumenckie Grupa VSC zaprojektowała i uruchomiła nowatorski program motywacyjny dla osób regularnie spłacających swoje zobowiązania na rynku wierzytelności konsumenckich. Dzięki “Klubowi Ultimo” osoby spłacające swoje zadłużenie zgodnie z zawartą ugodą oraz warunkami i harmonogramem spłat, premiowane są ustalonymi przywilejami wynikającego z uczestnictwa w “Klubie Ultimo”. Otrzymują również punkty redempcyjne, które mogą zostać ...

CA Credit Agricole – programy lojalnościowe 8

Branża: Bankowość / Finanse Grupa VSC uruchomiła 8 już edycję programu Credit Agricole Bank Polska SA i LUKAS Finanse SA, spójną z linią kreatywną „Raty dobrze reprezentowane”, towarzyszącą wszystkim edycjom akcji. Program motywacyjny został w tym roku graficznie i strategicznie odświeżony. Liczba 8 została skojarzona z symbolem nieskończoności, w związku z tym program lojalnościowy w ...

Nokia – programy lojalnościowe

Branża: Telekomunikacja / telefony Dla marki Nokia Lumia Windows Phone przygotowaliśmy i wdrożyliśmy program lojalnościowy, dedykowany sprzedawcom smartfonów Nokia. Zgodnie z podpisaną umową Grupa VSC zajęła się także kompleksową obsługą akcji. System lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Partner Nokia for Lumia Windows Phone buduje lojalność partnerów handlowych oraz sprzedawców w zakresie sprzedaży flagowej oferty modeli smartfonów ...

Mapei 5 – Program partnerski

Branża: Budowlana / Chemia budowlana Okrągła, piąta edycja programu partnerskiego marki Mapei dostarcza Grupie VSC powodów do dumy, ale także stanowi niebanalne wyzwanie. Sukces wszystkich poprzednich, a także ostatniej edycji programu lojalnościowego, do której zaproszono dodatkową grupę uczestników, zachęcił naszego Klienta do rozszerzenia zasięgu wdrożonego systemu lojalnościowego i zaproszenia również pośredników sprzedaży w kanale dystrybucyjnym. ...

Mapei 4 – Program Lojalnościowy

Branża: Budowlana / Chemia budowlana Po sukcesie poprzednich trzech odsłon programu partnerskiego, który od pierwszej edycji Grupa VSC tworzy i rozwija dla marki Mapei, wdrożono kolejną IV już edycję. Poprzeczka postawiona została wysoko, program lojalnościowy powinien osiągnąć czwarty wymiar, a wyniki poprzednich podniesione do czwartej potęgi.Wdrożenie jak zwykle poprzedziły badania satysfakcji klientów uczestniczących w programie. ...

Program lojalnościowy KRUK

Branża: finansowa, zarządzanie wierzytelnościami. Grupa VSC wspólnie z dedykowanym zespołem menedżerów Grupy KRUK, lidera rynku zarządzania wierzytelnościami opracowała innowacyjny program bonusowy “Marzenia z gwarancją spełnienia” dla osób zadłużonych. Motyw przewodni i katalog nagród programu: System lojalnościowy premiuje systematyczność i rzetelność spłacania rat. Uczestnicy regulujący zadłużenie w terminach zgodnych z zawartym dokumentem ugody oraz zasadami programu, ...

Gotowi na mission impossible?

Czy niektóre programy lojalnościowe to mission impossible? Może to wynikać z nietypowej grupy docelowej, konkurencji, celów, bądź trudnego do oszacowania punktu zwrotu z inwestycji poniesionej na uruchomienie programu motywacyjnego. Takie wyzwania mogą pojawić się nie tylko kiedy projektujemy nowy program, bywa także, że już funkcjonujący system lojalnościowy nie działa należycie, lub nie spełnia swoich założeń i ...

Co w lojalnościowym koszyku?

Co włożyć do wielkanocnego koszyka lojalnościowego? Co włożyć do niego, aby zapewnić firmie dobrobyt na cały rok? Grupa VSC i jej eksperci tworzący programy motywacyjne mają na to dobrą radę: należy postąpić dokładnie tak, jak w przypadku wielkanocnego koszyka: wkładane do niego potrawy nie mogą być przypadkowe, a każda z nich musi dopełniać całości. Jedyna ...