Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Lojalność lokomotywą w kryzysie

Marketing relacji w czasach recesji dobrze jest oprzeć się na tym co pewne. Dlatego eksperci wskazują, że najlepszym narzędziem na czas spowolnienia gospodarczego będą programy lojalnościowe oraz dobrze przemyślane programy motywacyjne. W sytuacji cięcia budżetów program lojalnościowy może stać się lokomotywą strategii marketingowej na cały 2013 rok, ponieważ działa dużo precyzyjniej od kampanii reklamowych ATL ...

Zostań Mikołajem!

  Wspólnie z naszymi Klientami osiągamy sukcesy i razem się nimi dzielimy.   Specjalnie dla Klientów i Partnerów Grupy Vision SecretClient, dyskretne Elfy SecretClient z departamentu badań satysfakcji i mystery shopping, zbadały marzenia dzieci. Wybraliśmy dwa domy dziecka, zlokalizowane w niewielkich miejscowościach, daleko od korporacyjnych Mikołajów i sponsorów. Wystarczy, że wybierzesz prezent poprzez specjalny system ...

Czwarty wymiar lojalności

Już 4 rok z rzędu firma MAPEI Polska powierzyła naszej firmie kompleksową realizację programu lojalnościowego. Co wyróżnia kolejną odsłonę od poprzednich edycji? Między innymi kreacja oraz katalog nagród, obejmujący aż 120 markowych prezentów, zawierający liczne nowości np. gitary elektryczne oraz specjalną kategorię adresowaną do osób z pasją do majsterkowania.         Więcej o ...

Olimpijskie Partnerstwo ACER

ACER jako sponsor XXX Olimpiady w Londynie 2012, wesprze również talent sportowy naszego rodaka. Bohaterem „Mistrzowskiego Partnerstwa”, w ramach prowadzonego przez naszą firmę programu lojalnościowego Acer Masters Program, został trzykrotny Mistrz Świata w podnoszeniu ciężarów – Marcin Dołęga. Życzymy mu ogromnego sukcesu! Mistrzowskie Partnerstwo Oprócz zmian graficznych strona internetowa programu partnerskiego dla resellerów sprzętu IT ...

Program loj. 10 razy tańszy

Program lojalnościowy kosztuje 10 razy mniej niż programy rabatowe, pochłaniające min. 5-20% obrotów. Co równie ważne, programy rabatowe działają doraźnie, a program lojalnościowy wiąże klienta na lata, zmniejsza rolę ceny w walce z konkurencją i pomaga sprostać zmieniającemu się otoczeniu.   Jak zaprojektować skuteczny program lojalnościowy? program motywacyjny, klub partnerski, program premiowy? Wcale nie trzeba ...

Dzieci w mystery shopping

Firmy dostrzegają w dzieciach ważną grupę klientów, ponieważ to one mają duży wpływ na wydatki rodziców -nie tylko te związane z zabawkami, lecz także z zakupami art. spożywczych, kosmetyków, wczasów, mebli, butów dla mamy, a nawet samochodu. Nic więc dziwnego, że współpracują z nami audytorzy, mogący wykonywać wizyty Tajemniczego Klienta w towarzystwie swoich pociech. Tego ...

Wsparcie relacji BP

Mamy przyjemność kontynuować współpracę z firmą BP, która zarządza 28 tysiącami stacji paliw w ponad 50 krajach. Jest też właścicielem 18 rafinerii. Sieć stacji BP w Polsce liczy ponad 380 nowoczesnych, bezpiecznych obiektów. Stawia to ją na pierwszym miejscu w Polsce wśród koncernów zagranicznych. Innowacyjne narzędzia motywacji Marka wdraża w życie najnowsze i najefektywniejsze technologie ...

Klient bardzo CENNY

O tym, że klient jest dla firmy cenny wie niemal każdy, ale nie zawsze sprzedawcom udaje się realizować tą zasadę w praktyce, wskutek czego firma traci sporą część zysków – zarówno bieżących, jak i przyszłych oraz przede wszystkim naraża się na utratę klientów. Cenny Klient to technika motywacji sprzedawców, zachęcająca ich do aktywnej sprzedaży i ...

Wiosenny efekt sezoNÓWKI

Jak zwykle na wiosnę wzbogacamy katalogi nagród programów lojalnościowych ofertami sezonowymi. Nie tylko dlatego, że budzą z zimowego snu niektórych „uśpionych” uczestników, ale przede wszystkich o 20% zwiększają motywację u już aktywnych. Nagrody familijneNa wiosnę 2012 przygotowaliśmy nagrody dla całych rodzin, związane z rekreacją, sportem, wycieczkami i zabawą – idealne także na sezon komunijny oraz ...