PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE MAPEI

Program partnerski Mapei

Wieloletnia współpraca z MAPEI Polska zaowocowała wdrożeniem w ciągu 10 lat ciągłej współpracy 7 edycji programu lojalnościowego. Sukces programu sprawił, że przez te 10 lat „REPREZENTACJA MAPEI” cały czas się rozwijała, co stanowi niebanalne wyzwanie.

Kompleksowa obsługa programu lojalnościowego

Za każdym razem, gdy eksperci Grupy VSC przygotowują dla MAPEI kolejną edycję programu partnerskiego, naszym zadaniem jest zaprojektowanie i przygotowanie wszystkich narzędzi, wdrożenie oraz obsługę od A do Z.

Katalogi nagród w programie lojalnościowym zawierają bogatą ofertę ponad 160 nagród znanych i cenionych marek. Pula nagród poszerzana jest o nagrody sezonowe, dostępne we wskazanych okresach czasu. Dzięki bieżącej aktualizacji modeli nagród przez Centrum Logistyki Grupy VSC, uczestnikom programu zawsze oferowane są najaktualniejsze modele. Nasz klient ma pewność, że w katalogu nagród jego programu partnerskiego jest to, co najlepsze, najciekawsze i najbardziej wartościowe dla grupy docelowej programu.

   

Autorski system IT

Opracowaliśmy dedykowane oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym MAPEI.

   

System lojalnościowy IT

Programiści Grupy VSC stworzyli dedykowany system związany ze specyfiką branży i potrzebami MAPEI, który całościowo obsługuje lojalnościowy program partnerski. System lojalnościowy umożliwia zarządzanie segmentacją grup uczestników, naliczanie punktów, zamawianie nagród oraz komunikację w pełnym zakresie. Dzięki odpowiedniej strukturze, oprogramowanie do obsługi programu lojalnościowego pozwala na szybką i elastyczną konfigurację, co ma szczególne znaczenie w przypadku wprowadzania zmian, wdrażania nowych kampanii dla MAPEI oraz rozwoju programu partnerskiego w oparciu o analizy i raporty.

  

Komunikacja w programie lojalnościowym

Standardowo do zakresu kompleksowej obsługi komunikacji w programie lojalnościowym należy przygotowanie grafiki i redakcji treści dla wybranych grup uczestników wg zadanych kryteriów oraz wysyłka mailingów, SMS i analiza efektów komunikacji. Możliwa jest również personalizacja wiadomości dla poszczególnych uczestników programu partnerskiego w systemie lojalnościowym. Dzięki własnemu Call Center Grupy VSC obsługujemy dedykowaną infolinię programu motywacyjnego „REPREZENTACJA MAPEI”, która na bieżąco odpowiada na wszelkie pytania uczestników, pomaga im w wyborze nagród, itp.