Wspólnie pomagamy Mikołajowi
/12.2015/ Budujemy świąteczne relacje na cały rok!
Jak co roku, wraz ze świątecznymi życzeniami, wysłaliśmy naszym Klientom i Partnerom piękne kartki świąteczne oznaczone specjalnymi kodami, które w magiczny sposób zamienią się w prezenty dla potrzebujących dzieci. Prowadząc od 17 lat programy lojalnościowe i motywacyjne wiemy, że moc spełnianych marzeń jest dużo większa i lepiej buduje marketing relacji niż inne, tradycyjne prezenty. To już VI edycja naszej autorskiej akcji “Pomóż Mikołajowi”, w której pomagamy dzieciom z całej Polski. Jak co roku, Śnieżynki z SecretClient® z Grupy VSC wraz z naszymi specjalnymi Tajemniczymi Klientami, dyskretnie zbadały potrzeby dzieci i ich rodzin. Teraz wystarczy, że nasi Klienci i Partnerzy wykorzystają otrzymane magiczne kody, a Renifery z naszego Departamentu Programów Lojalnościowych dostarczą dzieciom przed Wigilią wskazane prezenty. Nad sprawnym przebiegiem akcji i obsługą na każdym jej etapie czuwają Gwiazdki z Polskiego Programu Jakości Obsługi. Z ich pomocą zbadamy również satysfakcję obdarowanych dzieci i ich rodzin. W tym roku przygotowujemy paczki dla niepełnosprawnych dzieci ze specjalnymi potrzebami ze Stowarzyszenia Rodziców, Przyjaciół Dzieci i Młodzieży przy Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku oraz dla dzieci z ubogich rodzin z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślubowie. Cieszymy się, że wspólnie z Klientami i Partnerami biznesowymi Grupy VSC możemy spełnić świąteczne marzenia tak wielu dzieci. W taki właśnie, magiczny sposób sukcesy osiągane przez Was wspólnie z nami przemieniają się w radość dzieci i ich nadzieję na lepsze jutro. Jesteśmy przekonani, że relacje marketingowe budowane w oparciu o wspólną realizację szczytnych, charytatywnych celów budują lojalność lepiej niż inne systemy lojalnościowe. Więcej o akcji na pomozmikolajowi.pl
Marketing relacji nie tylko od święta!
Świąteczna, autorska akcja Grupy VSC podkreśla synergię usług realizowanych przez poszczególne marki grupy: Programy Lojalnościowe, badania Tajemniczy Klient SecretClient® oraz Polski Program Jakości Obsługi. Łącząc badania jakości obsługi oraz badania satysfakcji konsumentów i klientów biznesowych z budową programów lojalnościowych i motywacyjnych synergia kompetencji i know-how prowadzi do wzmocnienia skuteczności w każdym obszarze marketingu relacji, pozwala zaoszczędzić czas i zmniejszyć koszty. W efekcie firmy obsługiwane w tym zakresie kompleksowo przez ekspertów Grupy VSC zyskują lepsze systemy lojalnościowe, wyróżniające się skuteczniejszą motywacją, efektywniejszą komunikacją oraz możliwością oparcia szeregu działań i decyzji o profesjonalne badania satysfakcji oraz Mystery Shopping. Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić?
|
Zobacz wszystkie Aktualności:
|