Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Programy motywacyjne

Aktywizowanie wybranej grupy docelowej

Program lojalnościowy: systemy motywacyjne

Programy motywacyjne to doskonałe narzędzie aktywizowania wybranej grupy docelowej, tj. klientów, pracowników, handlowców czy partnerów biznesowych. Dlatego firmy decydują się na wdrożenie systemów lojalnościowych w ramach zewnętrznego i wewnętrznego marketingu relacji. Programy lojalnościowe i motywacyjne wpływają nie tylko na wzrost sprzedaży. Dzięki nim budujemy tak istotny w dzisiejszych czasach czynnik, jakim jest przywiązanie i lojalność klientów do marki i jej oferty.

Programy lojalnościowe dla klientów determinują przede wszystkim regularną częstotliwość zakupów konsumentów. Dlatego sprawiają, że przy pierwszym zetknięciu klienta z marką zatrzymają go na dłużej. W ramach programów lojalnościowych B2B firmy mogą w efektywny sposób zwiększać sprzedaż swoich produktów lub usług na dalszy rynek. Stymuluje to ich dalszą odsprzedaż oraz buduje długofalową lojalność z partnerami biznesowymi, np. program partnerski Mapei.

Dzięki wdrożeniu programu motywacyjnego dla pracowników firma może w jasny i konsekwentny sposób komunikować personelowi swoje cele, wartości i politykę, przy jednoczesnym zachowaniu przyjaznej formy motywowania pracowników do ich realizacji.

Przykłady programów motywacyjnych dla pracowników

Programy lojalnościowe: Program partnerski LAKMA
Program lojalnościowy: Kruk – program dla osób zadłużonych
Programy lojalnościowe: Program partnerski Planeta Ultimo