Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Gala Jakości Obsługi 2018

Znamy Gwiazdy Jakości Obsługi 2018!

Konsumenci po raz 11 wybrali Gwiazdy Jakości Obsługi

W Międzynarodowym Dniu Konsumenta, który jak co roku obchodzony jest na całym świecie 15 marca, w Polsce odbyła się Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2018. Podczas uroczystości mieliśmy okazję podsumować wyniki największego badania satysfakcji konsumentów w naszym kraju, a także wręczyć statuetki firmom, które głosami konsumentów zasłużyły na miano najbardziej przyjaznych, czyli Gwiazd Jakości Obsługi. Prestiżowy charakter wydarzenia podkreślało miejsce Gali – siedziba Business Centre Club w Warszawie.

Tegoroczna Gala była wyjątkowa, ponieważ otworzyła kolejną, druga już dekadę wspólnych działań, związanych z poprawą jakości obsługi w Polsce. Dowodem na to jest godło Gwiazdy Jakości Obsługi – znak, który potwierdza zaangażowanie firm w budowanie pozytywnych relacji i dbałość o satysfakcją konsumentów. Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat zbiera doświadczenia zakupowe klientów na portalu jakoscobslugi.pl. We współpracy z ekspertami SecretClient® z zakresu badań mystery shopping i NPS, cyklicznie przeprowadza badania marketingowe i publikuje raporty dotyczące poziomu oraz obsługi klienta w Polsce oraz rozwoju standardów obsługi. Niezmienne jest również hasło „Twoja opinia się liczy!”, które od początku towarzyszy działaniom podejmowanym w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Marcowa uroczystość, podobnie jak rok wcześniej, została ponownie poprowadzona przez Katarzynę Pakosińską, a na scenie towarzyszył jej Prezes Polskiego Programu Jakości – Mirosław Bartoń. Jak co roku ceremonia rozpoczęła się od podsumowania 11. edycji działań Polskiego Programu Jakości Obsługi. Dr Krystyna Jendrzej–Gawlicz przedstawiła wyniki całorocznego badania nt. jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia klientów w Polsce. Eksperci SecretClient oraz Polskiego Programu Jakości Obsługi są zgodni, a wyniki mówią same za siebie – w podsumowanym roku wskaźnik jakości obsługi osiągnął rekordowy rezultat 77,9%. Stale rosnąca satysfakcja konsumentów jest dobrą prognoza na przyszłość, pod warunkiem jednak, że przedsiębiorcy w naszym kraju w dalszym ciągu będą rozwijać standardy obsługi klienta i troszczyć się o lojalność i satysfakcję odbiorców swoich produktów i usług.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Podczas Gali poznaliśmy marki, które zostały docenione przez konsumentów i ich zdaniem wykazały się najwyższą dbałością o klienta. Statuetki Gwiazd Jakości Obsługi oraz certyfikaty, zostały uroczyście wręczone prezesom i managerom wyróżnionych firm. Laureaci chętnie wyrażali swoje podziękowania dla zespołów pracujących nad standardami obsługi oraz utrzymaniem satysfakcji swoich klientów. Nie zabrakło także ciepłych słów dla konsumentów, którzy stale dzielą się z markami swoimi doświadczeniami i opiniami.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Zuzanna Chodyra–Piast, Customer Experience Manager odbiera Gwiazdę Jakości Obsługi 2018 w imieniu marki Play.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Wiktor Mikołajczyk (po prawej), Dyrektor Pionu Serwisu Fabrycznego odbiera Gwiazdę Jakości Obsługi 2018 dla Serwisu Fabrycznego Sprzętu Gospodarstwa Domowego Bosch Siemens Gaggenau Zelmer.

Tradycyjnie na zakończenie Gali, zaprosiliśmy najprzyjaźniejsze firmy w Polsce do pamiątkowego zdjęcia.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Podczas 11. edycji Gali Gwiazd Jakości Obsługi statuetki odebrali reprezentanci firm:
5.10.15, Allegro, Avon, BGŻ BNP Paribas, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Ceneo.pl, CityFit, Costa Coffee, Deichmann, DHL Parcel, Drogerie Natura, Enel-Med, Ergo Hestia, Gothaer, Hebe, ING Bank Ślaski, Inmedio, Jula, Kaufland, Kazar, Lidl, Link4, Lotos, Lux Med, mBank, Neonet, Net Credit, Nju Mobile, OBI, Oriflame, Pepco, PKN Orlen, Play, RTV EURO AGD, Samsung, Santander Consumer Bank, Selgros, Serwis Fabryczny Sprzętu Gospodarstwa Domowego Bosch Siemens Gaggenau Zelmer, Shell, Spar, T-Mobile, UPC, Vivus, Warta, Wonga.pl.

Gala nie przypadkowo odbywa się w Międzynarodowy Dzień Konsumenta – tego dnia Polski Program Jakości Obsługi, a także wyróżnione firmy mają sposobność wyrazić swoje uznanie dla konsumentów. Bowiem dzięki nim, możliwe jest sukcesywne dostosowywanie i doskonalenie procesu obsługi oraz sprzedaży do wymagań i potrzeb kupujących. Wybór marek, które otrzymały to wyjątkowe godło jakości również jest zasługą konsumentów – jako jurorzy oceniali je przez cały rok pod względem świadczonej obsługi na portalu jakoscobslugi.pl, który jest cennym źródłem wiedzy zarówno dla firm jak i dla konsumentów.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Adam Dwulecki – Członek Zarządku firmy Gothaer z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018.

W dniu Gali ukazał się również dodatek specjalny do ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej, w którym analitycy Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z ekspertami SecretClient® specjalizującymi się w badaniach Tajemniczy Klient oraz specjalistami od marketingu relacji z Grupy VSC, podsumowali rok pracy nad badaniami satysfakcji klientów. Zaprezentowano w nim kompleksowy raport dotyczący jakości obsługi klienta w polskich firmach, a także ciekawe wywiady z managerami firm, które nagrodzono Gwiazdami Jakości Obsługi 2018.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2018 rozdane

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji filmowej z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2018:

Grupa VSC od 1998 roku specjalizuje się w marketingu relacji, łącząc siłę trzech marek: SecretClient®, Polski Program Jakość Obsługi oraz Programylojalnosciowe.pl. Rozwinęła silne gałęzie komplementarnych usług w zakresie badań marketingowych, zogniskowanych na jakości obsługi i satysfakcji klientów, łącząc jej z obszarem motywacji i lojalności. Grupa VSC wykorzystuje efekt synergii. Zrealizowała przeszło 500.000 audytów Mystery Shopper oraz kilkaset programów lojalnościowych i motywacyjnych. Posiada największą w Polsce sieć 70000 Tajemniczych Klientów, obecnych w 6.000 miejscowości oraz współpracuje z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. W oparciu o badania konsumentów i ich oczekiwań projektuje oraz rozwija systemy lojalnościowe. Należy do elitarnego grona Diamentów Forbes oraz Gazel Biznesu. Swoją działalność w każdym obszarze od lat stale wspiera badaniami satysfakcji konsumentów oraz klientów biznesowych.