Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

E-learningi, programy szkoleniowe

Wsparcie marketingu relacji przez e-learningi i programy szkoleniowe

Programy lojalnościowe: e-learning i szkolenia

Systemy lojalnościowe oparte o wiedzę

Posiadamy własny Dział Badań marketingowych, wieloletnie kompetencje, stały zespół specjalistów i analityków oraz specjalne oprogramowanie, które oprócz gotowych szablonów raportów i hurtowni danych, zawiera dodatkowe narzędzia badania skuteczności, satysfakcji, oczekiwań i opinii konsumentów B2B, partnerów handlowych, pośredników, pracowników, takie jak:

  • sondy i ankiety on-line,
  • testy wiedzy, e-learning,
  • Badania CAWI on-line, Ankiety telefoniczne CATI, audyty tejemniczych klientów,
  • dialog z konsumentami w ramach portali społecznościowych,
  • monitoring opinii w Internecie,
  • badanie satysfakcji klientów przy zastosowaniu smartfonów i technologii mobilnych.

Przykłady programów lojalnościowych

Program lojalnościowy: Żywiec Akademia Zysków
Program lojalnościowy: Motywacja w branży paliwowej
Program lojalnościowy: Mapei – wieloletnia motywacja partnerów biznesowych

Dostarczanie wiedzy

Działania skierowane na efekty, wsparcie partnerów biznesowych wiedzą poprzez:

  • biuletyny on-line,
  • drukowane poradniki,
  • testy wiedzy,
  • szkolenia produktowe i rynkowe,
  • artykuły szkoleniowe: merchandising, obsługa klienta, motywacja personelu, organizacja dostaw, jakość obsługi, koszty, finanse, itp.,
    o programie, o konkursach, promocjach, o nagrodach (nowości, sezonowe), tematyczne krzyżówki, rebusy, quizy.

Platforma e-learningowa

Platforma szkoleniowa umożliwia prezentowanie informacji np. z zakresu oferty i polityki firmy, nowości produktowych oraz weryfikowanie wiedzy na zadany temat. Proponujemy m.in. testy wiedzy z możliwością definiowania:

  • listy pytań możliwych oraz prawidłowych odpowiedzi,
  • ilości punktów za każde pytanie,
  • przedziału czasowego w jakim test będzie aktywny,
  • nagród, premii i bonusów za udzielenie właściwych odpowiedzi i przeprowadzenie testu w określonym czasie,
  • o programie, o konkursach, promocjach, o nagrodach (nowości, sezonowe), tematyczne krzyżówki, rebusy, quizy.