Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Katalogi nagród rzeczowych, finansowych

Siła nagród dopasowanych do grup docelowych

Programy lojalnościowe: kompleksowa obsługa logistyki nagród

Dobór optymalnych nagród w programach lojalnościowych

Proponujemy tysiące nagród rzeczowych, finansowych, emocjonalnych, ale ich siła nie wynika z ilości. Przede wszystkim pomagamy dopasować katalog nagród do grupy docelowej na podstawie dwóch dekad doświadczeń oraz własnych badań i analiz. W trakcie realizacji programów motywacyjnych na bieżąco monitorujemy rynek pod kątem nowości i cen. Posiadamy informatyczny system lojalnościowy, pozwalający na elastyczne zarządzanie katalogami nagród, wprowadzanie nagród sezonowych, powiadamianie o nich Uczestników, tworzenie dodatkowych promocji oraz ich sprawną realizację.

Przykłady nagród w programach

Program lojalnościowy: Żywiec Akademia Zysków
Program lojalnościowy: Mapei – wieloletnia motywacja partnerów biznesowych
Program lojalnościowy: Distribev Orbico – program dla sklepów detalicznych
Program lojalnościowy: Iglotech – program lojalnościowy i system IT

Aktywizacja uczestników: nagrody sezonowe i specjalne

Codzienny nadzór programu przez Project Managera naszej firmy, wspieranego badaniami, pozwala wypracować specjalne działania aktywizujące uczestników, np. nagrody specjalne, dopasowane do grupy docelowej i specyfiki programu. Nagrody limitowane czasowo, będące uzupełnieniem katalogu nagród, aktywizują i mobilizują uczestników do dodatkowych zakupów w ramach programu lojalnościowego.

Nagrody specjalne VIP – spełniamy marzenia

W wielu obsługiwanych programach motywacyjnych wprowadzamy nagrody specjalne, dla uczestników zakwalifikowanych do grupy VIP. Uczestnicy, po osiągnięciu określonej liczby punktów, bądź spełnieniu dodatkowych warunków mają możliwość realizacji wymarzonej nagrody i otrzymują indywidualną obsługę doradcy consierge w naszym centrum logistycznym. Otwieramy przed nimi „strefę marzeń”.

Budując relacje na wiele lat, trzeba wykraczać poza ramy

Motywacja budowana poprzez katalogi nagród działa w ściśle określonych granicach czasu. Myśląc o lojalności w kategoriach długofalowych, oferujemy stworzenie i obsługę programów partnerskich i lojalnościowych, obejmujących szerszy zakres relacji marketingowych.