Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Komunikacja w programach lojalnościowych

Dobór kanałów komunikacji w oparciu o badania uczestników programu

Program lojalnościowy: Systemy IT

Know-how plus gotowe narzędzia komunikacji

Oferujemy gotowy, oparty na zaawansowanych technologiach system IT, obsługiwany przez przyjazny panel administracyjny on-line. Oprogramowanie obejmuje zarówno automatyczną, cykliczną wysyłkę stałych komunikatów, jak i spersonalizowanych wiadomości do wybranych segmentów uczestników.

Przykłady programów lojalnościowych

Programy lojalnościowe: Ricoh – program dla partnerów biznesowych
Programy lojalnościowe: Program konsumencki Chantelle
Programy lojalnościowe: Liebrecht
Programy lojalnościowe: Motywacja w branży paliwowej

Obsługujemy kanały komunikacji:

  • SMS i MMS,
  • e-mailingi,
  • newslettery,
  • obsługę infolinii w programie lojalnościowym,
  • gazetki i biuletyny firmowe,
  • mailingi pocztowe.

Rodzaje i typy wiadomości w systemach lojalnościowych

System może wysyłać do uczestników informacje o stanie konta punktowego, statusie realizacji nagród, powiadamiać o wydarzeniach, takich jak promocje, nagrody specjalne, konkursy, sondy, ankiety, e-learning, testy wiedzy.

Wsparcie kreatywne i graficzne

W skład naszej oferty wchodzi pełna obsługa komunikacji: kreacja, redagowanie treści, druk, produkcja oraz oprogramowanie do zarządzania i wysyłki personalizowanych wiadomości. Redagujemy także i wydajemy specjalne wydawnictwa firmowe, gazetki, poradniki, itp. Oryginalne pomysły na kreację rozwijamy wspólnie z naszymi wieloletnimi partnerami, zapewniającej m.in. profesjonalny skład DTP i produkcję poligrafii.