Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Obsługa infolinii dla uczestników programów

Aktywna komunikacja podnosi skuteczność
programów i systemów lojalnościowych

Programy lojalnościowe: infolinia

Wszystko w jednym miejscu – obsługa infolinii dla uczestników

Oferujemy profesjonalną obsługę uczestników programów lojalnościowych B2B oraz B2C zarówno w tematyce zasad programu motywacyjnego jak i oferowanych, zamawianych i wysyłanych nagród w programie lojalnościowym. Gwarantujemy stałą kontrolę jakości kontaktu z infolinią. Analizujemy szybkość i umiejętność reagowania na potrzeby, przyjazność, aktywność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp. Nasza infolinia obsługuje wszystkie dostępne kanały komunikacji, żeby umożliwić uczestnikom programów lojalnościowych jak najszerszą możliwość kontaktu z organizatorem programu motywacyjnego.

Rola Infolinii w marketingu relacji

Znaczna część konsumentów, klientów oraz partnerów wskazuje infolinię jako ważny kanał komunikacji – tak wynika z badań oczekiwań i satysfakcji uczestników programów lojalnościowych. Dlatego naszym klientom oferujemy wygodny outsourcing bądź opracowanie skryptów i szkoleń dla własnej infolinii danej firmy. Wieloletnie doświadczenia w zakresie badań i optymalizacji jakości obsługi pomagają nam stale kontrolować jakość kontaktu z infolinią. Analizujemy szybkość i umiejętność reagowania na potrzeby, przyjazność, aktywność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.

Pełna obsługa punktów, informacji i nagród

Uczestnik może poznać liczbę zgromadzonych punktów, zamówić nagrodę, sprawdzić status jej realizacji bądź zgłosić reklamację. Całościowo zajmujemy się również komunikacją związaną z zamawianiem i logistyką nagród. Nasza opieka obejmuje również ewentualne reklamacje – w przypadku zagubienia przesyłki przez firmę kurierską, w trosce o satysfakcję uczestników natychmiast wysyłamy taką samą nagrodę, biorąc na siebie ciężar dalszych wyjaśnień i procedur reklamacyjnych. Udostępniamy i obsługujemy zarówno numery tradycyjne, bezpłatne (0800) oraz częściowo płatne (0801). Stały, wykwalifikowany zespół konsultantów, wspierany przez system IT zapewnia płynną i przyjazną komunikację.