Obsługa prawna, podatkowa programów

Solidne rozwiązania prawno-podatkowe gwarancją bezpieczeństwa.

Jaki wpływ na lojalność mają prawo i podatki?

Zdarza się, że najlepsze pomysły na marketing relacji bywają wstrzymane przez departamenty prawne firm. Dlatego Grupa VSC oferuje swoim Klientom sprawdzone rozwiązania łączące oryginalność kreacji z bezpieczeństwem prawnym. Tworzymy przyjazne regulaminy, dbając o podatki zarówno firm dla których pracujemy, jak i ich klientów i partnerów – uczestników programów lojalnościowych. Na przestrzeni wielu lat specjalizacji wypracowaliśmy solidne rozwiązania prawno-podatkowe, potwierdzonych referencjami największych korporacji i marek. Naszym klientom zapewniamy nie tylko poczucie bezpieczeństwa i reprezentację podczas kontroli, ale przede wszystkim gwarancję sukcesu realizowanych programów.
 


 

Różne grupy docelowe, różne obowiązki prawne

Program lojalnościowy lub motywacyjny w zależności od postawionego przed nim celu oraz grupy docelowej musi zostać oparty na odpowiednich instrumentach prawno-podatkowych. W zależności od tego czy uczestnikami programu są konsumenci, czy partnerzy bądź klienci B2B należy przyjąć rozwiązania prawne, mające umocowania w odpowiednich przepisach i kodeksach. Co więcej, często w ramach jednego programu lojalnościowego lub konkursu należy uwzględnić równocześnie kilka różnych typów uczestników. Na przykład uczestnikami programu partnerskiego mogą być partnerzy, reprezentujący kolejne ogniwa łańcucha dystrybucji, od dystrybutorów i hurtowni poprzez właścicieli punktów sprzedaży i kierowników, do zespołów handlowych i sprzedawców. Często kolejne ogniwa wymagają różnicowania regulaminów.

 

Zapewniamy profesjonalne konsultacje prawne

Pomagając w tworzeniu optymalnych modeli podatkowych bierzemy pod uwagę różne profile prawne, analizujemy zmiany przepisów, rozliczamy podatki od nagród, deklaracje PIT, a przede wszystkim gwarantujemy spokój i sukces. Nasze programy lojalnościowe i motywacyjne poddajemy wielowymiarowej analizie pod kątem prawa podatkowego, cywilnego, gospodarczego, handlowego, administracyjnego oraz prawa pracy. Na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach, reagujemy na zmiany i wypełniamy obowiązki podatkowe. Od lat ściśle współpracujemy z tą samą, renomowaną Kancelarią Radców Prawnych oraz Radcą Podatkowym. Wiele się wspólnie nauczyliśmy i dziś ta wiedza stanowi dla naszych klientów niezwykle istotną, unikalną wartość. Zapewniamy im profesjonalne konsultacje prawne i podatkowe oraz całościową obsługę. Zajmujemy się pełną obsługą podatków. W zakres naszej opieki wchodzi m.in. opracowanie modeli podatkowych i regulaminów, rozliczanie podatku od nagród i przygotowanie deklaracji PIT. Wieloletnia współpraca z tą samą, renomowaną Kancelarią Doradztwa Podatkowego pozwoliła na wypracowanie najsolidniejszych rozwiązań podatkowych dla każdego typu uczestników.

 

Jasne zasady programu motywacyjnego to połowa sukcesu

Przełożenie reguł prawno-podatkowych na zasady programów lojalnościowych i ich regulaminy jest sztuką. Prowadzone przez nas badania satysfakcji konsumentów dowodzą, że 97% uczestników czyta regulaminy jedynie pobieżnie i szybko się zniechęca w przypadku niejasnych zasad i pojęć. Wiemy jak tego uniknąć. Nad opracowaniem zasad, regulaminów i formularzy pracuje u nas zespół, złożony nie tylko z prawników i doradców podatkowych, ale co równie ważne, eksperci od marketingu relacji i komunikacji, którzy przyjmują punkt widzenia uczestników programu i dbają o to, aby zasady i regulaminy były jasne i przyjazne. Prace te prowadzone są przy wsparciu Departamentu Badań, analityków i socjologów.
 

Zapraszamy do kontaktu

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie
programów i lojalnościowych i motywacyjnych?

+48 71 799 89 59 wew. 25
+48 71 799 89 59 wew. 32
+48 71 799 89 59 wew. 34
+48 71 799 89 59 wew. 35
+48 71 799 89 59 wew. 39
e-mail: kontakt@programylojalnosciowe.pl

Programy motywacyjne i podatki

W dzisiejszych czasach pojęcie program lojalnościowy najczęściej nie oznacza już prostej akcji opartej o punkty i nagrody, lecz kompleksowy system lojalnościowy, złożony z szeregu narzędzi marketingu relacji. Jaki model prawny wybrać i jak opodatkować nagrody dla konsumentów, sprzedawców, właścicieli sklepów? Sprzedaż premiowa, konkurs, przychody z innych źródeł? Gdy nie ma w tym zakresie prostej wykładni szczególnie przydatne okazuje się doświadczenie i know-how Grupy VSC. Pozwala znaleźć najlepsze rozwiązanie i uniknąć pułapek. Na przykład prowadząc program partnerski musimy najczęściej wziąć pod uwagę kilka różnych podgrup uczestników, takich jak sprzedawcy, kierownicy i właściciele sklepów, decydenci sieci sprzedaży, hurtownicy, dystrybutorzy, pracownicy firmy i jej partnerów zewnętrznych. Fundamentem takiego programu musi być dobrze opracowany regulamin i zasady dopasowane do każdej grupy docelowej. Tylko na uczciwych zasadach można budować lojalność i relacje marketingowe.

Dlatego kompleksowa obsługa programu lojalnościowego nie może się obejść bez solidnego wsparcia prawno-podatkowego. Kolosalne znaczenie ma przejrzystość zasad programu motywacyjnego oraz bezpieczeństwo podatkowe wszystkich jego stron, czyli zarówno firmy dla której prowadzona jest kompleksowa obsługa programu lojalnościowego lub konkursu, jak i jej Klientów – uczestników akcji. Nasi eksperci patrzą na każdy program motywacyjny z wielu stron, a lojalność budowana na przejrzystych i uczciwych zasadach procentuje latami.

Poprzez praktykę i osiągane sukcesy Grupa VSC dowodzi, że zasady programu lojalnościowego wcale nie muszą zawierać ukrytych „haczyków i gwiazdek”. Jasne jest także to, że nad regulaminami nie mogą pracować wyłącznie radcy prawni i eksperci od podatków. Ich kompetencje muszą iść w parze z pracą zespołu odpowiedzialnego za język komunikacji oraz marketing relacji. Dopiero wtedy efekt zadowoli zarówno prawników, jak i uczestników programu motywacyjnego, którzy nie będą się obawiali formalności i podatków, a firma zyska na skuteczności akcji.

Od 1998 roku zrealizowaliśmy przeszło 300 programów lojalnościowych, łącząc oryginalne pomysły z bezpieczeństwem podatkowo-prawnym i unikając dróg na skróty. Dzięki temu Grupa VSC znajduje dziś uznanie w oczach menedżerów firm, przykładających najwyższą uwagę do przejrzystości relacji z konsumentami, partnerami oraz pracownikami. Pracujemy dla wielu branż, które wymagają wysokich kompetencji prawno-podatkowych, takich jak branża farmaceutyczna, finansowa, spożywcza. W gronie naszych Klientów znajduje się także Ministerstwo Finansów RP. Zapraszamy do współpracy.