Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Marketing relacji

Budowanie wizerunku

Skuteczną strategię dla każdego przedsiębiorstwa stanowi marketing relacji. Jego celem jest budowanie wizerunkowo korzystnych więzi firmy z jej klientami oraz partnerami biznesowymi, które w późniejszym etapie mają bezpośredni wpływ na wyniki finansowe firmy. Najbardziej wartościowymi narzędziami marketingu relacji są programy lojalnościowe dla klientów, programy lojalnościowe dla firm, a także programy motywacyjne dla pracowników, w tym sił sprzedaży.

Aby prowadzić skuteczny marketing relacji, należy opracować program lojalnościowy, którego zasady będą proste i przejrzyste, stworzony system lojalnościowy będzie dopasowany do oczekiwań i możliwości grupy docelowej, a cały projekt zostanie objęty kompleksową obsługą programów lojalnościowych.

Przykłady programów lojalnościowych

Program lojalnościowy: Żywiec Akademia Zysków
Program lojalnościowy: Motywacja w branży paliwowej
Program lojalnościowy: Mapei – wieloletnia motywacja partnerów biznesowych