Programy lojalnościowe dla firm B2B

Kluczowa rola
sprzedawców
i pośredników
w sprzedaży.

Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych B2B

Warto mieć po swojej stronie sprzedawców i pośredników, ponieważ to od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach.

 

Przykłady programów partnerskich

Budowanie relacji

Zespół Grupy VSC oferuje kompleksowy zakres obsługi programów lojalnościowych typu B2B, począwszy od badań marketingowych w terenie typu Tajemniczy Klient, poprzez analitykę, aktywizację uczestników oraz obsługę komunikacji, profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, zakup i wysyłkę nagród oraz obsługę podatków od nagród. Zapewniamy system lojalnościowy oraz własne centrum logistyki nagród, które oprócz wielu nagród osobistych oferuje także szereg nagród biznesowych, wyposażenie sklepów i restauracji, wózki widłowe, pojazdy, maszyny, urządzenia i wiele innych. Obsługa programu partnerskiego przez Grupę VSC pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów i optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom!

 

Programy motywacyjne i budowa lojalności B2B to nasza specjalizacja

Grupa VSC oferuje wyjątkowe na polskim rynku doświadczenie. Od 1998 roku naszą specjalizacją jest organizacja i obsługa programów partnerskich i premiowych – zrealizowaliśmy ich setki. Naszym Klientom pomagamy tworzyć i rozwijać marketing relacji partnerskich we wszystkich kanałach dystrybucji, pozyskać ambasadorów marki, ograniczać rolę ceny oraz tworzyć barierę wejścia dla konkurencji. Wiedzą o tym Klienci, którzy korzystają w tym zakresie z naszych usług. Dołącz do nich.

 

Dlaczego warto budować lojalność w kanale B2B?

To właśnie sprzedawcy i pośrednicy odgrywają kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nawet najbardziej pomysłowa i intensywna kampania reklamowa w telewizji może okazać się fiaskiem, jeżeli firma nie będzie miała po swojej stronie sprzedawców, ponieważ to ich radami i rekomendacjami kierują się klienci. Dlatego tak ważna jest w tej grupie budowa motywacji, wiedzy i nawyków. Realizujemy Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, które obejmują swoim zasięgiem sprzedawców, doradców, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sklepy, hurtownie oraz kanał Horeca. Motywacja budowana jest nie tylko nagrodami, ale także poprzez przynależność do elitarnej grupy, wartości dodane, ułatwienia kontaktu z firmą, dostęp do wiedzy i udział w szkoleniach, dostęp do niedostępnej powszechnie wiedzy, bezpośredni kontakt z opiekunem bądź handlowcem.

 

Zapraszamy do kontaktu

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie
programów i lojalnościowych i motywacyjnych?

+48 71 799 89 59 wew. 25
+48 71 799 89 59 wew. 32
+48 71 799 89 59 wew. 34
+48 71 799 89 59 wew. 35
+48 71 799 89 59 wew. 39
e-mail: kontakt@programylojalnosciowe.pl

Akademia wiedzy – programy lojalnościowe dla firm

Korzyści programów lojalnościowych B2B

Warto zyskać sprzymierzeńców wśród sprzedawców i pośredników, ponieważ od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach.

Czy budować lojalność w kanałach sprzedaży?

To właśnie sprzedawcy i pośrednicy odgrywają kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nawet najbardziej pomysłowa i intensywna kampania reklamowa w telewizji może okazać się fiaskiem, jeżeli firma nie będzie miała po swojej stronie sprzedawców. To ich radami i rekomendacjami klienci kierują się znacznie mocniej, niż informacjami z reklam. Dlatego tak ważna jest w tej grupie budowa motywacji, wiedzy i nawyków. Realizujemy Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, które obejmują swoim zasięgiem sprzedawców, doradców, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sklepy, hurtownie oraz kanał Horeca. Motywacja budowana jest nie tylko za pomocą nagród, ale także poprzez przynależność do elitarnej grupy, wartości dodane, ułatwienia w zakresie kontaktu z firmą, dostęp do specjalistycznej wiedzy, udział w szkoleniach, czy bezpośredni kontakt z dedykowanym opiekunem handlowym.

Obsługa programów motywacyjnych i partnerskich

Zespół Grupy VSC oferuje kompleksowy zakres obsługi programów lojalnościowych B2B, począwszy od badań marketingowych w terenie typu Tajemniczy Klient, poprzez analitykę, aktywizację uczestników oraz obsługę komunikacji, profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe oraz obsługę podatków od nagród. Zapewniamy zaawansowane oprogramowanie i system lojalnościowy IT. Nasze centrum logistyki nagród, oprócz wielu prezentów osobistych, oferuje również szereg nagród biznesowych, wyposażenie sklepów i restauracji, wózki widłowe, pojazdy, maszyny, urządzenia i wiele innych. Obsługa programu partnerskiego przez Grupę VSC pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów i optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom i przekonaj się o naszej skuteczności! Sprawdź jak sprawnie można przeprowadzić wdrożenie programu lojalnościowego B2B, przy współpracy z doświadczonymi ekspertami! Poczuj korzyści, jakie daje efekt skali. Twoja firma może zaoszczędzić czas i fundusze przez outsourcing obsługi programu lojalnościowego dla Twoich partnerów handlowych i pośredników.

Systemy motywacyjne dla biznesu

Grupa VSC oferuje wyjątkowe na polskim rynku doświadczenie. Od 1998 roku naszą specjalizacją jest organizacja i obsługa programów partnerskich i premiowych – zrealizowaliśmy ich setki. Od dwóch dekad projektujemy, wdrażamy i kompleksowo obsługujemy programy motywacyjne dla sprzedawców, hurtu, sieci sprzedaży, pośredników, sieci franczyzowej. Tworzymy dla nich dedykowane systemy lojalnościowe, w których stawiamy nie tylko na nagradzanie i premiowanie sprzedawców, ale również na budowie wiedzy i relacji. Skąd wiemy, jak zbudować dobry system lojalnościowy? Wiedzę czerpiemy nie tylko z własnych, wieloletnich doświadczeń. Zanim wdrożymy program lojalnościowy w kanałach i punktach sprzedaży, prowadzimy badania oraz testujemy różne rozwiązania poprzez programy pilotażowe.

Programy motywacyjne w różnych kanałach

Co będzie skuteczniejsze? Program lojalnościowy dla klientów końcowych, czyli konsumentów produktów i usług danej firmy, czy program partnerski B2B dla pośredników, sprzedawców i zewnętrznej sieci sprzedaży? Czy można łączyć programy motywacyjne w różnych kanałach i co z tego wyniknie? Nie ma w tym zakresie uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma dwóch jednakowych firm i rynków. W każdym przypadku budowanie systemu lojalnościowego i strategii marketingu relacji należy rozpocząć od indywidualnej analityki, segmentacji grup docelowych, analizy działań konkurencji oraz poszukiwania silnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Jednak jedno jest pewne. Możliwe jest równoległe prowadzenie programów motywacyjnych w kilku kanałach sprzedaży i obsługi oraz łączenie działań z zakresu budowy lojalności w różnych grupach klientów, pośredników i sprzedawców. Nie zastanawiajmy się więc co wybrać, czy program lojalnościowy B2C czy program partnerski B2B? Lepiej pomyślmy, jakie wzmocnienie naszych działań może przynieść efekt synergii? Na przykład program motywacyjny typu PUSH, obejmujący hurtownie i sklepy, wzmocniony działaniami z zakresu PULL, wzmacniającymi popyt konsumentów?

Ile kosztuje program lojalnościowy B2B?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto je odwrócić i zbadać ile kosztują tracone korzyści i klienci? Na przykład ilu klientów końcowych, którzy potencjalnie mogliby stać się klientami firmy nie zostaje nimi, albo wybiera produkty bądź usługi konkurencji w wyniku braku właściwego wsparcia ze strony pośredników i zewnętrznych sprzedawców firmy? Ilu klientów, zdobywanych za pomocą kosztownych kampanii reklamowych tracimy przez brak właściwych mechanizmów budowy lojalności? Opierając się na solidnych doświadczeniach oraz badaniach marketingowych, w praktyce dowodzimy naszym Klientom, że budowa programu lojalnościowego dla pośredników sprzedaży, nie musi być traktowana w kategoriach kosztu, gdyż stanowi inwestycję z szybką i wysoką stopą zwrotu. Co więcej, właściwie skalkulowany program partnerski może sam się finansować. Jeżeli Twoja firma jest zainteresowana takim właśnie podejściem do analityki i konstrukcji swojego systemu lojalnościowego i chciałaby dowiedzieć się kiedy program partnerski lub motywacyjny sam się sfinansuje, zapraszamy do kontaktu.

Zakres obsługi programów partnerskich

Nie szukaj rozproszonych rozwiązań. Zamiast współpracy z wieloma firmami i łączenia różnych interesów i zespołów proponujemy Twojej firmie komfort i wygodę, którą zapewnia kompleksowa obsługa programów partnerskich i motywacyjnych pod jednym dachem w pełnym zakresie. Oto rozwiązania i usługi, które w Grupie VSC mieć zawsze pod ręką:

  • Badania satysfakcji sprzedawców i pośredników, które pomogą Ci w konstruowaniu skuteczniejszych programów lojalnościowych dla tej grupy docelowej B2B.
  • Dwie dekady doświadczeń i setki sprawdzonych rozwiązań.
  • Analiza oczekiwań i preferencji uczestników programów motywacyjnych w kanałach sprzedaży.
  • Obsługa prawna i podatkowa programów dla pośredników, partnerów handlowych i ich pracowników.
  • Konsultacje prawne w zakresie regulaminów i modeli podatkowych.
  • Obsługa podatków, związanych z nagradzaniem sprzedawców.
  • System IT i oprogramowanie do zarządzania programami partnerskimi.
  • Dobór optymalnych nagród dla sprzedawców, kontrahentów i partnerów biznesowych.
  • Całościowa obsługa nagradzania uczestników programów partnerskich.
  • Obsługa wskazanych uczestników programów partnerskich w systemie VIP: wsparcie doradcy i realizacja indywidualnych nagród na życzenie.
  • Raportowanie i analityka, pomiar skuteczność i wskaźników w programach dla kontrahentów i sprzedawców.
  • Rozwój programów i systemów lojalnościowych B2B – bądź zawsze krok przed konkurencją.