Programy lojalnościowe dla firm B2B
Programy motywacyjne
Programy motywacyjne
Warto mieć po swojej stronie sprzedawców i pośredników, ponieważ to od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach.
Zespół Grupy VSC oferuje kompleksowy zakres obsługi programów lojalnościowych typu B2B, począwszy od badań marketingowych w terenie typu Tajemniczy Klient, poprzez analitykę, aktywizację uczestników oraz obsługę komunikacji, profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe, zakup i wysyłkę nagród oraz obsługę podatków od nagród. Zapewniamy system lojalnościowy oraz własne centrum logistyki nagród, które oprócz wielu nagród osobistych oferuje także szereg nagród biznesowych, wyposażenie sklepów i restauracji, wózki widłowe, pojazdy, maszyny, urządzenia i wiele innych. Obsługa programu partnerskiego przez Grupę VSC pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów i optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom!
Grupa VSC oferuje wyjątkowe na polskim rynku doświadczenie. Od 1998 roku naszą specjalizacją jest organizacja i obsługa programów partnerskich i premiowych – zrealizowaliśmy ich setki. Naszym Klientom pomagamy tworzyć i rozwijać marketing relacji partnerskich we wszystkich kanałach dystrybucji, pozyskać ambasadorów marki, ograniczać rolę ceny oraz tworzyć barierę wejścia dla konkurencji. Wiedzą o tym Klienci, którzy korzystają w tym zakresie z naszych usług. Dołącz do nich.
To właśnie sprzedawcy i pośrednicy odgrywają kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nawet najbardziej pomysłowa i intensywna kampania reklamowa w telewizji może okazać się fiaskiem, jeżeli firma nie będzie miała po swojej stronie sprzedawców, ponieważ to ich radami i rekomendacjami kierują się klienci. Dlatego tak ważna jest w tej grupie budowa motywacji, wiedzy i nawyków. Realizujemy Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, które obejmują swoim zasięgiem sprzedawców, doradców, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sklepy, hurtownie oraz kanał Horeca. Motywacja budowana jest nie tylko nagrodami, ale także poprzez przynależność do elitarnej grupy, wartości dodane, ułatwienia kontaktu z firmą, dostęp do wiedzy i udział w szkoleniach, dostęp do niedostępnej powszechnie wiedzy, bezpośredni kontakt z opiekunem bądź handlowcem.