Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Obsługa konkursów i promocji

Programy motywacyjne

Programy lojalnościowe: Systemy motywacyjne

Od promocji do długofalowej budowy lojalności

Organizacja i obsługa promocji od lat stanowi naszą specjalizację. Pomagamy wspierać sprzedaż pamiętając, że dobrze zaprojektowana promocja lub konkurs może stać się fundamentem pod budowę programu lojalnościowego lub partnerskiego. W oparciu o naliczanie punktów na podstawie wartości lub liczby transakcji, atrakcyjny katalog nagród, proste zasady i ciekawą kreację jesteśmy w stanie przygotować skuteczną promocję, która przyniesie szybki wzrost sprzedaży, ograniczy rolę ceny, umożliwi zmniejszenie przyznawanych rabatów i stworzy barierę wejścia dla konkurencji.

Przykłady promocji i konkursów

Programy lojalnościowe: Motywacja w branży paliwowej
Programy lojalnościowe: Motywacja w branży paliwowej
Programy lojalnościowe: Distribev Orbico – program dla sklepów detalicznych
Programy lojalnościowe: Motywacja w branży paliwowej

Przekonaj się o skuteczności akcji motywacyjnych

Jeżeli firma nie jest jeszcze gotowa na długofalowy program lojalnościowy, rekomendujemy wdrożenie akcji promocyjnych, które pozwolą przekonać się o skuteczności proponowanych przez Grupę VSC narzędzi motywacji. W ramach strategii PULL stymulują popyt konsumentów oraz wspierają pracę pośredników, sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych. Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych proponują metody aktywizacji sprzedaży, dopasowane do grupy docelowej, oparte np. o system motywacji, premie, rabaty, nagrody gwarantowane za zakup bądź punkty i katalogi nagród. Projektowane przez nas promocje cechują się wysoką skutecznością dzięki atrakcyjnym zasadom, porywającej kreacji oraz kompleksowej obsłudze. Wyniki promocji mogą stanowić doskonały fundament pod przyszłe programy i systemy lojalnościowe.

Programy lojalnościowe: Sprawdzone rozwiązania

Sprawdzone rozwiązania, całościowa obsługa

Programy lojalnościowe: Nadzór prawny konkursów

Nadzór konkursów, regulamin, podatki

Programy lojalnościowe: System IT

Gotowy System IT, oprogramowanie konkursów

Programy lojalnościowe: Logistyka nagród

Całościowa obsługa logistyki nagród

Programy lojalnościowe: Dział badań marketingowych

Własny Dział Badań oczekiwań i satysfakcji

Kompleksowa obsługa: od promocji do systemu lojalnościowego

Konkursy mogą być organizowane jako niezależne akcje lub w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników programu lojalnościowego i partnerskiego, składając się na całościowy marketing relacji firmy. Oferujemy wiele oryginalnych i sprawdzonych rozwiązań: konkursy z nagrodami rzeczowymi, nagrodami w postaci przywilejów, prezenty on-line, e-learningi, konkursy wiedzy. Oferujemy kompleksową obsługę prawną i podatkową konkursów. Naszą wartością dodaną przy organizacji konkursów jest wykorzystanie własnego działu badań Grupy VSC oraz Tajemniczych Klientów. Poprzez badania marketingowe zwiększamy skuteczność dotarcia i aktywizacji uczestników konkursów, możemy lepiej planować działania, trafniej dopasować nagrody oraz szybciej reagować na zmiany i wprowadzać udoskonalenia.