Obsługa konkursów, promocji

Aktywizacja
sprzedaży
przez promocje
i konkursy.

Od promocji do długofalowej budowy lojalności

Organizacja i obsługa promocji od lat stanowi naszą specjalizację. Pomagamy wspierać sprzedaż pamiętając, że dobrze zaprojektowana promocja lub konkurs może stać się fundamentem pod budowę programu lojalnościowego lub partnerskiego. W oparciu o naliczanie punktów na podstawie wartości lub liczby transakcji, atrakcyjny katalog nagród, proste zasady i ciekawą kreację jesteśmy w stanie przygotować skuteczną promocję, która  przyniesie szybki wzrost sprzedaży, ograniczy rolę ceny, umożliwi zmniejszenie przyznawanych rabatów i stworzy barierę wejścia dla konkurencji.

 

Przykłady promocji i konkursów

Przekonaj się o skuteczności akcji motywacyjnych

Jeżeli firma nie jest jeszcze gotowa na długofalowy program lojalnościowy, rekomendujemy wdrożenie akcji promocyjnych, które pozwolą przekonać się o skuteczności proponowanych przez Grupę VSC narzędzi motywacji. W ramach strategii PULL stymulują popyt konsumentów oraz wspierają pracę pośredników, sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych. Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych proponują metody aktywizacji sprzedaży, dopasowane do grupy docelowej, oparte np. o system motywacji, premie, rabaty, nagrody gwarantowane za zakup bądź punkty i katalogi nagród. Projektowane przez nas promocje cechują się wysoką skutecznością dzięki atrakcyjnym zasadom, porywającej kreacji oraz kompleksowej obsłudze. Wyniki promocji mogą stanowić doskonały fundament pod przyszłe programy i systemy lojalnościowe.

Kompleksowa obsługa: od promocji do systemu lojalnościowego

Konkursy mogą być organizowane jako niezależne akcje lub w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników programu lojalnościowego i partnerskiego, składając się na całościowy marketing relacji firmy. Oferujemy wiele oryginalnych i sprawdzonych rozwiązań: konkursy z nagrodami rzeczowymi, nagrodami w postaci przywilejów, prezenty on-line, e-learningi, konkursy wiedzy. Oferujemy kompleksową obsługę prawną i podatkową konkursów. Naszą wartością dodaną przy organizacji konkursów jest wykorzystanie własnego działu badań Grupy VSC oraz Tajemniczych Klientów. Poprzez badania marketingowe zwiększamy skuteczność dotarcia i aktywizacji uczestników konkursów, możemy lepiej planować działania, trafniej dopasować nagrody oraz szybciej reagować na zmiany i wprowadzać udoskonalenia.

 

 

Zapraszamy do kontaktu

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie
programów i lojalnościowych i motywacyjnych?

+48 71 799 89 59 wew. 25
+48 71 799 89 59 wew. 32
+48 71 799 89 59 wew. 34
+48 71 799 89 59 wew. 35
+48 71 799 89 59 wew. 39
e-mail: kontakt@programylojalnosciowe.pl

Akademia wiedzy – programy lojalnościowe i partnerskie

AUDYT I OPTYMALIZACJA PROCESÓW MARKETINGOWYCH

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w planowaniu i obsłudze działań pro-sprzedażowych, realizowanych dla największych firm we wszystkich sektorach rynku. Oferujemy kompleksowe audyty procesów sprzedażowych, obsługowych, komunikacyjnych i operacyjnych. Dogłębnie analizujemy efektywność procesów organizacji, bazując na najlepszych praktykach branżowych, oraz analizie danych i wywiadach z osobami bezpośrednio i pośrednio odpowiedzialnymi za ich realizację. W efekcie dostarczamy Klientowi precyzyjną diagnozę sytuacji oraz rekomendacje usprawnień.

Dlaczego warto budować lojalność w kanałach sprzedaży?

To właśnie sprzedawcy i pośrednicy odgrywają kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nawet najbardziej pomysłowa i intensywna kampania reklamowa w telewizji może okazać się fiaskiem, jeżeli firma nie będzie miała po swojej stronie sprzedawców, ponieważ to ich radami i rekomendacjami kierują się klienci. Dlatego tak ważna jest w tej grupie budowa motywacji, wiedzy i nawyków. Realizujemy Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, które obejmują swoim zasięgiem sprzedawców, doradców, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sklepy, hurtownie oraz kanał Horeca. Motywacja budowana jest nie tylko nagrodami, ale także poprzez przynależność do elitarnej grupy, wartości dodane, ułatwienia kontaktu z firmą, dostęp do wiedzy i udział w szkoleniach, dostęp do niedostępnej powszechnie wiedzy, bezpośredni kontakt z opiekunem bądź handlowcem.

Obsługa programów motywacyjnych i partnerskich

Zespół Grupy VSC oferuje kompleksowy zakres obsługi programów lojalnościowych typu B2B, począwszy od badań marketingowych w terenie typu Tajemniczy Klient, poprzez analitykę, aktywizację uczestników oraz obsługę komunikacji, profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe oraz obsługę podatków od nagród. Zapewniamy system lojalnościowy oraz własne centrum logistyki nagród, które oprócz wielu nagród osobistych oferuje także szereg nagród biznesowych, wyposażenie sklepów i restauracji, wózki widłowe, pojazdy, maszyny, urządzenia i wiele innych. Obsługa programu partnerskiego przez Grupę VSC pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów i optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom i przekonaj się o naszej skuteczności! Sprawdź jak sprawnie można przeprowadzić wdrożenie programu lojalnościowego, przy współpracy z doświadczonymi ekspertami! Poczuj, co daje efekt skali i Twoja firma może zaoszczędzić poprzez outsourcing obsługi programu lojalnościowego dla Twoich partnerów handlowych i pośredników?

Systemy motywacyjne dla biznesu to nasza specjalizacja

Grupa VSC oferuje wyjątkowe na polskim rynku doświadczenie. Od 1998 roku naszą specjalizacją jest organizacja i obsługa programów partnerskich i premiowych – zrealizowaliśmy ich setki. Od dwóch dekad projektujemy, wdrażamy i kompleksowo obsługujemy programy motywacyjne dla sprzedawców, hurtu, sieci sprzedaży, pośredników, sieci franczyzowej. Tworzymy dla nich dedykowane systemy lojalnościowe, w których stawiamy nie tylko na nagradzanie i premiowanie sprzedawców, ale również na budowę wiedzy i relacji. Skąd wiemy, jak zbudować dobry system lojalnościowy? Tę wiedzę czerpiemy nie tylko z wieloletnich doświadczeń. Zanim wdrożymy program lojalnościowy w kanałach i punktach sprzedaży, bardzo często testujemy jego założenia poprzez programy pilotażowe, promocje i konkursy. Stanowią one doskonały poligon cennych doświadczeń, pozwalających zbudować rozbudowany system lojalnościowy. Naszym Klientom pomagamy tworzyć i rozwijać marketing relacji partnerskich we wszystkich kanałach dystrybucji, pozyskać ambasadorów marki, ograniczać rolę ceny oraz tworzyć barierę wejścia dla konkurencji. Wiedzą o tym Klienci, którzy korzystają w tym zakresie z usług Grupy VSC. Dołącz do nich.

Czy można łączyć programy motywacyjne w różnych kanałach?

Co będzie skuteczniejsze? Program lojalnościowy dla klientów końcowych, czyli konsumentów produktów i usług danej firmy, czy program partnerski B2B dla pośredników, sprzedawców i zewnętrznej sieci sprzedaży? Czy można łączyć programy motywacyjne w różnych kanałach i co z tego wyniknie? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy od 1998 roku. Nie ma w tym zakresie uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma dwóch jednakowych firm i rynków. W każdym przypadku budowanie systemu lojalnościowego i strategii marketingu relacji należy rozpocząć od indywidualnej analityki, segmentacji grup docelowych, analizy działań konkurencji oraz poszukiwania silnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Jednak jedno jest pewne. Możliwe jest równoległe prowadzenie programów motywacyjnych w kilku kanałach sprzedaży i obsługi oraz łączenie działań z zakresu budowy lojalności w różnych grupach klientów, pośredników i sprzedawców. Nie zastanawiajmy się więc co wybrać, czy program lojalnościowy B2C czy program partnerski B2B? Lepiej pomyślmy, jakie wzmocnienie naszych działań może przynieść efekt synergii? Na przykład jaki efekt przyniesie motywacja typu PUSH obejmująca hurtownie i sklepy, wzmocniona działaniami z zakresu PULL, wzmacniającymi popyt konsumentów?

Ile kosztuje program lojalnościowy dla sprzedawców i pośredników?

Aby odpowiedzieć, warto na początek odwrócić to pytanie i zastanowić się, ile kosztują firmę tracone korzyści i klienci? Na przykład ilu klientów końcowych, którzy potencjalnie mogliby stać się klientami firmy nie zostaje nimi, albo wybiera produkty bądź usługi konkurencji? Ilu klientów, zdobytych poprzez kosztowne kampanie reklamowe firma traci przez brak właściwych mechanizmów budowy i wzmocnienia lojalności? Opierając się na solidnych doświadczeniach oraz badaniach, w praktyce przekonujemy naszych Klientów, że budowa programu lojalnościowego dla pośredników sprzedaży, nie musi być traktowana w kategoriach kosztu, lecz może stanowić inwestycję z atrakcyjną stopą zwrotu. Co więcej, właściwie „policzony” program partnerski może sam się finansować. Jeżeli Twoja firma jest zainteresowana takim właśnie podejściem do analityki i konstrukcji swojego systemu lojalnościowego i chciałaby dowiedzieć się kiedy program partnerski lub motywacyjny sam się sfinansuje, zapraszamy do kontaktu.

Zakres obsługi programów partnerskich

Nie szukaj rozproszonych rozwiązań. Zamiast współpracy z wieloma firmami i łączenia różnych interesów i zespołów proponujemy Twojej firmie komfort i wygodę, którą zapewnia kompleksowa obsługa programów partnerskich i motywacyjnych pod jednym dachem w pełnym zakresie. Oto rozwiązania i usługi, które w Grupie VSC mieć zawsze pod ręką:

  • Badania satysfakcji sprzedawców i pośredników, które pomogą Ci w konstruowaniu skuteczniejszych programów lojalnościowych dla tej grupy docelowej.
  • Dwie dekady doświadczeń i setki sprawdzonych rozwiązań.
  • Analiza oczekiwań i preferencji uczestników programów motywacyjnych w kanałach sprzedaży.
  • Obsługa prawna i podatkowa programów dla pośredników, partnerów handlowych i ich pracowników.
  • Konsultacje prawne w zakresie regulaminów i modeli podatkowych.
  • Obsługa podatków, związanych z nagradzaniem sprzedawców.
  • System IT i oprogramowanie do zarządzania programami partnerskimi.
  • Dobór optymalnych nagród dla sprzedawców, kontrahentów i partnerów biznesowych.
  • Całościowa obsługa nagradzania uczestników programów partnerskich.
  • Obsługa wskazanych uczestników programów partnerskich w systemie VIP: wsparcie doradcy i realizacja indywidualnych nagród na życzenie.
  • Raportowanie i analityka, pomiar skuteczność i wskaźników w programach dla kontrahentów i sprzedawców.
  • Rozwój programów i systemów lojalnościowych B2B – bądź zawsze krok przed konkurencją.

Jak mierzyć skuteczność i wskaźniki w lojalności B2B?

Jak mierzyć jego

Jak optymalizować regulaminy, czy PIT-y są konieczne? Jak zorganizować obsługę podatków?

Jak optymalizować regulaminy i podatki, łącząc bezpieczeństwo prawne z przyjaznością regulaminów i minimum obciążeń podatkowych uczestników?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pamiętaj, na lojalność klientów wpływa także jakość obsługi. Wspieraj programy lojalnościowe audytami mystery shopping oraz prowadź badania oczekiwań i satysfakcji klientów.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx