Dlaczego programy lojalnościowe B2B skutecznie zwiększają sprzedaż?
Programy lojalnościowe B2B można porównać do systemu bodźców, stymulujących klientów końcowych głównie do wzrostu częstotliwości i wielkości zakupów. Wszystko to ma na celu zbudowanie silnej więzi z Klientem, która wpłynie na wzrosty sprzedaży i obopólne korzyści biznesowe. Prawidłowo przygotowany program lojalnościowy B2B nie tylko wpływa na aktywizację zakupową. Równie mocno wspiera dotarcie do potencjalnych konsumentów, powiększając tym samym grono stałych klientów firmy. Jako Grupa VSC, działająca na rynku marketingu relacji od blisko 25 lat, znamy wiele sposobów na skuteczne programy lojalnościowe B2B. Jednocześnie zachowujemy niskie kosztów ich wprowadzenia w stosunku do osiągniętych korzyści Klienta. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam zatem postawić tezę, że program motywacyjny nie jest zarezerwowany wyłącznie dla największych firm. Liczne przykłady programów lojalnościowych B2B, które organizujemy pokazują, że mamy receptę na zwiększenie sprzedaży naszych Klientów.
Istotą programów lojalnościowych jest dążenie Uczestnika do zgromadzenia jak największej ilości punktów, które wykorzysta w naszych bogatych katalogach nagród. Ważną rolę odgrywa w nich również sama budowa relacji. Wielu firmom polecamy przeprowadzanie działań motywacyjnych za pośrednictwem dedykowanych stron internetowych. Jako Grupa VSC tworzymy je od podstaw, dzięki autorskiemu i bezpiecznemu systemowi IT zbudowanego z modułów, umożliwiających elastyczną konfigurację. Takie dodatkowe wyjście poza obszar salonu sprzedaży pozwala na budowanie grupy konsumentów, stających się po pewnym czasie ambasadorami marki. Tym samym firma zyskuje bazę stałych klientów, wśród których Grupa VSC organizuje również dedykowane promocje. Skuteczne jest nagradzanie za ilość rekomendacji, konkursy wiedzy, fotokonkursy i wiele innych.
Jak pokazują wyniki Departamentu Badań Grupy VSC, przeprowadzamy programy lojalnościowe, w których premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe. Oprócz katalogów nagród oferujemy także wartości dodane m.in. dostęp do wiedzy, kanałów informacji, porad ekspertów. Relacje oparte na takich fundamentach owocują niezwykle silną lojalnością.
Dlaczego warto zwiększyć swoją sprzedaż z Grupą VSC?
Dla zdecydowanej większości Klientów pracujemy od wielu lat właśnie dlatego, że pomagamy im osiągać wymierne wyniki ekonomiczne, co pokazują przykłady realizowanych przez nas programów lojalnościowych. Efektem skuteczności Grupy VSC jest to, że nasi Klienci nie muszą traktować programów lojalnościowych w kategoriach kosztów, lecz jako inwestycję z szybkim zwrotem. Na przestrzeni blisko 25 lat specjalizacji opracowaliśmy narzędzia i algorytmy do optymalizacji siły motywacyjnej programów lojalnościowych. Konstruujemy je w taki sposób, aby same na siebie zarabiały, wyliczając punkty zwrotu i częstokroć je przekraczając. Za to cenią nas nasi Klienci, wśród których znajduje się wiele znanych marek z wielu branż. Dzięki temu znajdujemy uznanie także w oczach niezależnych ekspertów, o czym świadczą przyznawane nam wyróżnienia, w tym Diamenty Forbesa. Najbardziej jednak cenimy sukcesy, które każdego dnia osiągamy dla naszych Klientów. Zachęcamy do kontaktu z nami firmy zainteresowane wdrożeniem skutecznego programu lojalnościowego, promocji lub usprawnieniem już działającej akcji motywacyjnej.