Oferta

Kompleksowa
obsługa programów
lojalnościowych
i nagród.

Siła specjalizacji i dwie dekady doświadczeń

Grupa VSC od 20 lat specjalizuje się w programach lojalnościowych. Kompleksowo obsługujemy programy konsumenckie, handlowe i pracownicze. Nasi Klienci korzystają z efektu skali, synergii oraz wyjątkowych wartości dodanych. Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, łączącą programy motywacyjne, badania marketingowe SecretClient® i Polski Program Jakość Obsługi w komplementarną grupę usług.

 

 

Programy lojalnościowe i motywacyjne dla wielu branż

Obsługujemy systemy lojalnościowe i motywacyjne dla wielu branż. Zrealizowaliśmy kilkaset programów lojalnościowych. Tworzymy i rozwijamy programy motywacyjne, konkursy i systemy lojalnościowe dla znanych sieci detalicznych oraz czołowych marek branży paliwowej, budowlanej, finansów i bankowości oraz nowoczesnych technologii. Wiemy jak zaprojektować program lojalnościowy dla zewnętrznej sieci sprzedaży, a także system lojalnościowy dla pracowników firmy, biorąc pod uwagę wszelkie zagadnienia prawne i podatkowe. > Zobacz portfolio

Dedykowany system lojalnościowy i motywacyjny

W oparciu o lata praktyki zbudowaliśmy oprogramowanie obsługujące programy motywacyjne. Platforma pod systemy lojalnościowe została opracowana przez programistów Grupy VSC. Oferuje m.in. takie funkcje jak: zarządzanie bazą danych, segmentacja uczestników, naliczanie punktów, analiza danych CRM, logistyka nagród, badanie satysfakcji klientów, itp. Modularna budowa pozwala na skrócenie czasu, w którym można wdrożyć dowolny system lojalnościowy.

Oprogramowanie do zarządzania programami lojalnościowymi

Dedykowana platforma Grupy VSC do zarządzania programem lojalnościowym, partnerskim, konkursem, itp. obejmuje platformę e-mail i SMS wzbogaconą o moduł zaawansowanej analizy skuteczności komunikacji, m.in. wysyłki, liczbę otwarć, klikalności poszczególnych elementów tekstowych i graficznych e-mailingu, wskaźniki CTR, CTOR, Open Reach, Complaint Rate, itp. Dzięki temu nie tylko uczestnicy są powiadamiani o kluczowych etapach programu motywacyjnego, ale także zespół Project Managerów Grupy VSC może na bieżąco monitorować efektywność całego systemu lojalnościowego i wszystkich prowadzonych działań, spełniając założone cele. > Zobacz system lojalnościowy

Własne Centrum Logistyki Nagród

Obsługą nagród zajmujemy się 365 dni w roku, codziennie, od 1998 roku. Dzięki temu zdobyliśmy unikalne doświadczenie w zakresie doboru nagród, wiemy jak zapewnić ich dostępność i optymalizować zakupy oraz optymalnie zarządzać zapleczem magazynowym. Nasze Centrum Logistyki Nagród oferuje także outsourcing obsługi nagród dla firm, które same prowadzą swoje programy motywacyjne i lojalnościowe oraz dla agencji reklamowych. Klienci Grupy VSC korzystają z efektu skali, który pozwala obniżyć koszty nagradzania. Zajmujemy się również reklamacjami oraz komunikacją z uczestnikami. > Więcej o obsłudze nagród

 

Zapraszamy do kontaktu

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie
programów i lojalnościowych i motywacyjnych?

+48 71 799 89 59 wew. 25
+48 71 799 89 59 wew. 32
+48 71 799 89 59 wew. 34
+48 71 799 89 59 wew. 35
+48 71 799 89 59 wew. 39
e-mail: kontakt@programylojalnosciowe.pl

Akademia wiedzy

Rodzaje programów – sprawdzone rozwiązania

Obsługa nagród, wybór, zakup, magazynowanie, pakowanie, konfekcjonowanie, wysyłka, raporty

Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych B2C

Program lojalnościowy to niezwykle skuteczne narzędzie budowy marketingu relacji oraz wzrostu sprzedaży i rentowności. Utrzymanie lojalności jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego Klienta, a lojalny ma moc 10 przeciętnych konsumentów. Na typowy program lojalnościowy składa się informatyczny system lojalnościowy, nagrody oraz komunikacja aktywizująca uczestników. Istotą nowoczesnych programów lojalnościowych nie jest wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę odgrywa w nich marketing relacji. Systemy lojalnościowe Grupy VSC stają się platformą komunikacji, opartą o historię transakcji oraz analitykę i badania marketingowe, w tym regularne badanie satysfakcji klientów. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Programy partnerskie, kluby, premiowe

Programy motywacyjne – partnerskie i premiowe B2B

Warto mieć po swojej stronie sprzedawców i pośredników, ponieważ to od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Obsługa prawna i podatkowa promocji

Promocje B2C i B2B

Jeżeli firma nie jest gotowa na długofalowy program lojalnościowy, rekomendujemy wdrożenie akcji promocyjnych, które pozwolą przekonać się o skuteczności proponowanych przez Grupę VSC narzędzi motywacji. W ramach strategii PULL stymulują popyt konsumentów oraz wspierają pracę pośredników, sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych. Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych proponują metody aktywizacji sprzedaży, dopasowane do grupy docelowej, oparte np. o system motywacji, premie, rabaty, nagrody gwarantowane za zakup bądź punkty i katalogi nagród. Projektowane przez nas promocje cechują się wysoką skutecznością dzięki atrakcyjnym zasadom, porywającej kreacji oraz kompleksowej obsłudze. Wyniki promocji mogą stanowić doskonały fundament pod przyszłe programy i systemy lojalnościowe. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Obsługa prawna i podatkowa konkursów

Projektowanie i całościowa obsługa konkursów

Konkursy mogą być organizowane jako niezależne akcje lub w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników programu lojalnościowego i partnerskiego, składając się na całościowy marketing relacji firmy. Oferujemy wiele oryginalnych i sprawdzonych rozwiązań: konkursy z nagrodami rzeczowymi, nagrodami w postaci przywilejów, prezenty on-line, e-learningi, konkursy wiedzy. Oferujemy kompleksową obsługę prawną i podatkową konkursów. Naszą wartością dodaną przy organizacji konkursów jest wykorzystanie własnego działu badań Grupy VSC oraz Tajemniczych Klientów. Poprzez badania marketingowe zwiększamy skuteczność dotarcia i aktywizacji uczestników konkursów, możemy lepiej planować działania, trafniej dopasować nagrody oraz szybciej reagować na zmiany i wprowadzać udoskonalenia. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Łączenie badań i motywacji

Program Cenny Klient

Cenny Klient to technika, wykorzystująca synergię Grupy VSC. Łączymy badania marketingowe Mystery Shopping z programem motywacyjnym dla pośredników. Cenny Klient sprawdza się wszędzie tam, gdzie zakup Klienta uzależniony jest od aktywności, wiedzy i doradztwa sprzedawców, a więc np. w punktach sprzedaży, w kanale HoReCa, itd. Cenny Klient polega na premiowaniu sprzedawców bądź zespołów, jeżeli w kontakcie z Tajemniczymi Klientami SecretClient® spełnią ustalone standardy i w odpowiedni sposób poradzą sobie ze scenariuszem i zainscenizowaną sytuacją. W nagrodę mogą otrzymać nagrody instant-win lub punkty na nagrody z katalogu. Prezenty ściśle dopasowujemy do grupy docelowej i celu akcji. Poprzez własne Centrum Logistyki Nagród obsługujemy wszelkie typy upominków: rzeczowe, finansowe np. karty prepaid, bony, vouchery, lub premie niematerialne, związane np. z pozycją w rankingu, tytułem lidera, certyfikatami. Tym samym Mystery Shopper staje się integralnym elementem motywacji oraz systemu lojalnościowego firmy. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Programy lojalnościowe z najszerszym zakresem marketingu relacji

We współczesnym biznesie słabnie rola zwykłych programów lojalnościowych, opartych jedynie na punktach i katalogach nagród. Budowa motywacji poprzez swego rodzaju „kupowanie” lojalności sprawdza się jedynie doraźnie i na krótko. Dla nowoczesnych firm, które myślą o systemach lojalnościowych i relacjach z konsumentami, pośrednikami i pracownikami w kategoriach długofalowych, Grupa VSC tworzy programy partnerskie i lojalnościowe, wykorzystujące maksymalny zakres narzędzi marketingu relacji. Te zaawansowane programy opieramy na ważnych dla grupy docelowej wartościach, takich jak jakość obsługi klienta, prestiż, wiedza i integracja. Wartością dodaną dla naszych Klientów są korzyści synergii usług Grupy VSC. Dzięki niej podczas opracowania i obsługi programu lojalnościowego regularnie wykorzystujemy badania marketingowe, między innymi analizy oczekiwań, badania satysfakcji klienta, audyty Mystery Shopping w terenie oraz benchmarking konkurencji. > czytaj więcej i zobacz przykłady…

Korzyści synergii dla firm zainteresowanych lojalnością i motywacją

Na lojalność i motywację wpływają nie tylko rabaty, punkty i nagrody ale także szereg czynników związanych z satysfakcją konsumenta, działaniami konkurencji oraz standardami obsługi. Dlatego mamy w naszej Grupie ekspertów od satysfakcji i jakości obsługi, a badania marketingowe są stałym elementem naszej obsługi.

Dzięki temu projektowanie i obsługa programów lojalnościowych, partnerskich oraz konkursów w wykonaniu Grupy VSC jest bardziej efektywna. Często wspieramy nasze programy lojalnościowe audytami Tajemniczych Klientów, prowadzimy badania satysfakcji klientów we wszystkich kanałach komunikacji, składających się na system lojalnościowy firmy.

Korzyści dla firm, które są zainteresowane badaniami Tajemniczy Klient

Grupa VSC nie tylko sprawnie realizuje audyty Mystery Shopping przy wykorzystaniu największej sieci Tajemniczych Klientów w Polsce*, ale również pomaga w wykorzystaniu wyników do motywacji personelu, pośredników, bądź konsumentów. Co więcej, Tajemniczy Klient może także stać się częścią systemu lojalnościowego i uczestniczyć w premiowaniu sieci sprzedaży.

Dodatkowo, dzięki obecności Polskiego Programu Jakość Obsługi w Grupie VSC, nasi Klienci zyskali nowe możliwości badania satysfakcji klientów i spojrzenia na swoje firmy z dwóch stron, zarówno oczami Tajemniczych Klientów, jak i milionów prawdziwych konsumentów na platformie jakoscobslugi.pl.

*dane na podstawie Rocznika Polskiego Towarzystwa Badaczy Runku i Opinii – PTBRiO, Edycja XVII.

Siła doświadczeń

Zrealizowaliśmy ponad 350 programów lojalnościowych i partnerskich oraz przeszło 400.000 audytów Mystery Shopping i badań satysfakcji B2B i B2C dla sklepów, hurtowni, banków, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Synergia Grupy VSC zapewnia Klientom szereg wartości dodanych

Dla firm, dla których tworzymy system lojalnościowy lub konkurs, synergia pozwala na szybszy i tańszy dostęp do analiz oczekiwań uczestników programów motywacyjnych i badań satysfakcji konsumentów. Obecna w Grupie VSC marka SecretClient® oznacza możliwość łatwego włączenia sieci Tajemniczy Klient do udziału w realizacji programu lojalnościowego, np. obejmującego personel lub pośredników sprzedaży.