Programy lojalnościowe dla klientów B2C

Program
konsumencki
to idealny sposób
na poszerzenie grona
ambasadorów marki.

Program lojalnościowy to najlepsze narzędzie marketingu relacji

Program lojalnościowy to niezwykle skuteczne narzędzie budowy marketingu relacji oraz wzrostu sprzedaży i rentowności. Utrzymanie lojalności jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego Klienta, a lojalny ma moc 10 przeciętnych konsumentów. Na typowy program lojalnościowy składa się informatyczny system lojalnościowy, nagrody oraz komunikacja aktywizująca uczestników. Istotą nowoczesnych programów lojalnościowych nie jest wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę odgrywa w nich marketing relacji. Systemy lojalnościowe Grupy VSC stają się platformą komunikacji, opartą o historię transakcji oraz analitykę i badania marketingowe, w tym regularne badanie satysfakcji klientów.

 

Przykłady programów lojalnościowych dla konsumentów

Dobre programy lojalnościowe zapewniają nie tylko wzrost sprzedaży

Dobry program zapewni nie tylko wzrost sprzedaży i utrzymanie ważnych klientów, ale także pozwoli na zdobycie nowych klientów i rynków oraz wzmocnienie wizerunku firmy. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, kampanii w prasie, radio i telewizji, czy rozmaitych działań BTL, umożliwia precyzyjny pomiar skuteczności z dokładnością do pojedynczego klienta, rodziny, partnera handlowego. Programy lojalnościowe wdrażane i obsługiwane przez Grupę VSC przynoszą konkretne wzrosty, dzięki którym program lojalnościowy nie musi stanowić dla firmy dodatkowego kosztu, gdyż może się sam finansować z dodatkowych zysków i dostarczać szeregu nowych wartości.

Jak uruchomić program lojalnościowy?

Najlepiej powierzyć opracowanie programu doświadczonym fachowcom. Outsourcing programu lojalnościowego pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów oraz optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom, budowa lojalności to złożony projekt, obejmuje nie tylko kreację i nagrody, ale przede wszystkim analitykę, komunikację z grupą docelową oraz umiejętność stymulowania aktywności i zachowań uczestników programu. Dlatego najlepiej powierzyć go doświadczonym fachowcom Grupy VSC. Na współczesne programy lojalnościowe składa się nie tylko kreacja i nagrody. Do zaprojektowania, wdrożenie i obsługi programu lojalnościowego konieczne są: doświadczenie specjalistów oraz solidny system lojalnościowy IT – to wszystko gwarantuje Grupa VSC.

 

Zapraszamy do kontaktu

Co możemy dla Ciebie zrobić w zakresie
programów i lojalnościowych i motywacyjnych?

+48 71 799 89 59 wew. 25
+48 71 799 89 59 wew. 32
+48 71 799 89 59 wew. 34
+48 71 799 89 59 wew. 35
+48 71 799 89 59 wew. 39
e-mail: kontakt@programylojalnosciowe.pl

Akademia wiedzy – programy lojalnościowe i partnerskie

Korzyści programów lojalnościowych

Warto mieć po swojej stronie sprzedawców i pośredników, ponieważ to od ich aktywności, wiedzy oraz opinii w dużej mierze uzależnione są wybory dokonywane przez Klientów Państwa firmy i jej konkurencji. Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, budują marketing relacji w kluczowych grupach pośredników sprzedaży, dystrybutorów, hurtowni, sprzedawców, przedstawicieli handlowych i doradców. Ich istotą jest motywacja budowana nie tylko w oparciu o katalogi nagród, lecz także poprzez wartości dodane, takie jak m.in. przynależność do elitarnej grupy, ułatwienia kontaktu z firmą, wsparcie handlowe i reklamowe, dostęp do wiedzy, udział w eventach i szkoleniach.

Dlaczego warto budować lojalność w kanałach sprzedaży?

To właśnie sprzedawcy i pośrednicy odgrywają kluczową rolę w procesie sprzedaży. Nawet najbardziej pomysłowa i intensywna kampania reklamowa w telewizji może okazać się fiaskiem, jeżeli firma nie będzie miała po swojej stronie sprzedawców, ponieważ to ich radami i rekomendacjami kierują się klienci. Dlatego tak ważna jest w tej grupie budowa motywacji, wiedzy i nawyków. Realizujemy Programy partnerskie i lojalnościowe B2B, które obejmują swoim zasięgiem sprzedawców, doradców, pośredników sprzedaży, dystrybutorów, sklepy, hurtownie oraz kanał Horeca. Motywacja budowana jest nie tylko nagrodami, ale także poprzez przynależność do elitarnej grupy, wartości dodane, ułatwienia kontaktu z firmą, dostęp do wiedzy i udział w szkoleniach, dostęp do niedostępnej powszechnie wiedzy, bezpośredni kontakt z opiekunem bądź handlowcem.

Obsługa programów motywacyjnych i partnerskich

Zespół Grupy VSC oferuje kompleksowy zakres obsługi programów lojalnościowych typu B2B, począwszy od badań marketingowych w terenie typu Tajemniczy Klient, poprzez analitykę, aktywizację uczestników oraz obsługę komunikacji, profesjonalne doradztwo prawne i podatkowe oraz obsługę podatków od nagród. Zapewniamy system lojalnościowy oraz własne centrum logistyki nagród, które oprócz wielu nagród osobistych oferuje także szereg nagród biznesowych, wyposażenie sklepów i restauracji, wózki widłowe, pojazdy, maszyny, urządzenia i wiele innych. Obsługa programu partnerskiego przez Grupę VSC pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów i optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom i przekonaj się o naszej skuteczności! Sprawdź jak sprawnie można przeprowadzić wdrożenie programu lojalnościowego, przy współpracy z doświadczonymi ekspertami! Poczuj, co daje efekt skali i Twoja firma może zaoszczędzić poprzez outsourcing obsługi programu lojalnościowego dla Twoich partnerów handlowych i pośredników?

Systemy motywacyjne dla biznesu to nasza specjalizacja

Grupa VSC oferuje wyjątkowe na polskim rynku doświadczenie. Od 1998 roku naszą specjalizacją jest organizacja i obsługa programów partnerskich i premiowych – zrealizowaliśmy ich setki. Od dwóch dekad projektujemy, wdrażamy i kompleksowo obsługujemy programy motywacyjne dla sprzedawców, hurtu, sieci sprzedaży, pośredników, sieci franczyzowej. Tworzymy dla nich dedykowane systemy lojalnościowe, w których stawiamy nie tylko na nagradzanie i premiowanie sprzedawców, ale również na budowę wiedzy i relacji. Skąd wiemy, jak zbudować dobry system lojalnościowy? Tę wiedzę czerpiemy nie tylko z wieloletnich doświadczeń. Zanim wdrożymy program lojalnościowy w kanałach i punktach sprzedaży, bardzo często testujemy jego założenia poprzez programy pilotażowe, promocje i konkursy. Stanowią one doskonały poligon cennych doświadczeń, pozwalających zbudować rozbudowany system lojalnościowy. Naszym Klientom pomagamy tworzyć i rozwijać marketing relacji partnerskich we wszystkich kanałach dystrybucji, pozyskać ambasadorów marki, ograniczać rolę ceny oraz tworzyć barierę wejścia dla konkurencji. Wiedzą o tym Klienci, którzy korzystają w tym zakresie z usług Grupy VSC. Dołącz do nich.

Czy można łączyć programy motywacyjne w różnych kanałach?

Co będzie skuteczniejsze? Program lojalnościowy dla klientów końcowych, czyli konsumentów produktów i usług danej firmy, czy program partnerski B2B dla pośredników, sprzedawców i zewnętrznej sieci sprzedaży? Czy można łączyć programy motywacyjne w różnych kanałach i co z tego wyniknie? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy od 1998 roku. Nie ma w tym zakresie uniwersalnej odpowiedzi, tak jak nie ma dwóch jednakowych firm i rynków. W każdym przypadku budowanie systemu lojalnościowego i strategii marketingu relacji należy rozpocząć od indywidualnej analityki, segmentacji grup docelowych, analizy działań konkurencji oraz poszukiwania silnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Jednak jedno jest pewne. Możliwe jest równoległe prowadzenie programów motywacyjnych w kilku kanałach sprzedaży i obsługi oraz łączenie działań z zakresu budowy lojalności w różnych grupach klientów, pośredników i sprzedawców. Nie zastanawiajmy się więc co wybrać, czy program lojalnościowy B2C czy program partnerski B2B? Lepiej pomyślmy, jakie wzmocnienie naszych działań może przynieść efekt synergii? Na przykład jaki efekt przyniesie motywacja typu PUSH obejmująca hurtownie i sklepy, wzmocniona działaniami z zakresu PULL, wzmacniającymi popyt konsumentów?

Ile kosztuje program lojalnościowy dla sprzedawców i pośredników?

Aby odpowiedzieć, warto na początek odwrócić to pytanie i zastanowić się, ile kosztują firmę tracone korzyści i klienci? Na przykład ilu klientów końcowych, którzy potencjalnie mogliby stać się klientami firmy nie zostaje nimi, albo wybiera produkty bądź usługi konkurencji? Ilu klientów, zdobytych poprzez kosztowne kampanie reklamowe firma traci przez brak właściwych mechanizmów budowy i wzmocnienia lojalności? Opierając się na solidnych doświadczeniach oraz badaniach, w praktyce przekonujemy naszych Klientów, że budowa programu lojalnościowego dla pośredników sprzedaży, nie musi być traktowana w kategoriach kosztu, lecz może stanowić inwestycję z atrakcyjną stopą zwrotu. Co więcej, właściwie „policzony” program partnerski może sam się finansować. Jeżeli Twoja firma jest zainteresowana takim właśnie podejściem do analityki i konstrukcji swojego systemu lojalnościowego i chciałaby dowiedzieć się kiedy program partnerski lub motywacyjny sam się sfinansuje, zapraszamy do kontaktu.

Zakres obsługi programów partnerskich

Nie szukaj rozproszonych rozwiązań. Zamiast współpracy z wieloma firmami i łączenia różnych interesów i zespołów proponujemy Twojej firmie komfort i wygodę, którą zapewnia kompleksowa obsługa programów partnerskich i motywacyjnych pod jednym dachem w pełnym zakresie. Oto rozwiązania i usługi, które w Grupie VSC mieć zawsze pod ręką:

  • Badania satysfakcji sprzedawców i pośredników, które pomogą Ci w konstruowaniu skuteczniejszych programów lojalnościowych dla tej grupy docelowej.
  • Dwie dekady doświadczeń i setki sprawdzonych rozwiązań.
  • Analiza oczekiwań i preferencji uczestników programów motywacyjnych w kanałach sprzedaży.
  • Obsługa prawna i podatkowa programów dla pośredników, partnerów handlowych i ich pracowników.
  • Konsultacje prawne w zakresie regulaminów i modeli podatkowych.
  • Obsługa podatków, związanych z nagradzaniem sprzedawców.
  • System IT i oprogramowanie do zarządzania programami partnerskimi.
  • Dobór optymalnych nagród dla sprzedawców, kontrahentów i partnerów biznesowych.
  • Całościowa obsługa nagradzania uczestników programów partnerskich.
  • Obsługa wskazanych uczestników programów partnerskich w systemie VIP: wsparcie doradcy i realizacja indywidualnych nagród na życzenie.
  • Raportowanie i analityka, pomiar skuteczność i wskaźników w programach dla kontrahentów i sprzedawców.
  • Rozwój programów i systemów lojalnościowych B2B – bądź zawsze krok przed konkurencją.

Jak mierzyć skuteczność i wskaźniki w lojalności B2B?

Jak mierzyć jego

Jak optymalizować regulaminy, czy PIT-y są konieczne? Jak zorganizować obsługę podatków?

Jak optymalizować regulaminy i podatki, łącząc bezpieczeństwo prawne z przyjaznością regulaminów i minimum obciążeń podatkowych uczestników?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pamiętaj, na lojalność klientów wpływa także jakość obsługi. Wspieraj programy lojalnościowe audytami mystery shopping oraz prowadź badania oczekiwań i satysfakcji klientów.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx