Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Programy lojalnościowe dla klientów B2C

Programy motywacyjne

Programy lojalnościowe: Systemy motywacyjne

Program lojalnościowy to najlepsze narzędzie marketingu relacji

Program lojalnościowy to niezwykle skuteczne narzędzie budowy marketingu relacji oraz wzrostu sprzedaży i rentowności. Utrzymanie lojalności jest 5 razy tańsze niż zdobycie nowego Klienta, a lojalny ma moc 10 przeciętnych konsumentów. Na typowy program lojalnościowy składa się informatyczny system lojalnościowy, nagrody oraz komunikacja aktywizująca uczestników. Istotą nowoczesnych programów lojalnościowych nie jest wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży ważną rolę odgrywa w nich marketing relacji. Systemy lojalnościowe Grupy VSC stają się platformą komunikacji, opartą o historię transakcji oraz analitykę i badania marketingowe, w tym regularne badanie satysfakcji klientów.

Dobre programy lojalnościowe zapewniają nie tylko wzrost sprzedaży

Dobry program zapewni nie tylko wzrost sprzedaży i utrzymanie ważnych klientów, ale także pozwoli na zdobycie nowych klientów i rynków oraz wzmocnienie wizerunku firmy. W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, kampanii w prasie, radio i telewizji, czy rozmaitych działań BTL, umożliwia precyzyjny pomiar skuteczności z dokładnością do pojedynczego klienta, rodziny, partnera handlowego. Programy lojalnościowe wdrażane i obsługiwane przez Grupę VSC przynoszą konkretne wzrosty, dzięki którym program lojalnościowy nie musi stanowić dla firmy dodatkowego kosztu, gdyż może się sam finansować z dodatkowych zysków i dostarczać szeregu nowych wartości.

Przykłady programów lojalnościowych dla konsumentów

Programy lojalnościowe: Program konsumencki Chantelle
Programy lojalnościowe: Kruk – program dla osób zadłużonych
Programy lojalnościowe: Program konsumencki Chantelle

Jak uruchomić program lojalnościowy?

Najlepiej powierzyć opracowanie programu doświadczonym fachowcom. Outsourcing programu lojalnościowego pozwala na ograniczenie ryzyka, zmniejszenie kosztów oraz optymalizację podatków. Zaufaj ekspertom, budowa lojalności to złożony projekt, obejmuje nie tylko kreację i nagrody, ale przede wszystkim analitykę, komunikację z grupą docelową oraz umiejętność stymulowania aktywności i zachowań uczestników programu. Dlatego najlepiej powierzyć go doświadczonym fachowcom Grupy VSC. Na współczesne programy lojalnościowe składa się nie tylko kreacja i nagrody. Do zaprojektowania, wdrożenie i obsługi programu lojalnościowego konieczne są: doświadczenie specjalistów oraz solidny system lojalnościowy IT – to wszystko gwarantuje Grupa VSC.