Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: CA Credit Agricole - programy lojalnościowe 8

CA Credit Agricole – programy lojalnościowe 8

Branża: Bankowość / Finanse

Grupa VSC uruchomiła 8 już edycję programu Credit Agricole Bank Polska SA i LUKAS Finanse SA, spójną z linią kreatywną „Raty dobrze reprezentowane”, towarzyszącą wszystkim edycjom akcji. Program motywacyjny został w tym roku graficznie i strategicznie odświeżony. Liczba 8 została skojarzona z symbolem nieskończoności, w związku z tym program lojalnościowy w swojej ósmej odsłonie oferuje nieskończoność nagród, nieograniczoną możliwość ich wygrywania oraz nieskończenie atrakcyjne dodatkowe atrakcje, emocje, promocje, konkursy i rankingi uczestników.

Program lojalnościowy CA – Key-visual i motyw przewodni programu:
Programy lojalnościowe:

Grupa VSC jak zawsze zajęła się kompleksową obsługą, obejmującą: projekt i wdrożenie 8 edycji, system lojalnościowy i dalszą rozbudowę platformy do zarządzania programem, kreację, opiekę project menedżerską oraz stałą dyspozycyjność naszego Centrum Logistyki Nagród w zakresie oczekiwanym przez naszego Klienta. Wszystkie aktywności wspierane są poprzez kompetencje Grupy VSC obejmujące badania satysfakcji klientów i ich oczekiwań. To już 8 edycja programu lojalnościowego „Raty dobrze reprezentowane” i w związku z tym w po raz kolejny dziękujemy Credit Agricole Bank Polska za okazane nam zaufanie i lojalność 🙂

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.