Aktualności

Przepis na lojalność

/04.2018/ Co włożyć do wielkanocnego koszyka lojalnościowego? Co włożyć do niego, aby zapewnić firmie dobrobyt na cały rok? Grupa VSC i jej eksperci tworzący programy motywacyjne mają na to dobrą radę: należy postąpić dokładnie tak, jak w przypadku wielkanocnego koszyka: wkładane do niego potrawy nie mogą być przypadkowe, a każda z nich musi dopełniać całości. Jedyna różnica polega na tym, […] więcej...

Wiosenne porządki z RODO

/03.2018/ Kto w marcu zasieje, ten przez rok się śmieje – to przysłowie świetnie oddaje klimat panujący w świecie marketingu relacji, właśnie teraz wiele firm prowadzi prace związane z tworzeniem i uruchomieniem programów lojalnościowych. Trwa również odświeżanie działających wcześniej systemów lojalnościowych tak, aby rozkwitły na nowo. Wiosną wszystko budzi się do życia i działania niemal wszystkich firmy również mogą przybrać […] więcej...

3 lata programu Chantelle

/08.2017/ Trzy gorące lata programu lojalnościowego Chantelle!   Bonjour Chantelle – tymi słowami trzy lata temu witaliśmy pierwsze uczestniczki programu lojalnościowego, który mamy przyjemność realizować we wszystkich salonach francuskiej marki bieliźniarskiej – Chantelle w Polsce. Prace nad Bonjour Chantelle – bo tak właśnie nazywa się ten program lojalnościowy, rozpoczęliśmy latem 2014 roku. Wtedy właśnie, wspólnie z menedżerami Chantelle Polska podjęliśmy […] więcej...

Nowy program lojalnościowy

/05.2017/ Uruchomiliśmy program lojalnościowy – Orbita Zysków!   Wdrożyliśmy nowy system lojalnościowy na rynku napojów alkoholowych i bezalkoholowych, wspierający sprzedaż i dystrybucję takich marek, jak m.in.: Grupa Żywiec, Brown Forman, CEDC, Diageo, Stock Polska, Wyborowa Pernod Ricard Polska i inni producenci. Program został uruchomiony dla Distribev Orbico – grupy dystrybucyjnej integrującej sprzedaż wymienionych marek, która posiada największą sieć dystrybucji napojów […] więcej...

Gala Jakości Obsługi 2017

/03.2017/ Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2017.   Zgodnie z coroczną tradycją byliśmy współorganizatorem Gali Gwiazd Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tegoroczne podsumowanie tego największego badania satysfakcji konsumentów w Polsce było wyjątkowe. Nie tylko za sprawą wzrostu wskaźnika jakości obsługi w Polsce, który jak wiemy w dużym stopniu buduje lojalność konsumentów i przekłada się na ich decyzje zakupowe, ale także z uwagi […] więcej...

Film z Gali 2016

/04.2016/ Gala Jakości Obsługi 2016 – relacja filmowa.   Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2016, która odbyła się w Międzynarodowy Dzień Konsumenta i wieńczyła IX edycję badania marketingowego, realizowanego przez Grupę VSC. Badanie satysfakcji klientów prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi to jedyne tego typu badanie prowadzone w naszym kraju. Podczas Gali uhonorowane zostały firmy, […] więcej...

Gala Jakości Obsługi 2016!

/03.2015/ Ogłaszamy Gwiazdy Jakości Obsługi 2015!   Podsumowaliśmy IX edycję Polskiego Programu Jakości Obsługi. W wyniku prowadzonego od 9 lat, całorocznego badania satysfakcji polskich konsumentów wybrano najbardziej przyjazne i rekomendowane firmy. Podczas uroczystej Gali przedstawiciele nagrodzonych marek otrzymali statuetki Gwiazd Jakości Obsługi 2016. Gala jak co roku odbyła się w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Uroczystość poprowadziła znana dziennikarka […] więcej...

W Gazecie o nas

/03.2016/ Nowoczesny system lojalnościowy.   Świętując Międzynarodowy Dzień Konsumenta, zapewne jak co roku, w radiu i telewizji usłyszymy, jak bardzo konsumenci są ważni i jakie mają prawa. Jutro wszystko wróci do „normy”, czyli to, jak zostaliśmy obsłużeni kupując bułki, paliwo lub ubezpieczenie raczej nie zaciekawi mediów. Co więcej, istnieje spore ryzyko, że nie zainteresuje również samych sprzedawców. Dlaczego tak jest […] więcej...

Nowy Rok Rekordów!

/01.2016/ Zaczynamy Rok Rekordów! W codziennej pracy, którą wypełnia obsługa programów lojalnościowych dla naszych Klientów zwykle brakuje czasu na podsumowania, jak wiele udało się osiągnąć nam samym. Początek roku to dobra okazja, aby to podsumować. A jest co! W minionym roku pobiliśmy kolejne rekordy, zarówno w zakresie efektów naszych programów lojalnościowych i konkursów, jak i wysokiej satysfakcji ich uczestników. Utrzymaliśmy […] więcej...