Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Grupa Żywiec Cenny Klient - Programy Lojalnościowe

Grupa Żywiec Cenny Klient – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza, piwo

Projekt i kompleksowa obsługa Programu Cenny Klient, łączącego badania marketingowe typu Tajemniczy Klient w sklepach spożywczych i program motywacyjny dla sieci sprzedaży detalicznej.

Programy lojalnościowe:

Opis akcji:
Program organizowany w ramach wsparcia sprzedaży Grupy Żywiec. Akcja „Żywiec na śniegu” to zimowa akcja reklamowa piw marki Żywiec, której celem jest promocja marki w grupie docelowej jej odbiorców oraz zwiększenie sprzedaży. Opiera się o cykl kilkunastodniowych imprez kulturalno-sportowych, występów kabaretowych, koncertów i zawodów w najważniejszych polskich ośrodkach narciarskich z udziałem gwiazd estrady i sportu. Akcja w ciągu kilku lat odwiedziła m.in. Zakopane, Karpacz, Szczyrk, Wisłę, Szklarską Porębę i Szczawnicę, osiągając łączną frekwencję przeszło 300.000 osób.

O to, aby w miejscowościach, w których rozgrywa się „Żywiec na śniegu” nie zabrakło piwa tej marki i aby zostało ono odpowiednio wyeksponowane przy użyciu specjalnych materiałów POS zadbano organizując program lojalnościowy dla sieci sprzedaży detalicznej, oparty o badania marketingowe realizowane techniką Mystery Shopping. Zadaniem audytorów SecretClient® odwiedzających sklepy i punkty sprzedaży było sprawdzanie dostępności piw marki Żywiec oraz warunków jego ekspozycji i sprzedaży. Tajemniczy Klienci zadawali także pytania w zakresie oferty piw, badając wiedzę sprzedawców i doradców oraz sondując ich rekomendacje w zakresie smaków i marek. Właściciele oraz pracownicy punktów sprzedaży mogli także liczyć na okolicznościowe gadżety, prezenty i nagrody, przekazywane bezpośrednio po zakończeniu wizyt Mystery Shopper. Otrzymywali je sprzedawcy, którzy spełnili określone standardy jakości obsługi klienta oraz wykazali się odpowiednią wiedzą na temat rekomendowanych piw.

każda edycja programu Cenny Klient realizowana jest poprzez własną sieć SecretClient®, obejmującą przeszło 65 tys. Tajemniczych Klientów. Ich przygotowanie, szkolenia i praca nadzorowane są przez etatowych koordynatorów i Project Managerów, których Grupa VSC dedykuje do kompleksowej obsługi danej akcji. Zespół Grupy VSC obejmuje program Cenny Klient kompleksową opieką, obejmującą wszelkie kwestie prawne i podatkowe akcji, potwierdzenia odbioru nagród oraz rozliczenia.

Dlaczego agencje reklamowe wybierają współpracę z nami? Ponieważ w ramach specjalizacji zapewniamy im profesjonalne wsparcie w zakresie audytów Tajemniczy Klient i nagradzania. Agencje dzięki temu mogą skupić się na obsłudze głównej linii kampanii reklamowej. Nie bez znaczenia jest tu także możliwość szybkiego uruchomienia akcji i optymalizacja jej kosztów dzięki osiągniętemu przez nas efektowi skali.

Istotny jest także zasięg, który zbudowaliśmy przez lata. Dzięki niemu obsługując akcję „Żywiec na śniegu” mogliśmy docierać nie tylko do najważniejszych kurortów, ale również prowadzić audyty wspierające program w małych, ościennych miejscowościach, takich jak między innymi: Bukowina Tatrzańska, Ustroń, Międzybrodzie Żywieckie, Białka Tatrzańska czy Murzasichle.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Łączenie badania marketingowego i programu motywacyjnego, zasady i regulaminy
:: Przygotowanie sieci Tajemniczy Klient, dobór audytorów rekrutacja i szkolenia
:: Dobór narzędzi i przygotowanie scenariuszy badania Mystery Shopping
:: Systemy lojalnościowe Mystery Shopping, raporty wyników online
:: Marketing relacji Mystery Shopper, materiały informacyjne
:: Wsparcie doboru nagród i obsługi logistyki nagród
:: Wparcie obsługi prawnej i podatkowej