Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Lukas Bank konkursy - Programy Lojalnościowe

Lukas Bank konkursy – Programy Lojalnościowe

Branża: Bankowość / Finanse

Projektowanie i obsługa konkursów oraz towarzyszących im stron internetowych w ramach kompleksowej obsługi programu lojalnościowego „Raty dobrze reprezentowane”, jego kolejnych sezonów i etapów. Wszystkie programy motywacyjne zarządzane przez zespół Grupy VSC dla Credit Agricole Bank Polska (przed rebrandingiem dla Lukas Bank) cechuje skupienie się nie tylko na systemie lojalnościowym, transakcjach i punktach redempcyjnych ale także na szerokim zakresie dodatkowych aktywności, budujących marketing relacji.

Programy motywacyjne CA -przykłady konkursów dodatkowo aktywizujących uczestników:

Programy lojalnościowe:

Wszystkim konkursom i aktywnościom, realizowanym w ramach programów lojalnościowych, które prowadzimy dla naszych Klientów, zapewniamy odpowiednie wsparcie poprzez dedykowane, autorskie oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym. Obejmuje ono system lojalnościowy wraz z platformą komunikacji SMS, e-mail, www. Nasz dział kreacji dba o to aby każdy konkurs i dodatkowa akcja były wyjątkowe, a tym co je łączy w spójną, strategiczną całość jest system analityki i pomiaru efektywności, oparty o wieloletnie doświadczenie działu badań Grupy VSC. Wychodzimy z założenia, iż badania marketingowe powinny towarzyszyć każdemu programowi lojalnościowemu i motywacyjnemu, a szczególnie badanie satysfakcji klientów. Tę zasadę stosujemy w praktyce od 1998 roku.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.