Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Mapei 4 – Program Lojalnościowy

Branża: Budowlana / Chemia budowlana

Po sukcesie poprzednich trzech odsłon programu partnerskiego, który od pierwszej edycji Grupa VSC tworzy i rozwija dla marki Mapei, wdrożono kolejną IV już edycję. Poprzeczka postawiona została wysoko, program lojalnościowy powinien osiągnąć czwarty wymiar, a wyniki poprzednich podniesione do czwartej potęgi.Wdrożenie jak zwykle poprzedziły badania satysfakcji klientów uczestniczących w programie.

Na bieżąco monitorujemy oczekiwania uczestników, a system lojalnościowy zyskuje mnóstwo informacji m.in. dzięki infolinii programu, obsługiwanej przez stały zespół naszych czujnych konsultantów. Zdobytą wiedzę wzmacniają cykliczne badania marketingowe prowadzone przez dział badań Grupy VSC. W efekcie uzyskujemy praktyczne know-how pozwalające na skuteczny rozwój programu motywacyjnego, nadanie jego kolejnym edycjom właściwego kierunku.

Strona internetowa programu lojalnościowego:

Co oprócz strategii i wskaźników efektywności wyróżnia kolejną edycję od poprzednich? Tradycyjnie postawiliśmy na odświeżenie key-visual akcji i nową kreację, nawiązującą do logotypu Mapei. W katalogu nagród, obejmującym 120 markowych prezentów, pojawił się szereg oczekiwanych przez naszą grupę docelową nowości np. gitary elektryczne oraz specjalny pakiet nagród, adresowany do tych uczestników, którzy lubią majsterkować.

Grupa VSC i jej zespół już po raz czwarty przyjęli na siebie zadanie kompleksowej obsługi programu “Reprezentacja Mapei”, w tym dalszy rozwój modułów tworzących system lojalnościowy i oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym. Zakres opieki nad akcją obejmuje także codzienny nadzór dedykowanego do programu Project Managera, analizującego wyniki i organizującego wszelkie prace zespołu zajmującego się kreacją, komunikacją, mailingami, wysyłkami SMS, a także dodatkową aktywizacją klientów Mapei do jeszcze intensywniejszego udziału w programie motywacyjnym. Nad pełnym zadowoleniem uczestników z osiąganych nagród czuwa także centrum logistyki nagród Grupy VSC.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.