Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Nasze świąteczne relacje

Nasze świąteczne relacje

Programy lojalnościowe:

/12.2015/ Programy lojalnościowe na liście przebojów!

 

Okazuje się, że muzyka i programy lojalnościowe mają wiele wspólnego. Zespół Grupy VSC stanowi mieszankę osobowości. Różnimy się pod wieloma względami, również muzycznymi. Ta różnorodność przydaje się podczas burz mózgów, gdy projektujemy dla Was programy lojalnościowe i motywacyjne. Dzięki niej zawsze udaje się nam stworzyć oryginalną i zarazem harmonijną kompozycję, która przebojem zdobywa rynek i serca Waszych Klientów. W ten sposób zapewniamy Waszym firmom komunikację, która wpada w ucho grupy docelowej oraz systemy lojalnościowe, w których wszystko gra, jak w dobrze zorganizowanej orkiestrze!

Z okazji tegorocznych Świąt postanowiliśmy głębiej zbadać nasze muzyczne upodobania. Przeprowadziliśmy badanie marketingowe na próbie 40-osobowego zespołu Grupy VSC. W ten sposób powstała ta jedyna w swoim rodzaju lista świątecznych przebojów!

Programy lojalnościowe:

Chociaż od wieków tradycja Świąt Bożego Narodzenia nieodłącznie związana jest z kolędami, to w naszym badaniu okazało się, że ze Świętami najbardziej kojarzy nam się utwór „Last Christmas” zespołu Wham! Dopiero za nim, na kolejnych miejscach uplasowały się 4 najpopularniejsze kolędy. Sukces George’a Michaela wynika zapewne z tego, że jego utwór od wielu lat słyszymy przed Świętami w niemal każdej rozgłośni radiowej i w ten sposób na trwałe zapisał się w naszej świątecznej świadomości.

W świątecznej ankiecie CAWI pytaliśmy także o tradycje i zwyczaje świąteczne w różnych regionach Polski oraz o to, kto tak naprawdę przynosi prezenty pod choinkę?

Programy lojalnościowe:

Zobacz więcej świątecznych rewelacji!

Czym różnią się nasze wigilijne stoły i potrawy? W jaki sposób, przy okazji Wigilii przepowiadamy kolejny rok? Czy przewidujemy przyszłoroczne zyski z pierogów, czy łusek karpia? Czy wszędzie tak samo kultywujemy tradycję łamania się opłatkiem?

Źródła:
Wspólne badanie Grupy VSC – grudzień 2015©
SecretClient® / Mystery Shopping / Tajemniczy Klient / Badania satysfakcji – 2015©