Trzy gorące lata programu lojalnościowego Chantelle!
Bonjour Chantelle – tymi słowami trzy lata temu witaliśmy pierwsze uczestniczki programu lojalnościowego, który mamy przyjemność realizować we wszystkich salonach francuskiej marki bieliźniarskiej – Chantelle w Polsce.
Prace nad Bonjour Chantelle – bo tak właśnie nazywa się ten program lojalnościowy, rozpoczęliśmy latem 2014 roku. Wtedy właśnie, wspólnie z menedżerami Chantelle Polska podjęliśmy przygotowania autorskiego projektu programu lojalnościowego. Po wielu spotkaniach, konsultacjach i pracach wdrożeniowych, w listopadzie 2014 roku uruchomiliśmy polską wersję Bonjour Chantelle! Od tamtej pory stale, o każdej porze roku, program lojalnościowy podgrzewa emocje klientek Chantelle oraz ich partnerów. Wiemy o tym, ponieważ spędziliśmy z tym programem nie tylko już 3 gorące lata, ale także 3 jesienie, zimy i wiosny.
Program działa w oparciu o karty lojalnościowe
Program Bonjour Chantelle skierowany jest do klientek salonów Chantelle, których liczba stale rośnie. Do udziału w programie zapraszają ekspedientki salonów. Klientki po wypełnieniu na miejscu formularza, otrzymują karty lojalnościowe, którymi posługują się przy kolejnych zakupach. W Bonjour Chantelle nie ma typowego katalogu nagród, w przeciwieństwie do niektórych programów motywacyjnych, czy premiowych. Klientki otrzymują za to bardzo atrakcyjne bony na kolejne zakupy w salonach Chantelle: na powitanie, za uzbierane punkty, z okazji urodzin. Po każdym użyciu karty przez klientkę do systemu lojalnościowego, zbudowanego i nadzorowanego przez programistów Grupy VSC trafiają dane na temat zakupów. Zebrane informacje są następnie wykorzystywane przez nas w marketingu relacji, w komunikacji, mailingach, planowaniu promocji oraz oczywiście do opracowania raportów z przebiegu i efektów działania całego systemu lojalnościowego.
Jaka jest nasza rola przy obsłudze tego programu lojalnościowego? Odpowiadamy nie tylko za działania związane z samym programem, ale także za inne działania, związane z promocją Chantelle. Opracowaliśmy nie tylko system lojalnościowy i związane z nim oprogramowanie, ale także stworzyliśmy i rozwijamy polską stronę internetową chantelle.pl oraz zajmujemy się jej obsługą oraz rozwojem. Realizujemy również komunikację z klientkami, np. gdy wchodzi nowa kolekcja, zajmujemy się przygotowaniem oraz wysyłką komunikatów SMS oraz newsletterów. W ramach systemu lojalnościowego czuwamy nad naliczaniem punktów i bonów, wysyłką kampanii oraz zajmujemy się rozbudową oprogramowania o nowe funkcjonalności. Dzięki temu rozwijamy projekt o innowacyjne techniki komunikacji, technologie systemowe oraz nowoczesne raporty.