Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Centra - Programy Lojalnościowe

Centra – Programy Lojalnościowe

Branża: Motoryzacyjna / Akumulatory

Obsługa akcji Cenny Klient, łączącej program lojalnościowy i badania marketingowe prowadzone przez Tajemniczych Klientów w zewnętrznym kanale sprzedaży akumulatorów marki Centra.

Programy lojalnościowe:

Kreacja: Agencja S4

Programy lojalnościowe:

Cele programu:

Motywacja sprzedawców i doradców w punktach sprzedaży akumulatorów w zakresie kształtowania pożądanych postaw pro klienckich oraz poszerzania przez nich wiedzy w zakresie oferty akumulatorów marki Centra. Program budujący marketing relacji w tej ważnej grupie docelowej. Objął całą Polskę przy wykorzystaniu sieci Mystery Shopper koordynowanej przez zespół SecretClient®. Dzięki bogatym doświadczeniom z wielu akcji opartych o podobne mechanizmy, Grupa VSC zaproponowała odpowiednie techniki łączące badania marketingowe Mystery Shopping z elementami cechującymi programy lojalnościowe. Sprzedawcy i doradcy, którzy podczas wizyt Tajemniczych Klientów we właściwy sposób poradzili sobie z sytuacjami wynikającymi ze scenariuszy badania, przygotowanych przez zespół SecretClient® oraz spełnili ustalone standardy jakości obsługi klienta byli nagradzani w ustalony sposób.

Programy badawczo-motywacyjne typu Cenny Klient stanowią od lat ważną pozycję w ofercie Grupy VSC z uwagi na doceniany przez naszych Klientów efekt synergii usług Działu badań Tajemniczy Klient i kompetencji naszego działu specjalizującego się w projektach typu programy lojalnościowe i motywacyjne. Łącząc badania marketingowe i program motywacyjny Grupa VSC pomaga rozwijać kanały sprzedaży, poszerzać wiedzę i kompetencje sprzedawców oraz zyskiwać ambasadorów, rekomendujących wskazane produkty, marki i rozwiązania. Program Cenny Klient to budowa lojalności w poszczególnych kanałach sprzedaży, wzmocnienie relacji marketingowych oraz sposób na zdobycie cennych raportów i analiz dotyczących tego co i dlaczego polecają sprzedawcy, jaki jest ich produkt pierwszego wyboru i jaką pozycję w danym punkcie sprzedaży lub regionie mają poszczególne firmy i marki konkurencyjne.

[do_widget id=text-5]