Mapei 1 – Programy Lojalnościowe
Branża: Budowlana / Chemia budowlana
Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu partnerskiego adresowanego do pośredników sprzedaży w kanale detalicznym. Grupa VSC opracowała założenia i zaprojektowała program motywacyjny, w którym położyliśmy szczególny nacisk na marketing relacji. W ramach wdrożenia przygotowany został autorski system lojalnościowy IT tj. całościowe oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym wraz obsługą katalogu nagród. Program motywacyjny został objęty kompleksową opieką zespołu Grupy VSC, koordynowanego przez dedykowanego do tego projektu Project Managera.
Motyw przewodni programu lojalnościowego:
Program partnerski “Reprezentacja Mapei” wspiera wielokanałowa komunikacja, do której obsługi wykorzystywane są systemy lojalnościowe Grupy VSC, wyposażone w odpowiednie moduły wysyłek: e-mail, newsletterów, SMS oraz organizacji mailingów pocztowych. Program lojalnościowy wspiera także dedykowana infolinia obsługiwana przez doświadczone, etatowe konsultantki wchodzące w skład zespołu Grupy VSC. To niewątpliwa wartość, ponieważ w przeciwieństwie do często wykorzystywanych przez inne firmy w takich przypadkach zewnętrznych infolinii, obecność konsultantek w zespole osób opiekujących się akcją znacznie podnosi kompetencje i elastyczność doradztwa infolinii i sprawia że każde pytanie bądź zagadnienie zgłaszane przez uczestników programu partnerskiego znajduje szybką odpowiedź i rozwiązanie.
Jedna ze stron katalogu nagród programu partnerskiego:
Dobór nagród w programie oparty został o badania marketingowe. Kluczowych informacji dostarczyło badanie satysfakcji klientów oraz badanie ich oczekiwań. Grupa VSC od lat wie, że wybór nagród i stworzenie katalogu nagród to dopiero początek, ponieważ już na tym etapie należy zadbać o dostępność poszczególnych modeli nagród w całym okresie programu motywacyjnego. Grupa VSC dzięki kompetencjom własnego Centrum Logistyki Nagród gwarantuje firmie Mapei najwyższy poziom komfortu kompleksowej obsługi oraz stabilność i bezpieczeństwo. Obsługa nagród w programach lojalnościowych i konkursach realizowana jest przez nasze Centrum Logistyki Nagród każdego dnia od 1998 roku i nawiązana na przestrzeni tych lat współpraca z dystrybutorami i producentami stanowi szczególną i niezwykle cenną wartość dodaną dla Klientów, dla których Grupa VSC obsługuje nagrody w programach konsumenckich, handlowych oraz pracowniczych. Każda firma bądź agencja realizująca program lojalnościowy i partnerski powinna pamiętać o znaczeniu jakie odgrywa właściwa i terminowa obsługa nagród, ponieważ to ona decyduje o końcowej satysfakcji uczestników programu i gruntuje relacje marketingowe z nimi.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.