Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Czwarty wymiar lojalności

Czwarty wymiar lojalności

Programy lojalnościowe:

Już 4 rok z rzędu firma MAPEI Polska

powierzyła naszej firmie kompleksową realizację programu lojalnościowego. Co wyróżnia kolejną odsłonę od poprzednich edycji? Między innymi kreacja oraz katalog nagród, obejmujący aż 120 markowych prezentów, zawierający liczne nowości np. gitary elektryczne oraz specjalną kategorię adresowaną do osób z pasją do majsterkowania.

Programy lojalnościowe:

 

 

Programy lojalnościowe:

 

 

Więcej o tym czym są nowoczesne programy lojalnościowe

Podstawą nowoczesnego programu lojalnościowego nie jest sam katalog nagród i wyścig po premie. Program motywacyjny to coś więcej niż prosta motywacja do zakupów. Programy lojalnościowe stają się platformą komunikacji, w której segmentacja grup docelowych nie sprowadza się wyłącznie do kryteriów i wyników sprzedażowych, ale marketing relacji coraz większą uwagę poświęca historii relacji marketingowych, opiniom klientów, ich preferencjom i stylowi życia. Dzięki temu najnowocześniejsze systemy lojalnościowe pomagają w lepszym doborze narzędzi motywacji. Najważniejszą i główną rolę w systemie lojalnościowym odgrywa bowiem wielopłaszczyznowe wzmacnianie relacji marketingowych.

 

Zanim zdecydujemy się na program lojalnościowy

Warto przetestować fundamenty i pomysł na przyszły system lojalnościowy poprzez promocje bądź konkursy, oparte na prostym systemie premiowania i katalogach nagród. Są one prostsze w przygotowaniu i realizacji marketingu relacji, ponieważ opierają się na podstawowych zasadach, atrakcyjnej kreacji i uproszczonym systemie nagradzania. Alternatywnym rozwiązaniem są programy motywacyjne B2B, adresowane do pośredników sprzedaży. W takim przypadku dobrze jednak jeśli program motywacyjny opiera się nie tylko nagrodach, lecz np. przynależności do elitarnej grupy partnerów handlowych, oferuje dostęp do wsparcia handlowego i szkoleń.

 


Zobacz wszystkie Aktualności: