Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

O nas w mediach

Czy program lojalnościowy zarabia na siebie?

Na przestrzeni 16 lat specjalizacji opracowaliśmy narzędzia i algorytmy do optymalizacji siły z jaką programy lojalnościowe dla firm bądź konsumentów oddziałują na grupę docelową oraz rynek i konstruujemy je w taki sposób, aby same na siebie zarabiały. W jaki sposób doszliśmy do tego i co stanowi o pozycji lidera jaką zajmuje Grupa VSC marketingu relacji, piszemy na łamach jednego z największych dzienników w Polsce.

Dagmara
Drozd

Grupa VSC


Wyliczamy punkty zwrotu i osiągamy wymierne efekty.
Program lojalnościowy dla firm bądź program lojalnościowy dla konsumentów w przeciwieństwie do kampanii w mediach i innych działań reklamowych, pozwala na precyzyjny pomiar efektów z dokładnością do pojedynczego klienta, łączenie konsumentów w grupy, dzielenie ich wg typów, personalizowaną motywację oraz komunikację. Dzięki temu wyliczamy punkty zwrotu i przekraczamy je. Właśnie za to cenią nas firmy, dla których pracujemy. Jest wśród nich szereg znanych marek z wielu branż.

Efekt skali – zajmujemy się kompleksową obsługą programów konsumenckich, handlowych i pracowniczych. Posiadamy dedykowany informatyczny system lojalnościowy oraz własne centrum logistyki nagród, świadczące usługi także na rzecz agencji reklamowych i firm, które samodzielnie prowadzą swoje programy lojalnościowe dla klientów bądź firm. Przy zakupie nagród korzystają one z efektu skali, wynikającego z 300 zrealizowanych przez nas programów motywacyjnych i lojalnościowych. W ten sposób pomogliśmy naszym Klientom zaoszczędzić przeszło 30 mln zł. To niebagatelna suma, ale należy pamiętać także o innych, trudniejszych do wyliczenia, ale równie ważnych oszczędnościach naszych Klientów w zakresie czasu, optymalizacji narzędzi, dostępu do eksperckiego know-how i efektywności.

Wartości dodane – budowa lojalności wyłącznie w oparciu o karty, punkty, rabaty i nagrody już nie wystarcza. W obecnych czasach prowadząc program lojalnościowy dla firm lub konsumentów należy wziąć pod uwagę trzy obszary marketingu relacji: motywację, satysfakcję i jakość obsługi. Właśnie w taki sposób działamy w ramach Grupy VSC, wykorzystując synergię z SecretClient® oraz jakoscobslugi.pl. Wsparcie analityczne stanowi ważną wartość dodaną dla naszych Klientów, ponieważ przekłada się na przyjaźniejsze zasady i regulaminy, większą siłę motywacyjną oraz dobrze dobrane nagrody. Proponujemy liczne działania aktywizujące, pomagające utrzymać wysoki poziom zainteresowania uczestników programu, na przykład przez dodatkowe targety, rankingi, konkursy, tworzenie społeczności, premiowane testy wiedzy i e-learningi.

Sprawdzona skuteczność – Grupa VSC zachęca do kontaktu firmy zainteresowane wdrożeniem skutecznego projektu jakim jest program lojalnościowy dla firm, systemy lojalnościowe dla konsumentów, konkurs, itp. lub usprawnieniem już działającej akcji. Pomożemy w osiągnięciu spodziewanego punktu zwrotu i sprawimy że programy lojalnościowe dla firm i konsumentów same na siebie zarobią. Właśnie w taki sposób pracujemy dla naszych Klientów i to, że większość z nich jest z nami od lat stanowi najlepszy dowód naszej skuteczności. Fakt, iż dla wielu z nich realizujemy obecnie np. już kolejną 5 lub 6 edycję programu lojalnościowego wynika z tego, że poprzednie przyniosły spodziewany i wymierny efekt. Dzięki temu znajdujemy uznanie także w oczach ekspertów i ekonomistów, oceniających coś więcej niż pomysły i kreację – skuteczność. Właśnie za osiągane wyniki, kolejny rok z rzędu zostaliśmy Diamentem w rankingu Forbesa. Do kolekcji 2 wcześniejszych Diamentów, Gazel Biznesu i Kamertonów Innowacyjności właśnie dodaliśmy Diament Forbesa 2014. Najcenniejsze są jednak dla nas sukcesy, jakie osiągamy dla naszych Klientów każdego dnia.

Autor:
Dagmara Drozd – Dep. Motywacji i Lojalności programylojalnosciowe.pl / Grupa VSC.


Zobacz wszystkie Aktualności: