Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Grupa Żywiec - Poradniki, newslettery - Programy Lojalnościowe

Grupa Żywiec – Poradniki, newslettery – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

Koncepcja, opracowanie oraz całościowa obsługa redakcyjna Poradników Klubu Partnerskiego, innowacyjnego narzędzia komunikacji, łączącego motywację z edukacją w ramach programu lojalnościowego “Akademia Zysków”, który Grupa VSC zaprojektowała dla Grupy Żywiec”. Poradniki stanowią jedno z ważnych narzędzi, za pomocą którego program partnerski realizuje misję “Akademii”, dostarczając kierownikom i sprzedawcom w tysiącach małych i średnich sklepów spożywczych cennych informacji i wiedzy. Grupa VSC stworzyła zespół redakcyjny, w którego skład weszli eksperci z zakresu wsparcia sprzedaży, merchandisingu, jakości obsługi, marketingu, reklamy, prawa i podatków. Do wydawaniu poradnika włączył się Polski Program Jakość Obsługi, doradzający uczestnikom m.in. w jaki sposób małe i średnie sklepy spożywcze mogą lokalnie konkurować z dużymi sieciami handlowymi.

Programy lojalnościowe:

Celem wydawanych cyklicznie poradników jest wsparcie biznesu ważnych pośredników w handlu detalicznym, dostarczanie im wiedzy na temat poszczególnych grup produktowych, podniesienie kompetencji w zakresie obsługi klienta ostatecznego, wystroju i wyposażenia sklepu oraz porady prawne i podatkowe w zakresie działalności punktu sprzedaży.

Do współredagowania poradnika włączył się także Polski Program Jakość Obsługi, omawiając wnioski płynące z opinii konsumentów, zamieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl. Kierownicy sklepów otrzymali także dostęp do wyników badania satysfakcji konsumentów w branży spożywczej. W każdym wydaniu magazynu znalazły się również lżejsze treści: humor, dowcipy rysunkowe oraz krzyżówka o tematyce ściśle związanej z branżą, jej produktami oraz Grupą Żywiec.

W celu rozwijania koncepcji i treści kolejnych edycji poradnika dział badań Grupy VSC przeprowadza cykliczne badania marketingowe, w tym badania satysfakcji klientów dotyczące poszczególnych sekcji, tematów i artykułów. Dostarczaniem poradnika do rąk poszczególnych kierowników i sprzedawców w sklepach spożywczych zajęli się przedstawiciele handlowi Grupy Żywiec, dla których to wydawnictwo stało się dodatkowym narzędziem pracy i wsparcia sprzedaży. Poradnik znalazł odzwierciedlenie także w formie elektronicznej, dostępnej dla stronie obsługującej program motywacyjny.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Opracowanie strategii poradników, marketing relacji łączenie edukacji i motywacji;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: System lojalnościowy – wdrożenie wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.