Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Lukas Bank - aktywizacja uczestników, promocje - Programy Lojalnościowe

Lukas Bank – aktywizacja uczestników, promocje – Programy Lojalnościowe

Branża: Bankowość / Finanse

Wsparcie opracowania, projektowanie i obsługa stron www oraz promocji w zakresie dodatkowej aktywizacji uczestników kolejnych edycji programu lojalnościowego „Raty dobrze reprezentowane” w celu wyzwolenia dodatkowej energii grupy docelowej, tj. pośredników sprzedaży ratalnej oraz ambasadorów marki w kanale detalicznym. Programy partnerskie, które Grupa VSC kompleksowo prowadzi dla banku Credit Agricole, a wcześniej przed przeprowadzeniem rebrandingu dla marki Lukas Bank wyróżniają się na rynku położeniem bardzo silnego akcentu na marketing relacji.

Programy lojalnościowe CA -przykłady promocji w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników:

Programy lojalnościowe:

Grupa VSC, w ramach opieki project menedżerskiej i całościowej koordynacji kolejnych edycji programu „Raty dobrze reprezentowane”, zapewnia dodatkową aktywizację uczestników poprzez ciekawe konkursy i promocje, towarzyszące głównej linii programu. Grupa VSC obsługuje dodatkowe aktywności odpowiednimi narzędziami komunikacji poprzez informatyczny system lojalnościowy oraz autorskie oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym. Realizację każdej akcji wspieramy również naszym wieloletnim doświadczeniem w zakresie badań marketingowych, ze szczególnym akcentem na badania satysfakcji klientów, którzy uczestniczą w programie motywacyjnym oraz grupy potencjalnych uczestników.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.