Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Poradniki newslettery 4 - Programy Lojalnościowe

Poradniki newslettery 4 – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

W oparciu o badania marketingowe, w tym badanie oczekiwań i satysfakcji klientów B2B, będących potencjalnymi uczestnikami największego programu lojalnościowego w branży FMCG “Akademia Zysków” Grupy Żywiec opracowaliśmy koncepcję, strategię merytoryczną, key-visual i całościowy layout cyklicznych Poradników Klubu Partnerskiego. Grupa VSC zbudowała także zespół redakcyjny, do którego zaprosiliśmy ekspertów aby podzielili się z kierownikami i personelem sklepów w kanale detalicznym fachową wiedzą, interesującymi danymi oraz cennymi inspiracjami. Dodatkowe wsparcie merytoryczne poradnika klubu partnerskiego zapewniła współpraca ze znanym portalem jakoscobslugi.pl oraz Polskim Programem Jakość Obsługi. W ten sposób personel lokalnych sklepów spożywczych zyskał dostęp do badań satysfakcji konsumentów oraz branżowych raportów jakości obsługi, zarezerwowanych do tej pory dla dużych korporacji.

Programy lojalnościowe:

Niemały wpływ na budowę i wzmocnienie relacji marketingowych miał także sposób dystrybucji magazynu towarzyszącego programowi motywacyjnemu: trafiał do rąk kierowników i sprzedawców w konkretnych punktach sprzedaży, podczas odwiedzin przedstawicieli handlowych Grupy Żywiec. Przedstawiciele handlowi z kolei zyskali w ten sposób dodatkowe, cenne narzędzie wsparcia sprzedaży i motywacji. Elektroniczne wydania magazynu wraz z numerami archiwalnymi zostały udostępnione w portalu obsługującym system lojalnościowy programu „Akademia Zysków”.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Opracowanie koncepcji poradników, strategiczne połączenie edukacji i motywacji;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: Opracowanie dodatkowych wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.