Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Program loj. 10 razy tańszy

Program lojalnościowy kosztuje 10 razy mniej

niż programy rabatowe, pochłaniające min. 5-20% obrotów. Co równie ważne, programy rabatowe działają doraźnie, a program lojalnościowy wiąże klienta na lata, zmniejsza rolę ceny w walce z konkurencją i pomaga sprostać zmieniającemu się otoczeniu.

 

Jak zaprojektować skuteczny program lojalnościowy?
program motywacyjny, klub partnerski, program premiowy? Wcale nie trzeba eksperymentować na żywym organizmie. Istnieją dziesiątki sprawdzonych rozwiązań, które systemowo zajmują się lojalnością konsumentów, partnerów handlowych, klientów biznesowych oraz pracowników firmy, w oparciu o solidne systemy lojalnościowe, narzędzia i oprogramowanie.

Program lojalnościowy musi być dobrze przygotowany i koordynowany. Dlatego manager odpowiedzialny za marketing relacji firmy od początku powinien założyć, że program lojalnościowy to nie tylko punkty, rabaty bądź nagrody, lecz codzienna praca, analityka, monitorowanie satysfakcji, kwestie prawne i podatkowe.

Dlatego warto w tej kwestii zaufać fachowcom z departamentu programów lojalnościowych Vision SecretClient. Outsourcing w tym przypadku nie oznacza dodatkowych kosztów, lecz bardzo często ich optymalizację i liczne oszczędności wynikające m.in. z efektu skali, a właściwie zaprojektowany i prowadzony program lojalnościowy sam się finansuje. Zobacz więcej korzyści.


Zobacz wszystkie Aktualności: