Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: W Gazecie o nas

W Gazecie o nas

Programy lojalnościowe:

/03.2015/ O naszych programach napisała Gazeta Wyborcza.

 

W dodatku specjalnym z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta dzielimy się naszym doświadczeniem z zakresu budowy relacji. Autorem artykułu jest Dagmara Drozd, która w Grupie VSC kieruje Departamentem Motywacji i Lojalności.

Programy lojalnościowe:


Czy program lojalnościowy ma wpływ na jakość obsługi?

Wdrażając dla naszych klientów programy motywacyjne i konkursy zwracamy szczególną uwagę na ich znaczenie w utrzymaniu lub poprawie poziomu jakości obsługi w punktach sprzedaży. Program lojalnościowy może być narzędziem do obsługi klienta. Projektując programy lojalnościowe skierowane do klientów końcowych, eksperci Grupy VSC są świadomi tego, że oddajemy w ręce sprzedawców oraz konsultantów bezcenne narzędzie wspierające ich codzienną pracę.

Programy lojalnościowe:

Przykładem takich działań jest program dedykowany klientom ekskluzywnej sieci salonów Chantelle, w którym doceniamy lojalność klientek, oferując w zamian szereg korzyści. Połączenie perfekcyjnej jakości obsługi z dodatkowymi korzyściami dla klientek, płynącymi z uczestnictwa w programie Bonjour Chantelle, owocuje utrzymaniem wysokiej pozycji marki Chantelle na rynku oraz pozytywnym wizerunkiem w oczach klientów.

Motywacja ukierunkowana na jakość obsługi.

Projektowanie, wdrażanie i obsługa programów lojalnościowych jest w Grupie VSC nierozerwalnie związana z badaniami marketingowymi oraz doświadczeniami specjalistów Polskiego Programu Jakość Obsługi. Dzięki tak prowadzonym projektom jesteśmy w stanie dostarczyć naszym klientom kluczowych informacji do budowy długotrwałych relacji. Z jednej strony uzyskujemy odpowiedź na pytanie, jak budowanie lojalności i pozytywnego wizerunku firmy wpływa na różnego rodzaju kanały sprzedaży oraz z drugiej strony – jak ten wpływ przekłada się na obsługę klienta końcowego.

Know-how, narzędzia, ludzie.

Przyznawane nam przez niezależnych ekspertów nagrody, w tym m.in. Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu czy pozycja lidera Book of List 2014/2015 w kategorii „Business Process Outsourcing Companies”, czyli firm wspierających outsourcing ważnych procesów biznesowych, stanowią dla naszych aktualnych i potencjalnych Klientów potwierdzenie, iż zlecając nam opracowanie i obsługę programów lojalnościowych swoich firm, wybrali właściwego partnera. Zachęcamy do kontaktu z nami managerów zainteresowanych wdrożeniem w swoich firmach efektywnego programu lojalnościowego, konkursu lub usprawnieniem bieżących działań motywacyjnych. Nasz zespół pomoże w osiągnięciu spodziewanego punktu zwrotu inwestycji.

Artykuł ukazał się 13 marca 2015 roku w Gazecie Wyborczej.

 


Zobacz wszystkie Aktualności: