Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Złoty pociąg istnieje!

Złoty pociąg istnieje!

Programy lojalnościowe:

/09.2015/ Złoty pociąg istnieje – to potwierdzone!

 

Gdy w okolicach Wałbrzycha trwają jeszcze poszukiwania złotego pociągu, okazuje się, że prawdziwe bogactwo zostało ukryte w innym miejscu. Nie chodzi o sztaby złota, lecz coś znacznie cenniejszego – miliony klientów i miliardy złotych. To o ten skarb trwa obecnie między firmami największy wyścig, a ten kto go posiądzie, zyska znacznie więcej niż 10% znaleźnego.

Chodzi o wielocyfrowe wzrosty oraz dodatkowe zyski przez wiele kolejnych lat i mamy niezbite dowody na to, że bogactwo może być ukryte właśnie na podwórku Twojej firmy! Wydobyliśmy już wiele takich skarbów i przedstawiamy instrukcję jak w 3 krokach odkryć własny “złoty pociąg”.

Programy lojalnościowe:

Wiemy, gdzie jest złoty pociąg!

W przeciwieństwie do poszukiwaczy złotego pociągu nie musimy szukać daleko, wystarczy zacząć od własnego podwórka firmy. Tam może być ukryte spore bogactwo. Bardzo często firmy wykorzystują potencjał swoich klientów zaledwie w 20-30%, na wydobycie czeka więc góra pieniędzy!

Jak dostać się do tego skarbu? Należy zacząć od tego, że wiele firm nie zna rzeczywistych możliwości zakupowych swoich klientów, ich rodzin i znajomych. Dodatkowo, marketing relacji wielu firm przypomina dziurawy worek. Nieustannie dzięki kampaniom reklamowym i promocjom sprzedaży trafiają do niego nowi klienci, lecz równie wielu ubywa, gdyż nie działają systemy lojalnościowe. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest program lojalnościowy. Pozwoli wykorzystać ukryty potencjał zakupowy naszych klientów i sprawi, że zarekomendują oni markę rodzinie i znajomym, dzięki czemu firma zwiększy obroty i udziały w rynku.

Projektowanie, wdrożenie i obsługa programu lojalnościowego wymagają wsparcia. Kompleksowo zapewnią je nam eksperci Grupy VSC. W oparciu o 17 lat doświadczeń marki programylojalnosciowe.pl opracują „uszyty na miarę” system lojalnościowy, który w przeciwieństwie do programów „pudełkowych” będzie dopasowany do grupy docelowej oraz zapewni stałą opiekę nad programem i jego rozwój. W skład obsługi wchodzą: analityka, obsługa prawno-podatkowa, opracowanie regulaminów, katalogi nagród, system IT, raportowanie, własne centrum logistyki nagród, kreacja, obsługa komunikacji www, sms, infolinii oraz codzienna opieka Project Managera. Poniesione koszty programu zwrócą się dzięki generowanym wzrostom, a po przekroczeniu punktu zwrotu system lojalnościowy będzie zarabiał sam na siebie. Więcej

Programy lojalnościowe:

Do poszukiwań skarbu włączył się Polski Program Jakości Obsługi.

Uczestnicy poszukiwań złotego pociągu korzystają ze starych map i georadarów, ale w biznesie te narzędzia się nie przydadzą. Aby firma odnalazła własny “złoty pociąg” powinna dowiedzieć się co pociąga i motywuje klientów w danej branży i co sprawia, że wybierają oni konkurencyjne marki? Tu przydadzą się badania marketingowe, ale nie te odnalezione w szufladach. Archiwalne raporty mogą dezorientować, mylić trop i nie doprowadzą nas do skarbu.

Dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z raportów z badania satysfakcji klientów, prowadzonego na portalu jakoscobslugi.pl oraz codziennie aktualizowanych map Polskiego Programu Jakości Obsługi. Ta unikalna platforma komunikacji konsumentów z przedstawicielami świata biznesu nie tylko skraca pomiędzy nimi dystans, ale również monitoruje każdego dnia, przez cały rok opinie klientów 45.000 firm z dwustu branż.

Funkcję georadaru w Twoich poszukiwaniach może spełnić aplikacja Premia360 na smartfony. Za jej pośrednictwem konsumenci mogą od razu w punktach sprzedaży ocenić jakość obsługi klienta, dostarczając firmie cennych wskazówek. Firma, która wyróżni się na tle innych, zostaje Gwiazdą Jakości Obsługi – ten znak rozpoznaje 10 mln polskich konsumentów.

Wykorzystując te narzędzia, otrzymamy bezpośrednio od konsumentów informacje, co zrobić, aby kupowali produkty lub korzystali z usług częściej i z większą satysfakcją, a tym samym docieramy do ogromnych pokładów złota! Więcej

Programy lojalnościowe:

Tajemniczy Klienci SecretClient® wydobywają złoty pociąg.

Zanim poszukiwacze dotrą do złotego pociągu, muszą ominąć przeszkody i uważać na miny. Podobnie menedżerowie firm, aby wydobyć swoje złoto, muszą pokonać bariery, które ograniczają zakupy klientów i ich lojalność, np. brak standardów obsługi bądź nie respektowanie ich przez personel firmy, luki w dostępności oferty i kompetencjach sprzedawców poszczególnych placówek, itp. Bywa również, że część klientów odstrasza wybuchowy nastrój w punktach sprzedaży oraz miny pracowników – należy je umiejętnie rozbroić, a szybko zwiększy się liczba klientów i ich zakupy.

Najskuteczniejszym sposobem na uwolnienie potencjału sieci sprzedaży są badania Tajemniczy Klient. Pozwolą firmie zmotywować pracowników, kształtować ich postawy, wiedzę, kulturę i umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży. Regularne badania Mystery Shopping skutecznie likwidują przeszkody stojące na drodze do wzrostu obrotów i w efekcie wyzwalają ukryty potencjał zakupowy klientów.

Realizacja badań Tajemniczego Klienta wymaga doświadczenia i narzędzi. Grupa VSC od lat specjalizuje się w Mystery Shopping. Zbudowała największą sieć 70 tys. Tajemniczych Klientów SecretClient® oraz zatrudnia zespół doświadczonych Project Managerów i etatowych koordynatorów. Dzięki temu realizuje najwięcej badań Tajemniczego Klienta w Polsce. Więcej

Masz pociąg do relacji? Wybierz bezpośrednie połączenie!

Powyżej opisaliśmy 3 etapy drogi firmy do odnalezienia, wydobycia i eksploatowania swoich pokładów złota. Całą trasę może ona przemierzyć z kilkoma przesiadkami, tracąc czas i energię na dołączanie kolejnych składów podwykonawców, ale istnieje również lepszy sposób – relacja bezpośrednia, dzięki której łatwiej dotrzemy do celu.

Grupa VSC jako jedyna w Polsce łączy audyty mystery shopping, badania satysfakcji klientów oraz programy lojalnościowe w spójny zestaw usług marketingu relacji. Synergia trzech marek: Programylojalnosciowe.pl, SecretClient® i Polskiego Programu Jakości Obsługi dostarcza unikalnych wartości dodanych, zwiększa skuteczność oraz zapewnia klientom Grupy VSC oszczędności czasu i kosztów.

Jeżeli czujesz pociąg do złota ukrytego w potencjale klientów, chcesz go odnaleźć, wydobyć i pomnażać – zacznij, zanim uprzedzą Cię konkurenci. Przy planowaniu działań na przyszły kwartał oraz budżetu i strategii na kolejny rok warto pamiętać, że tylko Grupa VSC otwiera przez Twoją firmą bezpośrednie połączenie! Więcej

Programy lojalnościowe:

 


Zobacz wszystkie Aktualności: