Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Whisky i porady – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

Co łączy programy lojalnościowe i szlachetną whisky? Czy o podatkach można mówić po ludzku? Czy programy motywacyjne mogą prowadzić do dynamicznego rozwoju obu stron, czyli organizatora i uczestnika? Tego wszystkiego mogli się dowiedzieć uczestnicy największego programu partnerskiego w polskiej branży FMCG. Mowa o programie „Akademia Zysków”, który Grupa VSC zaprojektowała dla Grupy Żywiec. Na czym polega jego innowacyjność? Przede wszystkim położyliśmy w nim nacisk nie tylko na wsparcie sprzedaży i system lojalnościowy związany z naliczaniem punktów redempcyjnych, ale także na szeroko zakrojony marketing relacji. Jednym z ważniejszych narzędzi programu stały się Poradniki Klubu Partnerskiego, realizujące misję programu polegającą na łączeniu „Akademii” czyli wiedzy, know-how i inspiracji z „Zyskami” czyli wsparciem sprzedaży, rabatami i katalogiem nagród lojalnościowych.

Pomysł na to, że wiedza i doradztwo mogą stanowić istotną wartość dodaną w programie motywacyjnym adresowanym do kierowników i sprzedawców w sklepach spożywczych Grupa VSC potwierdziła poprzez liczne badania marketingowe, w tym sondy, ankiety telefoniczne i osobiste badanie satysfakcji klientów. Dzięki temu system lojalnościowy programu “Akademia Zysków” stał się pełniejszy i bardziej efektywny. Na potrzeby Poradnika Klubu Partnerskiego Grupa VSC zbudowała redakcję, w której skład weszli liczący się i doświadczeni eksperci z wielu dziedzin istotnych dla małych i średnich sklepów. Nasz zespół opracował layout i motyw przewodni poradnika, a kompleksowa obsługa jego kolejnych edycji objęła m.in. redagowanie tekstów, sond, quizów, przeprowadzanie wywiadów z ciekawymi przedstawicielami branżym, w tym z uczestnikami “Akademii Zysków”, którym ten program lojalnościowy pomógł w odniesieniu sukcesu.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Opracowanie koncepcji poradników, strategiczne połączenie edukacji i motywacji;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: Opracowanie dodatkowych wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.