Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Hektolitry innowacji

Dla Grupy Żywiec

wdrożyliśmy kolejną edycję Programu HEKTOLITRY NAGRÓD. Zastosowaliśmy w nim innowacyjne połączenie strategii push i pull dla dwóch grup docelowych z sektora B2B: dla partnerskich hurtowni dystrybucyjnych Grupy Żywiec (push) oraz ich odbiorców (pull). Premiowaniu podlega nie tylko zakup, ale także odsprzedaż piw. Oprócz nagród dla hurtowni, takich jak wózki paletowe, drukarki etykiet, itp., hurtownie otrzymują pakiety nagród dla swoich klientów, dzięki którym tworzą własne programy premiowe!

Zakres obsługi:
Program realizowany jest w ramach długofalowej współpracy Vision SecretClient z Grupą Żywiec, która analizując wyniki skuteczności poprzednich edycji po raz kolejny zdecydowała się powierzyć nam całościową pieczę nad projektem. Współpraca obejmuje kreację, wdrożenie platformy komunikacyjnej, obsługę infolinii Programu, koordynację projektu, nadzór nad stroną internetową akcji oraz całościową logistykę nagród.


Zobacz wszystkie Aktualności: