Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Gala Jakości Obsługi 2016!

Gala Jakości Obsługi 2016!

Programy lojalnościowe: Gala Jakości Obsługi 2016!

/03.2015/ Ogłaszamy Gwiazdy Jakości Obsługi 2015!

 

Podsumowaliśmy IX edycję Polskiego Programu Jakości Obsługi. W wyniku prowadzonego od 9 lat, całorocznego badania satysfakcji polskich konsumentów wybrano najbardziej przyjazne i rekomendowane firmy. Podczas uroczystej Gali przedstawiciele nagrodzonych marek otrzymali statuetki Gwiazd Jakości Obsługi 2016. Gala jak co roku odbyła się w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Uroczystość poprowadziła znana dziennikarka – Beata Tadla, wraz z Mirosławem Bartoniem – Prezesem Zarządu Grupy VSC, organizatora Polskiego Programu Jakości Obsługi. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Programy lojalnościowe: Gala Jakości Obsługi 2016!
Programy lojalnościowe: Gala Jakości Obsługi 2016!

Raport specjalny – Jakość Obsługi w Polsce.

W dniu Gali ukazał się dodatek specjalny do ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej, w którym analitycy Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z ekspertami w zakresie badań Mystery Shopping, marketingu relacji i programów lojalnościowych Grupy VSC, podsumowali wyniki IX edycji rocznego badania satysfakcji konsumentów w Polsce. W raporcie dołączonym do Gazety Wyborczej opublikowane zostały wyniki badań Polskiego Programu Jakość Obsługi oraz inspirujące case-study, oparte o studium sukcesu firm – tegorocznych laureatów Godła Gwiazdy Jakości Obsługi 2016.

Materiały zostały wzbogacone o opinie ekspertów, którzy na co dzień zajmują się jakością obsługi oraz dbają o marketing relacji. Analitycy Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z ekspertami SecretClient®, którzy specjalizują się w badaniach Tajemniczy Klient stworzyli obszerny raport na temat jakości obsługi klienta w polskich firmach.

 

Znaczenie jakości obsługi w programach lojalnościowych.


O tym, że jakość obsługi wpływa na sprzedaż wiadomo nie od dziś, ale warto wskazać również jej ogromny wpływ na lojalność klientów. Wg badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, sposób w jaki jesteśmy obsługiwani i traktowani jako konsumenci, relacje nawiązywane z personelem sprzedaży i obsługi kształtują naszą lojalność w jeszcze większym stopniu, niż programy lojalnościowe czy akcje motywacyjne oparte o punkty, rabaty, czy nagrody. Dlatego zarówno tworzenie, jak i rozwijanie właściwych relacji z klientami leży dziś w kręgu interesów wielu firm.

Co więcej, jakość obsługi i program lojalnościowy mogą iść w parze! Świadome tego faktu marki, łączą swoje strategia i narzędzia z obu obszarów w spójny systemy lojalnościowe. Sztuka łączenia działań z zakresu marketingu relacji z badaniami satysfakcji klientów, badaniami Tajemniczy Klient oraz systemem lojalnościowym w naturalny sposób stała się domeną Grupy VSC, która integruje 3 komplementarne w tym zakresie marki: programylojalnosciowe.pl, secretclient.com i jakoscobslugi.pl.

Dzięki temu Klienci Grupy VSC mogą analizować obsługę i prowadzić badania satysfakcji klienta z wielu stron. Poprzez łączenie wniosków z badania standardów jakości obsługi w placówkach przez Tajemniczych Klientów oraz doświadczeń i rekomendacji realnych konsumentów firmy mogą w szerszym zakresie planować swoje strategie motywacyjne oraz tworzyć optymalne systemy lojalnościowe. Więcej informacji – obsługa programów lojalnościowych.

Dzięki współpracy Polskiego Programu Jakości Obsługi z ekspertami z Departamentu Programów Lojalnościowych Grupy VSC powstają skuteczne programy motywacyjne i premiowe nie tylko dla klientów końcowych, ale także systemy lojalnościowe b2b, dla kontrahentów i pracowników. Badania marketingowe pozwalają firmom poznać potrzeby swoich konsumentów, partnerów handlowych i biznesowych, pośredników oraz lepiej dopasować się do ich oczekiwań.

To konsumenci zdecydowali o tym, które firmy zostały Gwiazdami Jakości Obsługi 2016, zgłaszając przez cały rok swoje opinie w portalu www.jakoscobslugi.pl oraz za pomocą aplikacji Premia360 na smartfony, dzięki której mogli podzielić się wrażeniami w trakcie swoich zakupów. To konsumenci, ich rekomendacje i lojalność decydują także o sukcesie biznesowym firm. Warto o tym pamiętać. Zobacz więcej.