Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Liebrecht and Wood konkursy - Programy Lojalnościowe

Liebrecht and Wood konkursy – Programy Lojalnościowe

Branża: Nieruchomości

Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu partnerskiego “Bricks and More” oraz, co bardzo istotne w przypadku długofalowych programów motywacyjnych, prowadzenie dodatkowych działań aktywizujących uczestników, takich jak: konkursy, promocje, sondy, rankingi.

Przykłady konkursów i innych działań marketingu relacji w programie lojalnościowym:

Programy lojalnościowe:Programy lojalnościowe:

Model obsługi akcji przez Grupę VSC, w którym program lojalnościowy objęty jest stałą opiekę Project Managera, czuwającego nad jego przebiegiem oraz koordynującego prace poszczególnych specjalistów przekłada się na marketing relacji i owocuje wzmocnieniem efektywności programu motywacyjnego. Dowodzą tego liczne badania satysfakcji klientów oraz w tym przypadku badanie satysfakcji uczestników programu “Bricks and More”, tj. pośredników na rynku nieruchomości.

Grupa VSC pokazuje w ten sposób, że zawarte w nazwie programu słowo „MORE” to nie tylko więcej punktów, czy szerszy i bardziej ekskluzywny katalog nagród. „MORE” w przypadku tego programu motywacyjnego oznacza także wiele konkursów i animacji, m.in. zaproszenia na najgorętsze wydarzenia roku np. Coke Live Music Festival, koncert Lenny Kravitza, Rihanny, czy emocjonujące przeżycia w postaci lotu motolotnią, czy skoku bungee.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.