Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Konkurs który wzmacnia relacje

Konkurs który wzmacnia relacje

Programy lojalnościowe:

/11.2015/ Konkurs, który wyzwala emocje i buduje relacje.

 

Gdy już po raz VI zaczęliśmy przygotowania do corocznej akcji świątecznej dla Klientów i Partnerów Grupy VSC stanęliśmy przed niełatwym zadaniem – jak szósty rok z rzędu zaskoczyć i wzbudzić emocje, nie idąc utartym szlakiem? Jak stworzyć nową jakość, zachowując przy tym spójność z uniwersalnym przesłaniem naszej autorskiej akcji “Pomóż Mikołajowi”? Jak co roku bowiem, wraz ze świątecznymi życzeniami, postanowiliśmy wysłać naszym Klientom i Partnerom wyjątkowe kody, które w magiczny sposób zamienią się w prezenty dla potrzebujących dzieci.

Wszystko zaczęło się już na początku listopada, od firmowej burzy mózgów. Pojawiło się wiele pomysłów, a wśród nich historyjka o Mikołaju, reniferach i Elfie stażyście, który pomieszał listy od dzieci. Tekst kończył apel: „pomóż Mikołajowi wybrać prezenty”… Następnie do opracowania nowej kreacji i szaty graficznej tego specyficznego programu lojalnościowego zaangażowaliśmy najlepszą na świecie grupę kreatywną, czyli… dzieci rodzin naszego zespołu 🙂 Zobaczcie efekty konkursu, w którym dzieci rysowały rysunki dla innych dzieci:

Programy lojalnościowe:
Programy lojalnościowe:

…i tu pojawiały się magiczne kody!

W tym miejscu nasi Klienci i Partnerzy, na kartce świątecznej mogą znaleźć swoje indywidualne kody, dzięki którym mogą wybrać prezenty dla dzieci i tym samym wziąć udział w naszej charytatywnej akcji – oczywiście bez ponoszenia kosztów. Po przeprowadzeniu badania przez naszych specjalnych Tajemniczych Klientów SecretClient® postanowiliśmy, że w tym roku przygotujemy paczki dla niepełnosprawnych dzieci ze specjalnymi potrzebami ze Stowarzyszenia Rodziców Przyjaciół Dzieci i Młodzieży przy Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku oraz dla dzieci z ubogich rodzin z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślubowie. Ważne było dla nas również to, aby znaleźć na miejscu kogoś, kto zna sytuację i potrzeby oraz pomoże w koordynacji akcji. Udało się to znakomicie.

W konkursie, w których dzieci rysowały dla dzieci otrzymaliśmy aż 25 pięknych prac! Nie zapomnieliśmy oczywiście o nagrodach – wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali ozdobne listy z osobistym podziękowaniem od Mikołaja i prezentami, wśród których były flamastry, kolorowanki, zestawy kreatywne, układanki, autka, zwierzątka, karty piłkarskie i słodycze. Następnie z tych przepięknych rysunków stworzyliśmy kartę świąteczną, którą możecie podziwiać powyżej oraz stronę internetową www.pomozmikolajowi.pl na której można wykorzystywać otrzymane kody i pomóc Mikołajowi wybrać prezenty, odpowiadające marzeniom poszczególnych dzieciaków.

Zakupem, pakowaniem i dostarczeniem paczek w ramach naszej magicznej synergii zajęły się uczynne Elfy z Grupy VSC, dla których projektowanie i obsługa programów lojalnościowych to dzień powszedni oraz Renifery z Działu Logistyki Nagród, którym nie straszne są wielkie i ważne wysyłki, ponieważ dysponują w tym zakresie sprawdzonymi dostawcami setek prezentów, pojemnymi magazynami oraz odpowiednimi narzędziami informatycznymi. Nad sprawnym przebiegiem akcji i najwyższą jakością obsługi czuwają Gwiazdki z Polskiego Programu Jakości Obsługi, które jak co roku dbają o pełną satysfakcję naszych wyjątkowych “konsumentów”, poprzez badania satysfakcji, i nie tylko… Kto wie, może nawet użyją w tym zakresie swojej mobilnej aplikacji do badania opinii klientów oraz portalu jakoscobslugi.pl? Więcej na temat obsługi konkursów i programów motywacyjnych.

 


Zobacz wszystkie Aktualności: