Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Konkurs na stacjach ORLEN

/02.2015/ Badania i program motywacyjny na stacjach PKN ORLEN.

Z sukcesem zakończyliśmy realizację konkursu pt. “Tankuj za darmo” dla PKN ORLEN. Akcja została opracowana w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, przy współpracy z ekspertami z Departamentu Programów Lojalnościowych Grupy VSC.

Celem akcji było połączenie badania satysfakcji klientów na stacjach paliw PKN ORLEN z budową marketingu relacji z szeroką społecznością konsumentów. Konkurs łączący badania marketingowe i program motywacyjny został oparty o specjalne karty paliwowe. W programie motywacyjnym, obejmującym wszystkie stacje paliw PKN ORLEN w Polsce oraz portal jakoscobslugi.pl wyłoniliśmy ponad 50 zwycięzców, którzy w nagrodę zgodnie z tytułem konkursu mogli zatankować pojazd za darmo.

Poprzez jakość obsługi do lojalności
i najskuteczniejszego marketingu relacji

Grupa VSC zachęca swoich klientów, aby budowali własne systemy lojalnościowe nie tylko w oparciu o rabaty, punkty i nagrody. Na lojalność klientów ogromny wpływ ma satysfakcja konsumentów, działania konkurencji oraz standardy jakości obsługi, dlatego badania marketingowe stały się kluczowym elementem marketingu relacji.

Projektowanie i obsługa programów lojalnościowych od 17 lat są w Grupie VSC nierozerwalnie związane z badaniami satysfakcji klienta i często wspierane audytami Tajemniczy Klient. Dzięki temu firmy, dla których tworzymy systemy lojalnościowe mogą spojrzeć na swoje relacje z klientami z dwóch stron – oczami Mystery Shopperów oraz realnych konsumentów. Dostarczamy im wiedzy nie tylko w zakresie standardów jakości obsługi, ale także oczekiwań i potrzeb konsumentów. Za pomocą badań satysfakcji klientów otrzymują od nas szeroką wiedzę rynkową oraz analizę ilościową i jakościową, pomagającą w budowaniu strategii na kolejne lata.

Program motywacyjny prowadzony dla PKN ORLEN pozwolił uzyskać szeroką wiedzę na temat relacji marketingowych z konsumentami i ich satysfakcji na poszczególnych stacjach paliw. Zdobyta wiedza nie ograniczała się wyłącznie do opinii na temat jakości obsługi, zgromadzono również cenne informacje na temat poszczególnych konkurentów i wnikliwe spojrzenie na prowadzone przez nich programy lojalnościowe.

Cieszymy się, że poprzez nasze badanie, program motywacyjny i raporty przygotowane przez analityków Grupy VSC będziemy mieli swój wkład w dalsze działania PKN ORLEN tj. relacje marketingowe tej nowoczesnej i innowacyjnej firmy, jej systemy lojalnościowe oraz satysfakcję klientów.

Zobacz więcej: jak łączyć programy lojalnościowe z badaniami i jakością?



Zobacz wszystkie Aktualności: