Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Poradniki, newslettery 2 – Programy Lojalnościowe

Branża: FMCG / Spożywcza

Koncepcja, opracowanie oraz całościowa obsługa redakcyjna Poradników Klubu Partnerskiego, stanowiących wartość dodaną i ważne narzędzie komunikacji, wspierające zaprojektowany przez Grupę VSC program lojalnościowy “Akademia Zysków – Klub Partnerski Grupy Żywiec”. Poradnik powstał w ramach realizacji misji “Akademii”, czyli wsparcia personelu i kierowników w tysiącach sklepów spożywczych wiedzą i doradztwem. Grupa VSC W celu zapewnienia poradnikowi najwyższej jakości merytorycznej do zespołu redakcyjnego zaprosiliśmy uznanych ekspertów z tak ważnych dziedzin jak: organizacja handlu i funkcjonowania sklepu spożywczego, merchandising, ekspozycja, reklama i wsparcie sprzedaży, jakość obsługi klienta oraz relacje marketingowe. Dodatkowo Polski Program Jakość Obsługi wraz z portalem jakoscobslugi.pl zapewnili czytelnikom doradztwo w zakresie standardów obsługi Klienta.

Główną misją cyklicznych magazynów “Klubu Partnerskiego Akademia Zysków” stała się pomoc w prowadzeniu biznesu małym i średnim sklepom spożywczym, wskazanie konieczności zmian i innowacji w celu konkurowania z rosnącymi w siłę sieciami handlowymi. Dodatkowo poradniki stały się dla grupy docelowej ważnym źródłem informacji na temat poszczególnych produktów z ogromnego portfolio Grupy Żywiec. Badania marketingowe towarzyszące kolejnym numerom magazynu “Akademia Zysków” wskazały dodatkowo na jego ważną rolę w podnoszeniu kompetencji czytelników w zakresie jakości obsługi konsumentów, kompetencji kierowniczych oraz organizacji i estetyki punktu sprzedaży. Eksperci od podatków i prawnicy w kolejnych numerach pomagali uczestnikom programu w rozwiązywaniu ważnych dla nich kwestii podatkowo-prawnych. Uzupełnieniem każdego numeru stały się także lekkie treści, takie jak humor, dowcipy rysunkowe oraz krzyżówki, których zakres tematyczny został ściśle powiązany z branżą oraz Grupą Żywiec.

Grupa VSC, wykorzystując własne know-how i zespół swojego działu badań przeprowadziła badania marketingowe, których celem było zdobycie ważnych informacji i wniosków w zakresie dalszego rozwijania formuły i zawartości następnych edycji poradnika. Każdemu wydaniu magazynu towarzyszyło badanie satysfakcji klientów, analizujące zainteresowanie poszczególnymi artykułami i tematami poruszanymi w poradniku. Dystrybucją magazynu zajęli się przedstawiciele handlowi Grupy Żywiec obsługujący poszczególne regiony i sklepy. Poradnik opublikowany został także w wersji elektronicznej na stronie obsługującej program lojalnościowy.

Zakres obsługi Grupy VSC:

:: Opracowanie koncepcji poradników, strategiczne połączenie edukacji i motywacji;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: Opracowanie dodatkowych wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.