Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść
Programy lojalnościowe: Masz dwie wiadomości

Masz dwie wiadomości

Programy lojalnościowe:

Jeżeli Państwa firma zastanawia się nad marketingiem relacji?

nad pomysłami na program lojalnościowy, konkurs lub programy motywacyjne na kolejne kwartały 2013 roku, to mamy dwie informacje. Na początek zła: w tym roku programy lojalnościowe i podobne działania z zakresu marketingu relacji planuje wiele firm z niemal wszystkich branż. Poszukując alternatyw w sytuacji ograniczonych budżetów na kampanie reklamowe wybór staje się prosty. Program lojalnościowy, okazuje się nie tylko lepiej mierzalny i bardziej efektywny, ale co więcej może się sam finansować. Jest więc bardzo prawdopodobne, że o działaniach z zakresu lojalności myślą także konkurenci Państwa firmy…

 

Dobra wiadomość
jest taka, że tylko część firm przygotowuje programy lojalnościowe profesjonalnie, tj. w oparciu o coś więcej niż samą kreację i nagrody. Jeżeli Wasza firma chce wyprzedzić konkurentów, polecamy solidną analitykę, fachowe know-how i sprawdzone narzędzia. Naszą domeną są przecież programylojalnosciowe.pl.

Oferujemy wartości dodane, wynikające z 15 lat doświadczeń i ścisłej specjalizacji oraz gotowy system lojalnościowy. Obsługujemy marketing relacji w pełnym zakresie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, programy partnerskie, premiowe, motywacyjne, konkursy, promocje sprzedaży.

Programy lojalnościowe:


Zobacz wszystkie Aktualności: