
Masz dwie wiadomości
|
Jeżeli Państwa firma zastanawia się nad marketingiem relacji?
nad pomysłami na program lojalnościowy, konkurs lub programy motywacyjne na kolejne kwartały 2013 roku, to mamy dwie informacje. Na początek zła: w tym roku programy lojalnościowe i podobne działania z zakresu marketingu relacji planuje wiele firm z niemal wszystkich branż. Poszukując alternatyw w sytuacji ograniczonych budżetów na kampanie reklamowe wybór staje się prosty. Program lojalnościowy, okazuje się nie tylko lepiej mierzalny i bardziej efektywny, ale co więcej może się sam finansować. Jest więc bardzo prawdopodobne, że o działaniach z zakresu lojalności myślą także konkurenci Państwa firmy…
Dobra wiadomość Oferujemy wartości dodane, wynikające z 15 lat doświadczeń i ścisłej specjalizacji oraz gotowy system lojalnościowy. Obsługujemy marketing relacji w pełnym zakresie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, programy partnerskie, premiowe, motywacyjne, konkursy, promocje sprzedaży. |
Zobacz wszystkie Aktualności: |