Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Masz dwie wiadomości

Jeżeli Państwa firma zastanawia się nad marketingiem relacji?

nad pomysłami na program lojalnościowy, konkurs lub programy motywacyjne na kolejne kwartały 2013 roku, to mamy dwie informacje. Na początek zła: w tym roku programy lojalnościowe i podobne działania z zakresu marketingu relacji planuje wiele firm z niemal wszystkich branż. Poszukując alternatyw w sytuacji ograniczonych budżetów na kampanie reklamowe wybór staje się prosty. Program lojalnościowy, okazuje się nie tylko lepiej mierzalny i bardziej efektywny, ale co więcej może się sam finansować. Jest więc bardzo prawdopodobne, że o działaniach z zakresu lojalności myślą także konkurenci Państwa firmy…

 

Dobra wiadomość
jest taka, że tylko część firm przygotowuje programy lojalnościowe profesjonalnie, tj. w oparciu o coś więcej niż samą kreację i nagrody. Jeżeli Wasza firma chce wyprzedzić konkurentów, polecamy solidną analitykę, fachowe know-how i sprawdzone narzędzia. Naszą domeną są przecież programylojalnosciowe.pl.

Oferujemy wartości dodane, wynikające z 15 lat doświadczeń i ścisłej specjalizacji oraz gotowy system lojalnościowy. Obsługujemy marketing relacji w pełnym zakresie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, programy partnerskie, premiowe, motywacyjne, konkursy, promocje sprzedaży.


Zobacz wszystkie Aktualności: