Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

System lojalnościowy na 2014

Grupa VSC zbudowała system lojalnościowy,

 

pozwalający na kompleksową obsługę wszelkich działań składających się na marketing relacji, w tym m.in. programy lojalnościowe oraz wszelkiego rodzaju programy motywacyjne. Autorskie oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym ma konstrukcję modułową, umożliwiającą elastyczną konfigurację.

Grupa VSC zaprojektowała system lojalnościowy w pełnym zakresie, w którego skład weszło m.in. naliczanie punktów, katalogi nagród, zamawianie nagród, logistyka nagród oraz personalizowana komunikacja, sprawiająca, że marketing relacji czy program lojalnościowy stają się skuteczniejsze. Poszczególne moduły składające się na system lojalnościowy i oprogramowanie do komunikacji to m.in. obsługa infolinii, mailingi, newslettery. Jak dowodzą badania marketingowe, które Grupa VSC realizuje przez własny Departament badań SecretClient oraz badanie satysfakcji klientów poszczególnych firm, o tym czy dany program lojalnościowy jest naprawdę skuteczny decyduje zdolność utrzymania zainteresowania uczestników na stałym, wysokim poziomie.

Dlatego tak istotna jest strategia komunikacji oraz treść komunikatów, która powinna być czytelna i przejrzysta – jak cały program lojalnościowy. Dlatego kompleksowa obsługa programów lojalnościowych w rozumieniu VSC to także danie uczestnikom wyboru preferowanych przez nich kanałów kontaktu. W rezultacie Grupa VSC realizuje marketing relacji w oparciu o wielokanałową komunikację, obejmują zarówno Internet, SMS, e-mailingi, e-newslettery oraz infolinię.

Infolinia telefoniczna i Call Centre.
Pomimo dynamicznego rozwoju nowoczesnych form komunikacji, obejmujących strony internetowe i systemy lojalnościowe, nadal wiele osób preferuje tradycyjny kontakt telefoniczny. Dla nich najlepszym źródłem informacji są infolinia programu lojalnościowego lub infolinia konkursu.

Sprawna infolinia programu motywacyjnego sprawia, że Klienci uznają firmę i jej program lojalnościowy za godne zaufania. Programy lojalnościowe i programy motywacyjne, dysponujące dedykowanym Call Centre, umożliwiają uczestnikom nie tylko szybki dostęp do fachowej informacji jak np. punkty w programie lojalnościowym i nagrody w programie lojalnościowym, np. status zamówień, wysyłek, itp. Pozwalają również na błyskawiczne rozwiązanie bieżących potrzeb, np. przypomnienie hasła, czy weryfikacja historii transakcji wpływających na punkty lojalnościowe.

Dlatego Grupa VSC tworzy systemy lojalnościowe, których integralną częścią jest obsługa infolinii programu lojalnościowego lub konkursu. System lojalnościowy VSC umożliwia nagrywanie połączeń przychodzących i wychodzących przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Profesjonalnie prowadzona, pomocna infolinia programu lojalnościowego ma niewątpliwie wpływ na wizerunek firmy i na to jak jest postrzegane są jej programy motywacyjne. Jak dowodzą badania marketingowe, które Grupa VSC realizuje metodą tajemniczy klient (mystery shopper) oraz badanie satysfakcji klientów komunikacja ma kluczowy wpływ na relacje marketingowe.

Aktywna komunikacja – infolinia mailowa.
Tworząc nowoczesne programy lojalnościowe, kiedy naszym celem jest budowa długotrwałych relacji marketingowych powinniśmy pamiętać jak dużą rolę odgrywa komunikacja e-mail. To bardzo często wybiera forma komunikacji, jej zaletą są szybkość, zasięg, możliwość personalizacji działań lojalnościowych oraz dotarcia do wyselekcjonowanej grupy uczestników. Infolinia mailowa to także dodatkowa alternatywa dla Call-centre i infolinii telefonicznej, czy pisemnie wypełnianych formularzy.

Program lojalnościowy, z obsługą infolinii mailowej to skuteczny sposób na wsparcie zarówno uczestników, jak i pośredników oraz przedstawicieli handlowych. Systematyczne newslettery stanowią doskonały sposób na informowanie uczestników o wprowadzanych promocjach, nowych konkursach czy dodatkowych aktywnościach rozwijających program motywacyjny. Grupa VSC posiada system lojalnościowy, który pozwala na dokładne badanie satysfakcji uczestników programu lojalnościowego i ich zainteresowania przesłaną wiadomością, z możliwością analizy raportów i treści wiadomości, co ułatwia planowanie kolejnych mailingów.

Obsługa programów lojalnościowych to także ludzie.
Nowoczesne systemy lojalnościowe z modułem wielokanałowej komunikacji to dla Grupy VSC standard. Grupa VSC wie ponadto, że infolinia to nie tylko numer telefonu czy adres e-mail, lecz także ludzie do których należy kompleksowa obsługa programu lojalnościowego, w tym osoby, prowadzące telefoniczny i mailowy kontakt. To od nich w dużej mierze zależy, czy Klient zdecyduje się na trwałą relację.

Z tego powodu, obsługa infolinii programu lojalnościowego musi zostać dobrana starannie i solidnie przeszkolona. Wtedy program lojalnościowy przełoży się na satysfakcję klientów, wsparcie sprzedaży i lojalność klienta. Wdrażając zatem program lojalnościowy, program motywacyjny czy inne działania współtworzące marketing relacji, warto podczas ich projektowania, przeprowadzić badania kontaktu z grupą docelową, dobierając najskuteczniejsze kanały komunikacji. Grupa VSC oferuje w tym zakresie badania marketingowe oraz badania satysfakcji klientów, które mogą odebrać na tym etapie kluczową rolę.

Więcej na temat:
Jak wykorzystać efekt synergii badań, motywacji i lojalności?
Kompleksowa obsługa komunikacji i infolinii programu lojalnościowego

 


Zobacz wszystkie Aktualności: