Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Gala Jakości Obsługi 2015

/03.2015/ Ogłaszamy Gwiazdy Jakości Obsługi 2015!

 

Podsumowaliśmy VIII edycję Polskiego Programu Jakości Obsługi. Konsumenci wybrali najprzyjaźniejsze oraz najbardziej rekomendowane firmy. Menedżerowie i prezesi nagrodzonych marek odebrali statuetki Gwiazd 2015 podczas uroczystej Gali w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Uroczystość poprowadzili: Beata Tadla, znana z wiadomości TVP oraz Mirosław Bartoń, Prezes Zarządu Grupy VSC, organizatora Polskiego Programu Jakości Obsługi. Telewizyjną relację z przebiegu Gali zaprezentowała redakcja Panoramy TVP, a my zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

 


1/17


1/17


Obejrzyj relację TV z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2015 – zobacz film z Panoramy TVP
Relacja z tegorocznej ceremonii rozpoczyna się od 10:53 minuty Panoramy.

Raport specjalny – Jakość Obsługi w Polsce.

W dniu Gali ukazał się dodatek specjalny do ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej, w którym analitycy Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z analitykami SecretClient® oraz ekspertami od marketingu relacji z Grupy VSC podsumowali wyniki badania satysfakcji klientów. Znalazły się w nim wyniki VIII edycji badania satysfakcji klienta oraz ciekawe case-study, a także wywiady z managerami firm, które nagrodzono Gwiazdami Jakości Obsługi 2015. W dodatku znalazły się również artykuły ekspertów, którzy na co dzień zajmują się tematem jakości obsługi oraz dbają o marketing relacji. Analitycy Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z ekspertami SecretClient® specjalizującymi się w badaniach Tajemniczy Klient stworzyli obszerny raport dotyczący jakości obsługi klienta w polskich firmach.

 

Jakość w programach lojalnościowych.


Połączenie marketingu relacji z badaniami satysfakcji klientów oraz badaniami Tajemniczy Klient pozwalają Klientom Grupy VSC analizować obsługę i prowadzić badania satysfakcji klienta z różnych stron. Sprawdzenie standardów jakości obsługi w placówkach przez Tajemniczych Klientów oraz doświadczenia i sugestie realnych konsumentów dają możliwość planowania długofalowych działań zmierzających do jeszcze większej satysfakcji klientów, na czym korzystamy My wszyscy – konsumenci. O tym jakie firmy zostały Gwiazdą Jakości Obsługi zadecydowali konsumenci, którzy zamieszczają swoje opinie na www.jakoscobslugi.pl oraz korzystają z aplikacji mobilnej Premia360, za pomocą której można badać satysfakcję konsumentów bezpośrednio w punktach obsługi. Premia360 tworzy program lojalnościowy dla personelu, a klientom pozwala przechowywać dane na temat placówek przez siebie ocenianych. Mogą oni aktualizować swoje opinie i budować własny system lojalnościowy.

Dzięki synergii Polskiego Programu Jakości Obsługi z Departamentem Programów Lojalnościowych Grupa VSC tworzy programy motywacyjne i premiowe zarówno dla konsumentów jak i złożone systemy lojalnościowe dla pośredników i kontrahentów. Nasze badania marketingowe pozwalają lepiej poznać konsumentów, partnerów handlowych i biznesowych, pośredników oraz pozwalają na analizę ich preferencji, oczekiwań i poziomu zaspokojenia potrzeb.

Premia360 to unikalna na rynku aplikacja mobilna, która pozwala spojrzeć na programy motywacyjne personelu, lojalność klienta oraz nowoczesny marketing relacji z innej perspektywy. Polski Program Jakość Obsługi analizuje dane zebrane za jej pomocą i przekazuje klientom rekomendacje, wskazówki oraz sugestie odnośnie prowadzonych programów lojalnościowych oraz ich obsługi w punktach sprzedaży.

Grupa VSC monitoruje poziom satysfakcji klienta w 56 tyś. miejscowości w Polsce. Pozyskaną wiedzę wykorzystujemy przy tworzeniu programów lojalnościowych dla konsumentów, systemów lojalnościowych dla firm oraz programów partnerskich B2B. Prowadzimy programy lojalnościowe i motywacyjne dla firm i pośredników w wielu kanałach dystrybucji. Więcej informacji – obsługa programów lojalnościowych.

Projektowanie i obsługa programów lojalnościowych, motywacyjnych nierozerwalnie wiążą się w Grupie VSC z badaniami satysfakcji klienta. Analitycy Polskiego Programu Jakości Obsługi uczestniczą w projektowaniu programów lojalnościowych i konkursów, co przekłada się na przyjaźniejsze zasady, lepsze regulaminy oraz trafną komunikację z uczestnikami. Marketing relacji w Grupie VSC w dużej mierze opiera się właśnie na komunikacji pomiędzy firmą, a klientem i zrozumieniu jego potrzeb.

Gwiazdy Jakości Obsługi 2015 to nie tylko firmy cechujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi CSI (Customer Satisfaction Index). To także firmy wyróżniające się wysokim poziomem rekomendacji. Rekomendacje wykorzystywane są również przy optymalizowaniu systemów lojalnościowych. Odpowiednio przygotowany program motywacyjny korzystający z badania satysfakcji klientów cechuje się wysokim poziomem rekomendacji, co często decyduje o jego powodzeniu. Więcej…

 



Zobacz wszystkie Aktualności: